Самолеты стран Прибалтики: ТТХ ЛА Dobkevicius
Допомога проекту
WebMoney E558684278515
WebMoney R339002842822
WebMoney Z368823732896
Dobi I - Легкий літак (Литва) 1922
Dobi I - литовський легкий літак. Був розроблений, підприємством (приватною особою) Dobkevicius (Каунас, Литва). Роки виробництва - 1922 рік. Кількість виготовлених машин - 1 одиниця.

Історія створення (виробництва) Dobi I
У 1922 році, у Авіаційних Майстернях міста Каунас, був створений одномісний легкий літак Dobi I (високоплан) - перший літак, литовської конструкції. Його розробником, був Юргис Добкявічус (Jurgis Dobkevicius) - лейтенант, який раніше служив механіком, у Імператорських Російських ВПС (всього, Юргис Добкявічус (Jurgis Dobkevicius), був автором трьох машин - Dobi I, Dobi II і Dobi III).
1 грудня 1925 року, Юргис Добкявічус (Jurgis Dobkevicius), окативая свій літак, при посадці, розбив його, отримавши серйозні поранення.

Експлуатація Dobi I

Конструктивні особливості Dobi I

Технічний опис Dobi I

Фюзеляж Dobi I
Корпус - ? (моноплан).
Кабіна пілота - відкрита.
Екіпаж - 1 пілот.
Катапультне крісло -.
Товщина броні -.
Лобове скло - ?.
Габаритні розміри літального апарату:
Довжина - 4,5 метрів.
Висота - 1,55 метрів.
Показники ваги літального апарату:
Маса порожнього літака - 167 кг.
Маса спорядженого літака - ? кг.
Нормальна злітна маса - 300 кг.
Максимальна злітна маса - ? кг.
Маса палива у внутрішніх баках - ? кг. (Обсяг палива - ? літрів.)
Маса броньового захисту -.
Маса протектора - ? кг.

Крило Dobi I
Розмах крила - 7,9 метрів.
Площа крила - 7,5 м2.
Коефіцієнт подовження крила - ?.
Коефіцієнт звуження крила - ?.
Кут стріловидності по передній кромці - ? градусів.
Поперечне V крила (кутове відхилення площини хорд крила від його горизонтальної базової площини) - ? градусів.

Хвостове оперення Dobi I

Шасі Dobi I
База шасі - ? метрів.
Колія шасі - ? метрів.
Три опори.

Силова установка Dobi I
Поршневий ?-контурний ?-вальний авіаційний двигун Haacke HFM-2 - одна одиниця.
Тяга - ? кгс (? кН).
Потужність - 30 к. с.
Середня питома витрата палива - ? кг / кгс год.

Гвинт Dobi I
Літак оснащений - дволопатевий гвинтом ?. (Крок - ?.)

Управління Dobi I

Озброєння Dobi I
Артилерійське озброєння: відсутнє.

Використовувані боєприпаси: відсутні.

Додаткове артилерійське озброєння: відсутнє.

Високоточна зброя (авіабомби і ракети): відсутня.

Зброя класу повітря-повітря: відсутня.

Некерована ракетна зброя: відсутня.

Некеровані авіабомби: відсутні.

Навігаційне і допоміжне обладнання: відсутнє.

Технічні характеристики Dobi I
Максимальна швидкість - 175 км/год.
Крейсерська швидкість - 130 км/год.
Посадочна швидкість - ? км/год.
Практична дальність: ? км (? годин).
Перегоночна дальність - ? км.
Перегоночна дальність - ? км (с ППБ).
Практичний стеля - 3800 метрів.
Максимальна висота бойового застосування -.
Радіус віражу - ? метрів.
Швидкопідйомність - 2,8 м/с.
Навантаження на крило - ? кг/м2 (при нормальній злітній масі).
Тяго оснащеність (при нормальній злітній масі) - ?.
Тяго оснащеність (при максимальній злітній масі) - ?.
Довжина розбігу:
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
- з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
- з трампліну - ? метрів.
Довжина пробігу (без гальмівного парашуту):
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів (з аерофінішером).
- з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
Експлуатаційне перевантаження: ? g / ? g.

Авіоніка: ?.

Модифікації Dobi I

Катастрофи та аварії Dobi I

Dobi II - Літак-розвідник (Литва) 1923
Dobi II - литовський літак-розвідник. Був розроблений, підприємством (приватною особою) Dobkevicius (Каунас, Литва). Роки виробництва - 1923 рік. Кількість виготовлених машин - 1 одиниця.

Історія створення (виробництва) Dobi II
У 1922 році, у Авіаційних Майстернях міста Каунас, був створений літак-розвідник Dobi II, на якому стояв двигун Benz Bz.IV (200 к. с.) - показ нового літака, настільки вразив литовських військових, що Юргиса, відправляють до Парижа, у Ecole Superieure de l`Aeronautique, вчитися проектуванню літаків у провідних французьких інженерів. Сам же літак, після двох аварій, що сталися з поганого огляду з кабіни, було вирішено не відновлювати.

Експлуатація Dobi II

Конструктивні особливості Dobi II

Технічний опис Dobi II

Фюзеляж Dobi II
Корпус - ? (моноплан).
Кабіна пілота - відкрита.
Екіпаж - 2 пілота.
Катапультне крісло -.
Товщина броні -.
Лобове скло - ?.
Габаритні розміри літального апарату:
Довжина - 6,4 метрів.
Висота - 2,45 метрів.
Показники ваги літального апарату:
Маса порожнього літака - 840 кг.
Маса спорядженого літака - ? кг.
Нормальна злітна маса - 1240 кг.
Максимальна злітна маса - ? кг.
Маса палива у внутрішніх баках - ? кг. (Обсяг палива - ? літрів.)
Маса броньового захисту -.
Маса протектора - ? кг.

Крило Dobi II
Розмах крила - 14 метрів.
Площа крила - 22,24 м2.
Коефіцієнт подовження крила - ?.
Коефіцієнт звуження крила - ?.
Кут стріловидності по передній кромці - ? градусів.
Поперечне V крила (кутове відхилення площини хорд крила від його горизонтальної базової площини) - ? градусів.

Хвостове оперення Dobi II

Шасі Dobi II
База шасі - ? метрів.
Колія шасі - ? метрів.
Три опори.

Силова установка Dobi II
Поршневий ?-контурний ?-вальний авіаційний двигун Benz Bz.IV - одна одиниця.
Тяга - ? кгс (? кН).
Потужність - 200 к. с.
Середня питома витрата палива - ? кг / кгс год.

Гвинт Dobi II
Літак оснащений - дволопатевий гвинтом ?. (Крок - ?.)

Управління Dobi II

Озброєння Dobi II
Артилерійське озброєння: два 7,7-мм кулемета Vickers.

Використовувані боєприпаси: відсутні.

Додаткове артилерійське озброєння: відсутнє.

Високоточна зброя (авіабомби і ракети): відсутня.

Зброя класу повітря-повітря: відсутня.

Некерована ракетна зброя: відсутня.

Некеровані авіабомби: відсутні.

Навігаційне і допоміжне обладнання: відсутнє.

Технічні характеристики Dobi II
Максимальна швидкість - 248 км/год.
Крейсерська швидкість - 190 км/год.
Посадочна швидкість - ? км/год.
Практична дальність: 1000 км (? годин).
Перегоночна дальність - ? км.
Перегоночна дальність - ? км (с ППБ).
Практичний стеля - 9000 метрів.
Максимальна висота бойового застосування -.
Радіус віражу - ? метрів.
Швидкопідйомність - 2,8 м/с.
Навантаження на крило - ? кг/м2 (при нормальній злітній масі).
Тяго оснащеність (при нормальній злітній масі) - ?.
Тяго оснащеність (при максимальній злітній масі) - ?.
Довжина розбігу:
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
- з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
- з трампліну - ? метрів.
Довжина пробігу (без гальмівного парашуту):
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів (з аерофінішером).
- з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
Експлуатаційне перевантаження: ? g / ? g.

Авіоніка: ?.

Модифікації Dobi II

Катастрофи та аварії Dobi II

Dobi III - Винищувач (Литва) 1924
Dobi III - литовський винищувач. Був розроблений, підприємством (приватною особою) Dobkevicius (Каунас, Литва). Роки виробництва - 1924 рік. Кількість виготовлених машин - 1 одиниця.

Історія створення (виробництва) Dobi III
У 1924 році, після повернення з навчання, конструктор Юргис Добкявічус (Jurgis Dobkevicius), будує свій третій (і останній) літак - винищувач Dobi III. Конструкція цього літака, нагадувала попередню, за винятком двигуна - BMW 3.A (185 к. с.).
7 червня 1926 року, Юргис Добкявічус, при заході на посадку, на Dobi III, зачепив дерева - врятуватися було неможливо (однак, на випробуваннях, літак показував відмінні характеристики і йому передрікали комерційний успіх).

Експлуатація Dobi III

Конструктивні особливості Dobi III

Технічний опис Dobi III

Фюзеляж Dobi III
Корпус - ? (моноплан).
Кабіна пілота - відкрита.
Екіпаж - 1 пілот.
Катапультне крісло -.
Товщина броні -.
Лобове скло - ?.
Габаритні розміри літального апарату:
Довжина - 6,4 метрів.
Висота - 2,45 метрів.
Показники ваги літального апарату:
Маса порожнього літака - ? кг.
Маса спорядженого літака - ? кг.
Нормальна злітна маса - 1042 кг.
Максимальна злітна маса - ? кг.
Маса палива у внутрішніх баках - ? кг. (Обсяг палива - ? літрів.)
Маса броньового захисту -.
Маса протектора - ? кг.

Крило Dobi III
Розмах крила - 12,5 метрів.
Площа крила - 22,24 м2.
Коефіцієнт подовження крила - ?.
Коефіцієнт звуження крила - ?.
Кут стріловидності по передній кромці - ? градусів.
Поперечне V крила (кутове відхилення площини хорд крила від його горизонтальної базової площини) - ? градусів.

Хвостове оперення Dobi III

Шасі Dobi III
База шасі - ? метрів.
Колія шасі - ? метрів.
Три опори.

Силова установка Dobi III
Поршневий ?-контурний ?-вальний авіаційний двигун BMW 3.A - одна одиниця.
Тяга - ? кгс (? кН).
Потужність - 185 к. с.
Середня питома витрата палива - ? кг / кгс год.

Гвинт Dobi III
Літак оснащений - дволопатевий гвинтом ?. (Крок - ?.)

Управління Dobi III

Озброєння Dobi III
Артилерійське озброєння: два 7,7-мм кулемета Vickers.

Використовувані боєприпаси: відсутні.

Додаткове артилерійське озброєння: відсутнє.

Високоточна зброя (авіабомби і ракети): відсутня.

Зброя класу повітря-повітря: відсутня.

Некерована ракетна зброя: відсутня.

Некеровані авіабомби: відсутні.

Навігаційне і допоміжне обладнання: відсутнє.

Технічні характеристики Dobi III
Максимальна швидкість - 250 км/год.
Крейсерська швидкість - 194 км/год.
Посадочна швидкість - ? км/год.
Практична дальність: 800 км (? годин).
Перегоночна дальність - ? км.
Перегоночна дальність - ? км (с ППБ).
Практичний стеля - 9000 метрів.
Максимальна висота бойового застосування -.
Радіус віражу - ? метрів.
Швидкопідйомність - 3,5 м/с.
Навантаження на крило - ? кг/м2 (при нормальній злітній масі).
Тяго оснащеність (при нормальній злітній масі) - ?.
Тяго оснащеність (при максимальній злітній масі) - ?.
Довжина розбігу:
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
- з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
- з трампліну - ? метрів.
Довжина пробігу (без гальмівного парашуту):
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів (з аерофінішером).
- з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
Експлуатаційне перевантаження: ? g / ? g.

Авіоніка: ?.

Модифікації Dobi III

Катастрофи та аварії Dobi III