50700 @ - Mi-2T
Mi-2T - Транспортний вертоліт (Польща)
Допомога проекту
WebMoney E558684278515
WebMoney R339002842822
WebMoney Z368823732896
Mi-2T - польський транспортний вертоліт. Був розроблений, підприємством PZL Swidnik (Сьвидник, Польща).

Історія створення Mi-2T
І.Х.(Д) Mi-2T - ? / ?.

Бойове застосування Mi-2T

Конструкція Mi-2T
Вертоліт Mi-2T, складається з наступних елементів: фюзеляж (корпус, хвостова балка, кінцева балка, керований стабілізатор); силова установка (двигун); несучий гвинт, рульовий (хвостовий) гвинт, трансмісія, система управління, шасі (три опори), запобіжна хвостова опора, аеронавігаційне обладнання, електрообладнання, радіоустаткування і допоміжне обладнання.
Фюзеляж вертольота Mi-2T, складається з наступних елементів: носова частина (кабіна пілота); центральна частина; хвостова балка і кінцева балка.
Вхід в кабіну пілота, здійснюється через: передні двері (розташовані - праворуч, в носовій частині фюзеляжу) і задні двері (розташовані - ліворуч, ззаду центральній частині фюзеляжу). (Зсувний блістер (розташований - ліворуч, в носовій частині фюзеляжу), оснащений: механізмом аварійного скидання.)
Передні двері, оснащені: механізмом аварійного скидання і стопором замку (керований зсередини кабіни).
Задні двері, оснащені: замком під ключ і додатковим замком (призначений для попередження випадкового відкривання дверей в польоті).
Сидіння пілота (розташоване - ліворуч, в носовій частині фюзеляжу).
Носова частина фюзеляжу - має скління (спереду, знизу, з боків) - забезпечує відмінний огляд з кабіни.
Центральна частина фюзеляжу (тип півмонокок) - має вікна (з обох бортів, в задніх дверях). Виконана з набору шпангоутів, стрингерів, балок і обшивки.
Хвостова балка (тип півмонокок). Приєднується, до центральної частини фюзеляжу (болтами). Над хвостовою балкою, проходить хвостовий вал трансмісії (закритий легкознімним кожухом), трос управління рульовим гвинтом і трос управління стабілізатором. На хвостовій балці, встановлюються: стабілізатор; хвостова опора і антени радіостанцій.
Кінцева балка (тип монокок). Приєднується, до проміжного редуктора ПР-2 - приєднаний до перехідника хвостової балки (болтами). На кінцевій балці (на фланці), встановлюються: хвостовий редуктор (зі світлосигнальним маяком і рульовим гвинтом).
Шасі Mi-2T (трьохопорне) - дві головні ноги (рідинно-газові амортизатори), передня нога (рідинно-газові амортизатори) і хвостова опора (рідинно-газові амортизатори).
Колеса головних ніг шасі Mi-2T - мають гальма. Амортизатори - мають демпфери (призначені для запобігання і гасіння коливань).
Колеса передньої ноги шасі Mi-2T (спарені) - керовані.
Несучий гвинт Mi-2T - трилопатевий. (Лопаті - суцільнометалеві.)
Рульовий гвинт Mi-2T - дволопатевий. (Лопаті - суцільнометалеві.)

Габарити Mi-2T
Довжина вертольота Mi-2T (з гвинтами) - 17,42 метрів.
Довжина вертольота Mi-2T (без лопатей гвинтів) - 11,9 метрів.
Ширина вертольота Mi-2T (без лопатей несучого гвинта) - 3,23 метрів.
Висота вертольота Mi-2T (без рульового гвинта) - 3,75 метрів.
Площа стабілізатора Mi-2T - 0,73 м2.
Колія шасі Mi-2T - 3,05 метрів.
База шасі Mi-2T - 2,63 метрів.
Габарити вантажної кабіни Mi-2T (довжина х ширина х висота): 2600 мм х 1400 мм х 1400 мм.

Основні маси Mi-2T
Максимальна злітна маса Mi-2T - 3550 кг.
Маса порожнього вертольота Mi-2T - 2350 кг (1408 кг - з додатковими баками).
Маса палива Mi-2T - 600 кг.
Маса палива Mi-2T (у підвісних баках) - 738 кг.
Вага масла Mi-2T - 48 кг (35 кг - з 1968 року).
Маса вантажу Mi-2T - 700 кг.

Силова установка Mi-2T
До складу силової установки, відносяться: два двигуна (із кріпленнями), система охолодження, паливна система, маслосистеми, протипожежна система двигунів, протипожежні перегородки і капоти.
Двигун Mi-2T - газотурбінний реактивний ГТД-350 (дві одиниці).
Максимальна потужність Mi-2T - 2 х 320 к. с.

Основні параметри режимів роботи двигунів
Злітний режим роботи: Потужність обох двигунів на валу - 400 (-8) к. с.; Годинна витрата палива - 148 кг/год; Час безперервної роботи - 6 хвилин.
Номінальний режим роботи: Потужність обох двигунів на валу - 320 (-6) к. с.; Годинна витрата палива - 126 кг/год; Час безперервної роботи - 60 хвилин.
Крейсерський (№1) режим роботи: Потужність обох двигунів на валу - 285 (-6) к. с.; Годинна витрата палива - 117 кг/год; Час безперервної роботи - необмежений.
Крейсерський (№2) режим роботи: Потужність обох двигунів на валу - 235 (-6) к. с.; Годинна витрата палива - 106 кг/год; Час безперервної роботи - необмежений.

Озброєння Mi-2T

Технічні характеристики Mi-2T

Діапазон швидкостей в горизонтальному польоті: Висота польоту (до 10 метрів) - maximum 60 км/год і minimum 0 км/год; Висота польоту (до 500 метрів) - maximum 180 км/год і minimum 40 км/год; Висота польоту (500-1500 метрів) - maximum 180 км/год і minimum 40 км/год; Висота польоту (1500-2500 метрів) - maximum 160 км/год і minimum 40 км/год; Висота польоту (2500-3500 метрів) - maximum 120 км/год і minimum 40 км/год; Висота польоту (3500-4000 метрів) - maximum 90 км/год і minimum 70 км/год.

Час набору висоти
Висота 0-500 метрів - 2 хвилини.
Висота 0-1000 метрів - 4 хвилини.
Висота 0-2000 метрів - 11 хвилин.
Висота 0-3000 метрів - 15 хвилин.
Висота 0-4000 метрів - 25 хвилин.

Модифікації Mi-2T

Аварії і катастрофи Mi-2T