Ford Focus EU-Spec (C307) `2004 - Легковой автомобиль (Германия)
HW100 - 45000
UAW55 - 105000
RRW100 - 175000
PKRR - 7500
 

Second generation

Europe (C307; 2004)
The second generation Focus was launched at the Paris Motor Show on September 25, 2004, as a three and five-door hatchback and an estate, although the new car was previewed, in 4-door sedan form, as the "Focus Concept" developed by Ford Europe at the Beijing Motor Show in mid-2004.
The basic suspension design, which contributed much to the Mk 1's success, was carried over largely unchanged from its predecessor. Along with a 10 percent stiffer bodyshell, according to Ford this offers a better ride, but critics claimed the car lacked the precise and poised handling of the Mk 1. The same body styles as the Mk 1 Focus were offered, though the sedan did not appear until mid-2005. A two-door coupé-cabriolet with a retractable hardtop was added to the line-up in 2007.
The Focus Mk 2 is larger and considerably heavier than its predecessor: it has a 25 mm (0.98 in) increase in wheelbase, and is 168 mm (6.6 in) longer, 8 mm (0.31 in) taller, and 138 mm (5.4 in) wider. As a result, the interior and boot space have increased. New technologies include a KeyFree system, a solar-reflect windshield, adaptive front lighting, Bluetooth hands-free phones and voice control for audio, telephone, and climate control systems.
Stylistically, the Mk 2 features the same design language found in the Mondeo and Fiesta. Although still recognisable as a Focus, the new car uses styling features from the abandoned B-Proposal for the original Focus which never reached production.
In 2005, Ford released a MK.II version of Ford's sports division of Focus, the Focus ST. This one produced 225 bhp (168 kW) and could achieve a 0-60 mph (0-97 km/h) time of 6.4 seconds, and a 152 mph (245 km/h) top speed, using a 2.5-litre, five-cylinder turbocharged engine originating from Volvo.
2007-2008 saw a minor facelifted version introduced, featuring Ford's Kinetic Design philosophy. Major changes included a new bonnet with more creases, the removal of all mouldings along the doors and sides, new sculpted pull back headlights, and the big trapezoidal lower grille.
In 2009, the new Focus RS was launched, with a modified version of the 2.5-litre engine found in the ST.

Ford Focus hatchback (second generation pre-facelift)
Ford Focus hatchback (second generation facelift)
Ford Focus Sedan (second generation)

wikipedia.org (en)

Второе поколение

Ford Focus C307
Общие данные
Производитель / Ford Motor Company
Годы производства / 2004-2011
Сборка - Буэнос-Айрес, Аргентина / Valencia Body & Assembly Альмусафес, Испания / Ford Saarlouis & Body Assembly (Саарлуис, Германия) / Чунцин, Китай / Чжунли, Китайская Республика (Тайвань) / Лагуна, Филиппины / Претория, ЮАР / Ford Sollers (Всеволожск, Россия)
Иные обозначения / С307 (внутреннее обозначение в компании Ford)
Дизайн и конструкция
Платформа / Ford C1
Двигатель

Бензиновые:

1,4 L Duratec (Zetec SE)
Общие данные
Производитель / Ford Motor Company, Bridgend Engine Бриджэнд, Уэльс
Тип / Бензиновый
Макс. скорость / 164
Разгон до 100 км/ч / 14,1
Производительность
Максимальная мощность / 59 кВт (80 л. с.), при 5700 об/мин
Максимальный крутящий момент / 124 Н·м, при 3500 об/мин
Камера сгорания
Конфигурация / рядный, 4-цилиндр.
Объём / 1388 см3
Цилиндров / 4
Клапанов / 16
Диаметр цилиндра / 76,0 мм
Ход поршня / 76,5 мм
Материал блока цилиндров / алюминий
Материал ГБЦ / алюминий
Степень сжатия / 11,0
Питание
Рекомендованное топливо / Бензин неэтилированный, 95 (RON)
Охлаждение / Водяной насос с термостатом и клапанами
Система питания / EFI
Экологические нормы / Евро-4
Расход топлива при смешанном цикле / 6,6
Расход топлива при городском цикле / 8,7
Расход топлива на трассе / 5,4

1,6 L Duratec (Zetec SE)
Общие данные
Производитель / Ford Motor Company, Bridgend Engine Бриджэнд, Уэльс
Тип / Бензиновый
Макс. скорость / 180
Разгон до 100 км/ч / 11,9
Производительность
Максимальная мощность / 74 кВт (101 л. с.), при 6000 об/мин
Максимальный крутящий момент / 150 Н·м, при 4000 об/мин
Камера сгорания
Конфигурация / рядный, 4-цилиндр.
Объём / 1596 см3
Цилиндров / 4
Клапанов / 16
Диаметр цилиндра / 79,0 мм
Ход поршня / 81,4 мм
Материал блока цилиндров / алюминий
Материал ГБЦ / алюминий
Степень сжатия / 11,0
Питание
Рекомендованное топливо / Бензин неэтилированный, 95 (RON)
Охлаждение / Водяной насос с термостатом и клапанами
Система питания / EFI
Экологические нормы / Евро-4
Расход топлива при смешанном цикле / 9,4
Расход топлива при городском цикле / 12,1
Расход топлива на трассе / 9,0

1,6 L Duratec (Zetec SE) Ti-VCT
Общие данные
Производитель / Ford Motor Company, Bridgend Engine Бриджэнд, Уэльс
Тип / Бензиновый
Макс. скорость / 190
Разгон до 100 км/ч / 10,8
Производительность
Максимальная мощность / 85 кВт (116 л. с.), при 6000 об/мин
Максимальный крутящий момент / 155 Н·м, при 4150 об/мин
Камера сгорания
Конфигурация / рядный, 4-цилиндр.
Объём / 1596 см3
Цилиндров / 4
Клапанов / 16
Диаметр цилиндра / 79,0 мм
Ход поршня / 81,4 мм
Материал блока цилиндров / алюминий
Материал ГБЦ / алюминий
Степень сжатия / 11,0
Питание
Рекомендованное топливо / Бензин неэтилированный, 95 (RON)
Охлаждение / Водяной насос с термостатом и клапанами
Система питания / EFI
Экологические нормы / Евро-4
Расход топлива при смешанном цикле / 6,6
Расход топлива при городском цикле / 8,7
Расход топлива на трассе / 5,4

1,8 L Duratec HE
Общие данные
Производитель / Ford Motor Company, Valencia Engine Валенсия, Испания
Тип / Бензиновый
Макс. скорость / 198
Разгон до 100 км/ч / 10,3
Производительность
Максимальная мощность / 92 кВт (125 л. с.), при 6000 об/мин
Максимальный крутящий момент / 165 Н·м, при 4000 об/мин
Камера сгорания
Конфигурация / рядный, 4-цилиндр.
Объём / 1798 см3
Цилиндров / 4
Клапанов / 16
Диаметр цилиндра / 83,0 мм
Ход поршня / 83,1 мм
Материал блока цилиндров / алюминий
Материал ГБЦ / алюминий
Степень сжатия / 10,8
Питание
Рекомендованное топливо / Бензин неэтилированный, 95 (RON)
Охлаждение / Водяной насос с термостатом и клапанами
Система питания / EFI
Экологические нормы / Евро-4
Расход топлива при смешанном цикле / 5,6
Расход топлива при городском цикле / 9,5
Расход топлива на трассе / 7,0

2,0 L Duratec HE
Общие данные
Производитель / Ford Motor Company, Valencia Engine Валенсия, Испания
Тип / Бензиновый
Макс. скорость / 206
Разгон до 100 км/ч / 9,2
Производительность
Максимальная мощность / 107 кВт (145 л. с.), при 6000 об/мин
Максимальный крутящий момент / 185 Н·м, при 4500 об/мин
Камера сгорания
Конфигурация / рядный, 4-цилиндр.
Объём / 1999 см3
Цилиндров / 4
Клапанов / 16
Диаметр цилиндра / 87,5 мм
Ход поршня / 83,1 мм
Материал блока цилиндров / алюминий
Материал ГБЦ / алюминий
Степень сжатия / 10,8
Питание
Рекомендованное топливо / Бензин неэтилированный, 95 (RON)
Охлаждение / Водяной насос с термостатом и клапанами
Система питания / EFI
Экологические нормы / Евро-4
Расход топлива при смешанном цикле / 7,1
Расход топлива при городском цикле / 9,8
Расход топлива на трассе / 5,4

2,0 L Duratec ST
Общие данные
Производитель / Volvo, Шёвде, Швеция
Тип / Бензиновый
Макс. скорость / 235
Разгон до 100 км/ч / 8,8
Производительность
Максимальная мощность / 110 кВт (150 л. с.), при 6000 об/мин
Максимальный крутящий момент / 201 Н·м, при 1600 - 4000 об/мин
Камера сгорания
Конфигурация / рядный, 4-цилиндр.
Объём / 1999 см3
Цилиндров / 4
Клапанов / 16
Диаметр цилиндра / 87,5 мм
Ход поршня / 83,1 мм
Материал блока цилиндров / чугун
Материал ГБЦ / алюминий
Степень сжатия / 9,8
Питание
Рекомендованное топливо / Бензин неэтилированный, 95 (RON)
Охлаждение / Водяной насос с термостатом и клапанами
Система питания / EFI
Экологические нормы / Евро-4
Расход топлива при смешанном цикле / 8,7
Расход топлива при городском цикле / 11,2
Расход топлива на трассе / 5,5

2,5 L Duratec ST
Общие данные
Производитель / Volvo, Шёвде, Швеция
Тип / Бензиновый
Макс. скорость / 241
Разгон до 100 км/ч / 6,8
Производительность
Максимальная мощность / 166 кВт (226 л. с.), при 6000 об/мин
Максимальный крутящий момент / 320 Н·м, при 1600 - 4000 об/мин
Камера сгорания
Конфигурация / рядный, 5-цилиндр.
Объём / 2522 см3
Цилиндров / 5
Клапанов / 20
Диаметр цилиндра / 83,0 мм
Ход поршня / 93,2 мм
Материал блока цилиндров / чугун
Материал ГБЦ / алюминий
Степень сжатия / 9,0
Питание
Рекомендованное топливо / Бензин неэтилированный, 95 (RON)
Охлаждение / Водяной насос с термостатом и клапанами
Система питания / EFI, турбонагнетатель
Экологические нормы / Евро-4
Расход топлива при смешанном цикле / 9,3
Расход топлива при городском цикле / 13,8
Расход топлива на трассе / 6,8

2,5 L Duratec RS
Общие данные
Производитель / Volvo, Шёвде, Швеция
Тип / Бензиновый
Макс. скорость / 263
Разгон до 100 км/ч / 5,9
Производительность
Максимальная мощность / 224 кВт (305 л. с.), при 6500 об/мин
Максимальный крутящий момент / 440 Н·м, при 2300 - 4500 об/мин
Камера сгорания
Конфигурация / рядный, 5-цилиндр.
Объём / 2522 см3
Цилиндров / 5
Клапанов / 20
Диаметр цилиндра / 83,0 мм
Ход поршня / 93,2 мм
Материал блока цилиндров / чугун
Материал ГБЦ / алюминий
Степень сжатия / 8,5
Питание
Рекомендованное топливо / Бензин неэтилированный, 98 или 95 (RON)
Охлаждение / Водяной насос с термостатом и клапанами
Система питания / Секвенциальный впрыск топлива с электронным управлением (SEFI)
Выброс CO2 / 225
Экологические нормы / Евро-4
Расход топлива при смешанном цикле / 9,4
Расход топлива при городском цикле / 13,4
Расход топлива на трассе / 7,0

Дизельные:

1,6 L Duratorq TDCi
Общие данные
Производитель / Ford Motor Company, Dagenham Engine Дагенхам, Англия
Тип / Дизельный
Макс. скорость / 177
Разгон до 100 км/ч / 12,6
Производительность
Максимальная мощность / 66 кВт (90 л. с.), при 4000 об/мин
Максимальный крутящий момент / 215 Н·м, при 1750 об/мин
Камера сгорания
Конфигурация / рядный, 4-цилиндр.
Объём / 1560 см3
Цилиндров / 4
Клапанов / 16
Диаметр цилиндра / 75,0 мм
Ход поршня / 88,3 мм
Степень сжатия / 18,3
Питание
Рекомендованное топливо / Дизельное топливо
Охлаждение / Водяной насос с термостатом и клапанами
Система питания / Common Rail, непосредственный впрыск, турбонагнетатель
Экологические нормы / Евро-4
Расход топлива при смешанном цикле / 4,5
Расход топлива при городском цикле / 5,6
Расход топлива на трассе / 3,8

1,6 L Duratorq TDCi
Общие данные
Производитель / Ford Motor Company, Dagenham Engine Дагенхам, Англия
Тип / Дизельный
Макс. скорость / 188
Разгон до 100 км/ч / 10,9
Производительность
Максимальная мощность / 80 кВт (109 л. с.), при 4000 об/мин
Максимальный крутящий момент / 240 Н·м, при 1750 об/мин
Камера сгорания
Конфигурация / рядный, 4-цилиндр.
Объём / 1560 см3
Цилиндров / 4
Клапанов / 16
Диаметр цилиндра / 75,0 мм
Ход поршня / 88,3 мм
Степень сжатия / 18,3
Питание
Рекомендованное топливо / Дизельное топливо
Охлаждение / Водяной насос с термостатом и клапанами
Система питания / Common Rail, непосредственный впрыск, турбонагнетатель
Экологические нормы / Евро-4
Расход топлива при смешанном цикле / 4,5
Расход топлива при городском цикле / 5,8
Расход топлива на трассе / 3,8

1,8 L Duratorq (Lynx) TDCi
Общие данные
Производитель / Ford Motor Company, Dagenham Engine Дагенхам, Англия
Тип / Дизельный
Макс. скорость / 190
Разгон до 100 км/ч / 10,8
Производительность
Максимальная мощность / 85 кВт (116 л. с.), при 3700 об/мин
Максимальный крутящий момент / 280 Н·м, при 1900 об/мин
Камера сгорания
Конфигурация / рядный, 4-цилиндр.
Объём / 1753 см3
Цилиндров / 4
Клапанов / 8
Диаметр цилиндра / 82,5 мм
Ход поршня / 82,0 мм
Материал блока цилиндров / чугун
Материал ГБЦ / чугун
Степень сжатия / 17,0
Питание
Рекомендованное топливо / Дизельное топливо
Охлаждение / Водяной насос с термостатом и клапанами
Система питания / Common Rail, непосредственный впрыск, турбонагнетатель
Экологические нормы / Евро-4
Расход топлива при смешанном цикле / 5,2
Расход топлива при городском цикле / 6,7
Расход топлива на трассе / 4,3

2,0 L Duratorq TDCi
Общие данные
Тип / Дизельный
Макс. скорость / 186
Разгон до 100 км/ч / 11,6
Производительность
Максимальная мощность / 81 кВт (110 л. с.), при 4000 об/мин
Максимальный крутящий момент / 265 Н·м, при 2000 об/мин
Камера сгорания
Конфигурация / рядный, 4-цилиндр.
Объём / 1997 см3
Цилиндров / 4
Клапанов / 16
Диаметр цилиндра / 85,0 мм
Ход поршня / 88,0 мм
Степень сжатия / 18,3
Питание
Рекомендованное топливо / Дизельное топливо
Охлаждение / Водяной насос с термостатом и клапанами
Система питания / Common Rail, непосредственный впрыск, турбонагнетатель
Экологические нормы / Евро-4
Расход топлива при смешанном цикле / 5,9

2,0 L Duratorq (DW10) TDCi
Общие данные
Производитель / Volvo, Шёвде, Швеция
Тип / Дизельный
Макс. скорость / 203
Разгон до 100 км/ч / 9,3
Производительность
Максимальная мощность / 100 кВт (136 л. с.), при 4000 об/мин
Максимальный крутящий момент / 320 Н·м, при 2000 об/мин
Камера сгорания
Конфигурация / рядный, 4-цилиндр.
Объём / 1997 см3
Цилиндров / 4
Клапанов / 16
Диаметр цилиндра / 85,0 мм
Ход поршня / 88,0 мм
Материал блока цилиндров / чугун
Материал ГБЦ / алюминий
Степень сжатия / 18,3
Питание
Рекомендованное топливо / Дизельное топливо
Охлаждение / Водяной насос с термостатом и клапанами
Система питания / Common Rail, непосредственный впрыск, турбонагнетатель
Экологические нормы / Евро-4
Расход топлива при смешанном цикле / 5,5
Расход топлива при городском цикле / 7,0
Расход топлива на трассе / 4,5

Трансмиссия

механические:

- механическая 5-ступ.
Производитель / Ford Motor Company, Getrag, Bordeaux Transaxle (Бордо, Франция)
Модель / Getrag Ford Durashift (iB5)
Тип / механическая
Число ступеней / 5
Передаточные отношения
Главная передача / 4,06
1 передача / 3,58
2 передача / 2,04
3 передача / 1,41
4 передача / 1,11
5 передача / 0,88
Задняя передача / 3,62
Механизм управления / рычаг на центральной консоли
Переключение / ручное

- механическая 5-ступ.
Производитель / Ford Motor Company, Getrag, Cologne Transmission (Кёльн, Германия)
Модель / Getrag Ford Durashift (MTX-75)
Тип / механическая
Число ступеней / 5
Передаточные отношения
Главная передача / 3,41
1 передача / 3,80
2 передача / 2,05
3 передача / 1,35
4 передача / 0,92
5 передача / 0,715
Задняя передача / 3,73
Механизм управления / рычаг на центральной консоли
Переключение / ручное

- механическая 6-ступ.
Производитель / Ford Motor Company, Getrag, Cologne Transmission (Кёльн, Германия)
Модель / модульная Getrag Ford Durashift (MMT6)
Тип / механическая
Число ступеней / 6
Передаточные отношения
Главная передача / 1-4 передачи: 3,81 . 5-6 передачи . передача заднего хода: 2,77
1 передача / 3,58
2 передача / 1,95
3 передача / 1,24
4 передача / 0,87
5 передача / 0,94
6 передача / 0,79
Задняя передача / 5,08
Механизм управления / рычаг на центральной консоли
Переключение / ручное

- механическая 6-ступ.
Производитель / Ford Motor Company, Getrag, Cologne Transmission (Кёльн, Германия)
Модель / Getrag Ford Durashift (M66)
Тип / механическая
Число ступеней / 6
Передаточные отношения
Главная передача / 4,00
1 передача / 3,385
2 передача / 2,05
3 передача / 1,433
4 передача / 1,088
5 передача / 0,868
6 передача / 0,70
Задняя передача / 2,62
Синхронизаторы / всех передач, включая передачу заднего хода
Механизм управления / рычаг на центральной консоли
Переключение / ручное

автоматические:

- автоматическая 4-ступ.
Производитель / Ford Motor Company (Ван Дайк, Мичиган, США)
Модель / Getrag Ford Durashift (FN)
Тип / автоматическая
Число ступеней / 4
Передаточные отношения
Главная передача / 4,20
1 передача / 2,82
2 передача / 1,508
3 передача / 1,00
4 передача / 0,736
Задняя передача / 2,65
Механизм управления / рычаг на центральной консоли
Переключение / автоматическое

- преселективная роботизированная 6-ступ.
Производитель / Ford Motor Company, Getrag Kechnec Transmission (Кошице, Словакия)
Модель / Getrag Ford PowerShift (MPS6), с электронным управлением, двумя сцеплениями и двумя приводными валами
Тип / преселективная роботизированная
Число ступеней / 6
Передаточные отношения
Главная передача / 1-4 передачи: 4,07 . 5-6 передачи . передача заднего хода: 2,91
1 передача / 3,58
2 передача / 1,95
3 передача / 1,19
4 передача / 0,84
5 передача / 0,94
6 передача / 0,79
Задняя передача / 4,84
Механизм управления / рычаг на центральной консоли
Переключение / автоматическое

Модификации кузова
_ 3-х дверный хетчбэк
Длина / 4342
Ширина / 1840 мм (без зеркал) . 1991 мм (с зеркалами)
Высота / 1497
_ 5-ти дверный хетчбэк
Длина / 4340
Ширина / 1840 мм (без зеркал) . 1991 мм (с зеркалами)
Высота / 1497
_ Седан
Длина / 4488
Ширина / 1840 мм (без зеркал) . 1991 мм (с зеркалами)
Высота / 1497
_ Универсал
Длина / 4470
Ширина / 1840 мм (без зеркал) . 1991 мм (с зеркалами)
Высота / 1497
_ Кабриолет
Длина / 4510
Ширина / 1835
Высота / 1455

Массогабаритные характеристики
Длина / 4337 мм - 4481 мм
Ширина / 2019 мм (1839 мм - со сложенными зеркалами)
Высота / 1497 мм - 1501 мм
Колёсная база / 2640 мм
Колея задняя / 1531 мм
Колея передняя / 1535 мм
Полная масса / 1750 кг - 2000 кг
Динамические характеристики
Коэффициент аэродинамического сопротивления / 0,310 (седан) . 0,324 (хетчбэк) . 0,316 (универсал)
На рынке
Связанные / Ford Kuga, Volvo C30, Volvo S40, Volvo V50, C70, Mazda 3 и Ford Focus C-Max
Другая информация
Объём бака / 55 л (53 л - дизельные модификации, 62 - RS)
{ Ford Laser / Ford Escort / Ford Escort (Северная Америка)

Второе поколение выпускалось с 2004 по 2011 год. В 2008 году был произведён рестайлинг.
Второе поколение использует платформу Ford C1, на которой также сделаны Volvo S40, V50 и C70, Mazda 3, Mazda 5 и Ford Focus C-Max, что является частью программы Ford по объединению платформ, названной «Global Shared Technologies» (рус. Общие глобальные технологии).
Основа конструкции подвески, которая обязана своим происхождением успеху первого поколения Ford Focus, имеет много позаимствованного от предшественника. Также второе поколение предлагает одинаковые с первым поколением типы кузова.
Безопасность (Euro NCAP)
Рейтинги
_ / Пассажир / 5/5 / 35
_ Ребёнок / 5/5 / 40
_ Пешеход / 2/4 / 15
Протестированная модель: Ford Focus Trend 1,6 5-дв. хетчбэк (2004)
Модификации
Ambiente (Амбиент)
Trend (Тренд)
Comfort (Комфорт)
Ghia (Гиа)
Ghia-SE (Гиа SE)
Titanium (Титаниум)
Titanium-SE (Титаниум-SE)
Рестайлинг 2008 года
Показанный в сентябре 2007 года на Франкфуртском автосалоне, 3 декабря 2007 года автомобиль пошёл в серию и в начале 2008 года поступил в продажу. Новый автомобиль стал логичным продолжением второго поколения в духе нового стилистического направления компании под названием «Кинетический дизайн». В результате проведённого рестайлинга из кузовных деталей лишь крыша была позаимствована у предыдущего поколения. Корма и профиль изменились незначительно:
1. Появились подштамповки на дверях
2. Обновлен задний бампер
3. Добавлен спойлер
4. Изменена форма зеркал заднего вида
Передняя часть автомобиля стала совершенно иной, вся светотехника и кузовные элементы во многом были скопированы у Ford Mondeo:
1. Фары с ломаной верхней линией
2. Рельефный капот
3. Выделенные колёсные арки
Интерьер также претерпел изменения:
1. Добавилась объёмная серебристая вставка между «колодцами» тахометра и спидометра
Двигатели, которыми комплектовали рестайлинговый Focus, остались прежними.
Внешний вид до рестайлинга
_ / _
Внешний вид после рестайлинга
_ / _

wikipedia.org (ru)

Ford Focus II (C307) (2004-2011)

Ford Focus II
Виробник / Ford
Роки виробництва / 2004-2011
Попередник(и) / Ford Focus I
Наступник(и) / Ford Focus III
Клас / Клас C
Стиль кузова / хетчбек . седан . універсал . купе-кабріолет
Колісна база / 2640 мм
Довжина / 4337-4340 мм (хетчбек) . 4480-4481 мм (седан) . 4468-4470 мм (універсал) . 4360 мм (ST) . 4509-4510 мм (купе-кабріолет)
Ширина / 1834-1840 мм
Висота / 1448-1537 мм
Маса / 1227-1630 кг
Подібні / Opel Astra H . Honda Civic . Hyundai Elantra . Mazda 3 . Mitsubishi Lancer . Nissan Almera . Peugeot 307 . Renault Mégane . Toyota Corolla . Volkswagen Vento . Volkswagen Golf 5

Європа
Нове покоління Ford Focus II дебютувало у вересні 2004 року на Паризькому автосалоні. Виробництво автомобіля спочатку почалося в жовтні 2004 року на головному заводі для Focus в Саарлуї (Німеччина) і у Валенсії (Іспанія), навесні 2005 року - у Росії (завод у Всеволожську), в КНР і на Тайвані. Базою автомобіля є платформа концерну Ford-С1, яка вже дала життя таким моделям як Ford Focus C-Max, Mazda3 і Volvo S40/V50. Візуально він виглядає солідніше попередника. І справа тут не тільки в кузовний стилістиці. Друге покоління ширше і довше (на 50 мм) від першого. Колісна база збільшена на 25 мм, колія - на 40 мм. Колеса тепер - на 15, 16 або 17 дюймів. Ось чому в салоні так просторо навіть заднім пасажирам. А похилий дах, що додає зовнішності автомобіля стрімкість, знаходиться досить високо над головами пасажирів.
Новий Ford Focus II пропонується з кузовами 3-дв. і 5-дв. хечбеків, седана і універсала в чотирьох фіксованих комплектаціях:
Ambiente (ПБ водія, центральний замок, іммобілайзер, регулювання рульової колонки по вильоту і куту нахилу);
Comfort (додатково кондиціонер із режимом циркуляції повітря та електропривод);
Trend (додатково бортовий комп'ютер, протитуманні фари і покращений інтер'єр);
Chia (додатково оздоблення салону алюмінієм і шкірою, повний набір ПБ, включаючи бічні, центральний замок із ДУ, охолоджуваний ящик рукавички, магнітолу Sony та ін.).За доплату пропонують ABS і систему динамічної стабілізації IVD, двозональний клімат-контроль, біксенонові фари, парктроник, аудіосистему з багатофункціональним сенсорним дисплеєм (всього 6 варіантів), три види литих дисків і можливість встановлення голосового управління мобільним телефоном.
Гамма двигунів: 1,4 л R4 16 V (80 к. с.); 1,6 л R4 16V (100 к. с.); 1,6 л R4 16V Duratec Ti-VCT із змінними фазами газорозподілу (115 к. с.); 2,0 л R4 16V (145 к. с.) і турбодизель Duratorg 1,8 л R4 16V (115 к. с.). Вибір КП - 5-ступінчаста «механіка» (дві моделі, IB5 і MTX75) або 4-ступінчастий адаптивний «автомат» Durashift-ECT (тільки для 1,6 л). Focus II оснащують також турбодизелями TDCi обсягом 1,6 л R4 16V у версіях 90 к. с. або 109 к. с., а також 2,0 л R4 16V 136 к. с.
Об'єм багажника зріс на 10 % до 385 літрів (1245 літрів при складених сидіннях) на хетчбеку і до 475 літрів (1525 літрів при складених сидіннях) на універсалі.
Безпеку забезпечують: бічні фіранки і надувні подушки безпеки, які надуваються від передньої до задньої стійки. У рейтингу Euro NCAP Focus II визнано найбезпечнішим автомобілем у класі.
У 2008 році Ford Focus II піддали рестайлінгу. В автомобілі змінили фари, капот, крила, бампери та дзеркала.
Модернізований Focus також багатий на нові функції і додаткове обладнання. Зручна горловина паливного бака без кришки - EasyFuel - допоможе уникнути помилок при заправці, а система попередження про низький тиск - заздалегідь дізнатися про можливі проблеми з шинами. У салоні передбачена розетка живлення 230 В, до якої можна підключати різне електрообладнання. Нова аудіосистема Sony відрізняється чудовою якістю звучання, а крім цього, пропонує можливість прослуховувати файли формату MP3 і підключати до системи Ваш мобільний телефон через Bluetooth®, встановлюючи таким чином гучний зв'язок. Доповнюють картину світлодіодні задні ліхтарі, що створюють унікальний візуальний ефект.
Лінійка моторів рестайлінгового Ford Focus, не зазнала особливих змін: автомобіль оснащуватиметься бензиновими агрегатами 1,4 (80 к. с.), 1,6 (100 і 115 к. с.), 1,8 (125 к. с.) і 2,0 (145 к. с.). Турбодизельний мотор один - об'ємом 1,8 л і потужністю 115 к. с.
Система безпеки автомобіля отримала найвищий 5-зірковий рейтинг на тестах Euro NCAP в категорії «безпека дорослих пасажирів». Такий високий рівень безпеки забезпечує вражаючий набір передових технологій у тому числі інтелектуальна система безпеки (IPS). Технології освітлення, застосовані в новому Focus, роблять нічний водіння впевненіше та безпечніше. На автомобіль можна встановити фари, які включаються автоматично, як тільки стає темно, а також біксенонові фари, або адаптивну систему головного освітлення. Адаптивна система головного освітлення автоматично зміщує світловий пучок у горизонтальній площині в залежності від швидкості руху автомобіля і кута повороту рульового колеса. Це означає, що при повороті керма фари повертаються, висвітлюючи саме дорогу, а не навколишній пейзаж. Таке освітлення особливо ефективно на віражах. Воно покращує видимість вигинів дороги і робить водіння безпечнішим. У той же час, нові світлодіодні задні ліхтарі, що йдуть у комплекті з біксеноновими фарами або адаптивної системою головного освітлення, загоряються швидше і світять яскравіше, ніж звичайні лампи розжарювання. Це робить автомобіль помітніше для інших водіїв.
Автомобіль як і раніше доступний у декількох кузовах: 3- і 5-дверний хетчбек, 4-дверний седан і 5-дверний універсал. Флагманська модель - Focus ST - це неймовірна динаміка, унікальний спортивний дизайн, потужні гальма і 18-дюймові легкосплавні диски.
Двигуни
Модель / Об'єм / Циліндри/Клапани / Потужність / Крутний момент / Витрати пального / Роки виробництва / Примітки
Бензинові
1.4 / 1388 см³ / R4 (16V) / 59 кВт (80 к. с.) при 5700 об/хв / 123 Н·м при 3500 об/хв / 6,6 л/100 км / 2004-2010 / _
1.6 / 1596 см³ / R4 (16V) / 74 кВт (101 к. с.) при 6000 об/хв / 150 Н·м при 4000 об/хв / 6,7 л/100 км (5-ст. МКПП) . 7,7 л/100 км (4-ст. АКПП) / 2004-2010 / також для Coupé-Cabriolet
1.6 Ti-VCT / 1596 см³ / R4 (16V) / 85 кВт (115 к. с.) при 6000 об/хв / 155 Н·м при 4150 об/хв / 6,6 л/100 км / 2004-2010 / _
1.8 / 1798 см³ / R4 (16V) / 92 кВт (125 к. с.) при 6000 об/хв / 165 Н·м при 4000 об/хв / 7,0 л/100 км / 2006-2010 / _
2.0 / 1999 см³ / R4 (16V) / 107 кВт (145 к. с.) при 6000 об/хв / 185 Н·м при 4500 об/хв / 7,1 л/100 км (5-ст. МКПП) . 8,0 л/100 км (4-ст. АКПП) / 2004-2010 / також для Coupé-Cabriolet
2.5T / 2521 см³ / R5 (20V) / 166 кВт (226 к. с.) при 6000 об/хв / 320 Н·м при 1600-4000 об/хв / 9,3 л/100 км / 2005-2010 / турбодвигун, тільки для модифікації ST
2.5T / 2521 см³ / R5 (20V) / 224 кВт (305 к. с.) при 6500 об/хв / 440 Н·м при 2300-4500 об/хв / 9,4 л/100 км / 2009-2010 / турбодвигун, тільки для модифікації RS
2.5T / 2521 см³ / R5 (20V) / 257 кВт (350 к. с.) при 6000 об/хв / 460 Н·м при 2500-4500 об/хв / 9,9 л/100 км / 2010 / турбодвигун, тільки для модифікації RS500
FFV (Flexible Fuel Vehicle)
1.8 Flexifuel / 1798 см³ / R4 (16V) / 92 кВт (125 к. с.) при 6000 об/хв / 150 Н·м при 4000 об/хв / 7,0 л/100 км / 2006-2010 / Біоетанол E85
Дизельні
1.6 TDCi / 1560 см³ / R4 (16V) / 66 кВт (90 к. с.) при 4000 об/хв / 215 Н·м при 1750 об/хв / 4,5 л/100 км / 2004-2010 / erst ab Modelljahr 2009 mit geschlossenem Partikelfilter lieferbar (als EURO5-Version)
1.6 TDCi / 1560 см³ / R4 (16V) / 74 кВт (101 к. с.) при 4000 об/хв / 215 Н·м при 1750 об/хв / 4,5 л/100 км / 2004-2010 / версія для австрійського ринку
1.6 TDCi / 1560 см³ / R4 (16V) / 80 кВт (109 к. с.) при 4000 об/хв / 240 Н·м при 1750 об/хв / 4,5 л/100 км / 2004-2010 / з 2005 auf Wunsch mit Partikelfilter
von 2005 bis 2007 auf Wunsch mit 5-Gang ASG (automatisiertes Schaltgetriebe), auch als ECOnetic
1.8 TDCi / 1753 см³ / R4 (8V) / 85 кВт (115 к. с.) при 3700 об/хв / 280 Н·м при 1900 об/хв / 5,2 л/100 км / 2004-2006 / in einigen europäischen Ländern auch nach 2006 noch erhältlich
2.0 TDCi / 1997 см³ / R4 (16V) / 81 кВт (110 к. с.) при 4000 об/хв / 265 (275)* Н·м при 2000 об/хв / 5,8 л/100 км / 2008-2010 / mit Partikelfilter und nur mit Powershift-Automatikgetriebe
2.0 TDCi / 1997 см³ / R4 (16V) / 100 кВт (136 к. с.) при 4000 об/хв / 320 Н·м при 2000 об/хв / 5,5 л/100 км (6-ст. МКПП) . 5,8 л/100 км (PowerShift-АКПП) / 2004-2010 / seit 2005 auf Wunsch mit Partikelfilter . 2010 тільки для Coupé-Cabriolet
Das Drehmoment wurde im August 2008 auf 275 Н·м angehoben.

Ford Focus II 3-дв. хетчбек (2004-2008)
Ford Focus II 5-дв. хетчбек (2004-2008)
Ford Focus II седан (2005-2008)
Ford Focus II Turnier (2005-2008)
Ford Focus CC (2007-2008)
Ford Focus II 3-дв. хетчбек (2008-2010)
Ford Focus II 5-дв. хетчбек (2008-2010)
Ford Focus II седан (2008-2010)
Ford Focus II Turnier (2008-2010)
Ford Focus CC (2008-2010)

Північна Америка
Друге покоління автомобіля для ринку Північної Америки було представлено в 2007 році на Північноамериканському міжнародному автосалоні.
У той час, як у Європі та інших ринках Focus Mk II побудований на власній новій платформі (спорідненій Mazda3), північноамериканське друге покоління являє собою рестайлінг попереднього, виробництво якого в Європі було припинено в 2004 році, а в США продовжилося до кінця 2007 року.
Таким чином, спочатку колишній лише незначно модифікований варіант європейської моделі американський «Фокус» придбав повну самостійність, ознаменувавши відхід компанії «Форд» від концепції «всесвітнього автомобіля», продається з мінімальними змінами на ринках усього світу (інший спочатку «всесвітній автомобіль», Ford Mondeo, ще в 2001 році був виведений із північноамериканського ринку, будучи пізніше замінений аналогічним за розміром, але повністю незалежно розробленим з урахуванням специфіки ринків обох Америк і ніде більше не продається Ford Fusion).
Це пов'язано з кардинальної різницею в кон'юнктурі ринку автомобілів по різні боки Атлантики. Якщо в Європі «Фокус» вважається автомобілем середнього розміру і належить до вельми популярному ринкового сегменту «С» - на нього припадає чи не основна частина продажів компанії, то в Північній Америці він займає в модельному ряду куди скромніше місце компактного автомобіля «для економних». Вартість європейського «Фокуса» поточного покоління в окремих комплектаціях вище, ніж у продаваного в США набагато більшого середньорозмірного Ford Fusion. Американський же Focus для збереження конкурентоспроможності змушений бути куди більш бюджетною моделлю, при цьому істотно поступаючись за більшістю споживчих властивостей продаваному в іншому світі Focus Mk II, який виявився б занадто дорогим для свого розміру, якщо б він був представлений на ринку США.
На відміну від європейського Focus, американський доступний із кузовами «чотиридверний седан» і «купе» (не тридверний хетчбек), а в цілому не популярні в Америці хетчбеки і зайво компактні для такого типу кузова за мірками місцевого ринку універсали в гамі моделей тепер відсутні. Усі автомобілі комплектувались 2,0-літровим Duratec потужністю 140 к. с. крутним моментом 185 Н·м.

Ford Focus II для Європи (2004-2008)
Салон
Ford Focus II 5-дв. хетчбек (2008-2010)
Ford Focus II (2007-2011)
Ford Focus II (2007-2011)
Ford Focus II Coupe (2007-2011)
Ford Focus II (2007-2011)

wikipedia.org (uk)