Самолеты стран Прибалтики: ТТХ ЛА Dobkevicius | |
Допомога проекту
WebMoney E558684278515 WebMoney R339002842822 WebMoney Z368823732896 |
Dobi I - Легкий літак (Литва) 1922 Dobi I - литовський легкий літак. Був розроблений, підприємством (приватною особою) Dobkevicius (Каунас, Литва). Роки виробництва - 1922 рік. Кількість виготовлених машин - 1 одиниця. Історія створення (виробництва) Dobi I У 1922 році, у Авіаційних Майстернях міста Каунас, був створений одномісний легкий літак Dobi I (високоплан) - перший літак, литовської конструкції. Його розробником, був Юргис Добкявічус (Jurgis Dobkevicius) - лейтенант, який раніше служив механіком, у Імператорських Російських ВПС (всього, Юргис Добкявічус (Jurgis Dobkevicius), був автором трьох машин - Dobi I, Dobi II і Dobi III). 1 грудня 1925 року, Юргис Добкявічус (Jurgis Dobkevicius), окативая свій літак, при посадці, розбив його, отримавши серйозні поранення. Експлуатація Dobi I Конструктивні особливості Dobi I Технічний опис Dobi I Фюзеляж Dobi I Корпус - ? (моноплан). Кабіна пілота - відкрита. Екіпаж - 1 пілот. Катапультне крісло -. Товщина броні -. Лобове скло - ?. Габаритні розміри літального апарату: Довжина - 4,5 метрів. Висота - 1,55 метрів. Показники ваги літального апарату: Маса порожнього літака - 167 кг. Маса спорядженого літака - ? кг. Нормальна злітна маса - 300 кг. Максимальна злітна маса - ? кг. Маса палива у внутрішніх баках - ? кг. (Обсяг палива - ? літрів.) Маса броньового захисту -. Маса протектора - ? кг. Крило Dobi I Розмах крила - 7,9 метрів. Площа крила - 7,5 м2. Коефіцієнт подовження крила - ?. Коефіцієнт звуження крила - ?. Кут стріловидності по передній кромці - ? градусів. Поперечне V крила (кутове відхилення площини хорд крила від його горизонтальної базової площини) - ? градусів. Хвостове оперення Dobi I Шасі Dobi I База шасі - ? метрів. Колія шасі - ? метрів. Три опори. Силова установка Dobi I Поршневий ?-контурний ?-вальний авіаційний двигун Haacke HFM-2 - одна одиниця. Тяга - ? кгс (? кН). Потужність - 30 к. с. Середня питома витрата палива - ? кг / кгс год. Гвинт Dobi I Літак оснащений - дволопатевий гвинтом ?. (Крок - ?.) Управління Dobi I Озброєння Dobi I Артилерійське озброєння: відсутнє. Використовувані боєприпаси: відсутні. Додаткове артилерійське озброєння: відсутнє. Високоточна зброя (авіабомби і ракети): відсутня. Зброя класу повітря-повітря: відсутня. Некерована ракетна зброя: відсутня. Некеровані авіабомби: відсутні. Навігаційне і допоміжне обладнання: відсутнє. Технічні характеристики Dobi I Максимальна швидкість - 175 км/год. Крейсерська швидкість - 130 км/год. Посадочна швидкість - ? км/год. Практична дальність: ? км (? годин). Перегоночна дальність - ? км. Перегоночна дальність - ? км (с ППБ). Практичний стеля - 3800 метрів. Максимальна висота бойового застосування -. Радіус віражу - ? метрів. Швидкопідйомність - 2,8 м/с. Навантаження на крило - ? кг/м2 (при нормальній злітній масі). Тяго оснащеність (при нормальній злітній масі) - ?. Тяго оснащеність (при максимальній злітній масі) - ?. Довжина розбігу: - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів. - з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів. - з трампліну - ? метрів. Довжина пробігу (без гальмівного парашуту): - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів. - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів (з аерофінішером). - з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів. Експлуатаційне перевантаження: ? g / ? g. Авіоніка: ?. Модифікації Dobi I Катастрофи та аварії Dobi I Dobi II - Літак-розвідник (Литва) 1923 Dobi II - литовський літак-розвідник. Був розроблений, підприємством (приватною особою) Dobkevicius (Каунас, Литва). Роки виробництва - 1923 рік. Кількість виготовлених машин - 1 одиниця. Історія створення (виробництва) Dobi II У 1922 році, у Авіаційних Майстернях міста Каунас, був створений літак-розвідник Dobi II, на якому стояв двигун Benz Bz.IV (200 к. с.) - показ нового літака, настільки вразив литовських військових, що Юргиса, відправляють до Парижа, у Ecole Superieure de l`Aeronautique, вчитися проектуванню літаків у провідних французьких інженерів. Сам же літак, після двох аварій, що сталися з поганого огляду з кабіни, було вирішено не відновлювати. Експлуатація Dobi II Конструктивні особливості Dobi II Технічний опис Dobi II Фюзеляж Dobi II Корпус - ? (моноплан). Кабіна пілота - відкрита. Екіпаж - 2 пілота. Катапультне крісло -. Товщина броні -. Лобове скло - ?. Габаритні розміри літального апарату: Довжина - 6,4 метрів. Висота - 2,45 метрів. Показники ваги літального апарату: Маса порожнього літака - 840 кг. Маса спорядженого літака - ? кг. Нормальна злітна маса - 1240 кг. Максимальна злітна маса - ? кг. Маса палива у внутрішніх баках - ? кг. (Обсяг палива - ? літрів.) Маса броньового захисту -. Маса протектора - ? кг. Крило Dobi II Розмах крила - 14 метрів. Площа крила - 22,24 м2. Коефіцієнт подовження крила - ?. Коефіцієнт звуження крила - ?. Кут стріловидності по передній кромці - ? градусів. Поперечне V крила (кутове відхилення площини хорд крила від його горизонтальної базової площини) - ? градусів. Хвостове оперення Dobi II Шасі Dobi II База шасі - ? метрів. Колія шасі - ? метрів. Три опори. Силова установка Dobi II Поршневий ?-контурний ?-вальний авіаційний двигун Benz Bz.IV - одна одиниця. Тяга - ? кгс (? кН). Потужність - 200 к. с. Середня питома витрата палива - ? кг / кгс год. Гвинт Dobi II Літак оснащений - дволопатевий гвинтом ?. (Крок - ?.) Управління Dobi II Озброєння Dobi II Артилерійське озброєння: два 7,7-мм кулемета Vickers. Використовувані боєприпаси: відсутні. Додаткове артилерійське озброєння: відсутнє. Високоточна зброя (авіабомби і ракети): відсутня. Зброя класу повітря-повітря: відсутня. Некерована ракетна зброя: відсутня. Некеровані авіабомби: відсутні. Навігаційне і допоміжне обладнання: відсутнє. Технічні характеристики Dobi II Максимальна швидкість - 248 км/год. Крейсерська швидкість - 190 км/год. Посадочна швидкість - ? км/год. Практична дальність: 1000 км (? годин). Перегоночна дальність - ? км. Перегоночна дальність - ? км (с ППБ). Практичний стеля - 9000 метрів. Максимальна висота бойового застосування -. Радіус віражу - ? метрів. Швидкопідйомність - 2,8 м/с. Навантаження на крило - ? кг/м2 (при нормальній злітній масі). Тяго оснащеність (при нормальній злітній масі) - ?. Тяго оснащеність (при максимальній злітній масі) - ?. Довжина розбігу: - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів. - з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів. - з трампліну - ? метрів. Довжина пробігу (без гальмівного парашуту): - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів. - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів (з аерофінішером). - з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів. Експлуатаційне перевантаження: ? g / ? g. Авіоніка: ?. Модифікації Dobi II Катастрофи та аварії Dobi II Dobi III - Винищувач (Литва) 1924 Dobi III - литовський винищувач. Був розроблений, підприємством (приватною особою) Dobkevicius (Каунас, Литва). Роки виробництва - 1924 рік. Кількість виготовлених машин - 1 одиниця. Історія створення (виробництва) Dobi III У 1924 році, після повернення з навчання, конструктор Юргис Добкявічус (Jurgis Dobkevicius), будує свій третій (і останній) літак - винищувач Dobi III. Конструкція цього літака, нагадувала попередню, за винятком двигуна - BMW 3.A (185 к. с.). 7 червня 1926 року, Юргис Добкявічус, при заході на посадку, на Dobi III, зачепив дерева - врятуватися було неможливо (однак, на випробуваннях, літак показував відмінні характеристики і йому передрікали комерційний успіх). Експлуатація Dobi III Конструктивні особливості Dobi III Технічний опис Dobi III Фюзеляж Dobi III Корпус - ? (моноплан). Кабіна пілота - відкрита. Екіпаж - 1 пілот. Катапультне крісло -. Товщина броні -. Лобове скло - ?. Габаритні розміри літального апарату: Довжина - 6,4 метрів. Висота - 2,45 метрів. Показники ваги літального апарату: Маса порожнього літака - ? кг. Маса спорядженого літака - ? кг. Нормальна злітна маса - 1042 кг. Максимальна злітна маса - ? кг. Маса палива у внутрішніх баках - ? кг. (Обсяг палива - ? літрів.) Маса броньового захисту -. Маса протектора - ? кг. Крило Dobi III Розмах крила - 12,5 метрів. Площа крила - 22,24 м2. Коефіцієнт подовження крила - ?. Коефіцієнт звуження крила - ?. Кут стріловидності по передній кромці - ? градусів. Поперечне V крила (кутове відхилення площини хорд крила від його горизонтальної базової площини) - ? градусів. Хвостове оперення Dobi III Шасі Dobi III База шасі - ? метрів. Колія шасі - ? метрів. Три опори. Силова установка Dobi III Поршневий ?-контурний ?-вальний авіаційний двигун BMW 3.A - одна одиниця. Тяга - ? кгс (? кН). Потужність - 185 к. с. Середня питома витрата палива - ? кг / кгс год. Гвинт Dobi III Літак оснащений - дволопатевий гвинтом ?. (Крок - ?.) Управління Dobi III Озброєння Dobi III Артилерійське озброєння: два 7,7-мм кулемета Vickers. Використовувані боєприпаси: відсутні. Додаткове артилерійське озброєння: відсутнє. Високоточна зброя (авіабомби і ракети): відсутня. Зброя класу повітря-повітря: відсутня. Некерована ракетна зброя: відсутня. Некеровані авіабомби: відсутні. Навігаційне і допоміжне обладнання: відсутнє. Технічні характеристики Dobi III Максимальна швидкість - 250 км/год. Крейсерська швидкість - 194 км/год. Посадочна швидкість - ? км/год. Практична дальність: 800 км (? годин). Перегоночна дальність - ? км. Перегоночна дальність - ? км (с ППБ). Практичний стеля - 9000 метрів. Максимальна висота бойового застосування -. Радіус віражу - ? метрів. Швидкопідйомність - 3,5 м/с. Навантаження на крило - ? кг/м2 (при нормальній злітній масі). Тяго оснащеність (при нормальній злітній масі) - ?. Тяго оснащеність (при максимальній злітній масі) - ?. Довжина розбігу: - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів. - з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів. - з трампліну - ? метрів. Довжина пробігу (без гальмівного парашуту): - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів. - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів (з аерофінішером). - з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів. Експлуатаційне перевантаження: ? g / ? g. Авіоніка: ?. Модифікації Dobi III Катастрофи та аварії Dobi III |