Aero of Ukraine: ТТХ ЛА АероПракт
Допомога проекту
WebMoney E558684278515
WebMoney R339002842822
WebMoney Z368823732896
Аеропракт-20 (R912) Sky Cruiser (А-20 (R912) Sky Cruiser) - Надлегкий багатоцільовий літак (Україна)
Аеропракт-20 (R912) Sky Cruiser (А-20 (R912) Sky Cruiser) - український надлегкий багатоцільовий літак. Був розроблений, підприємством Аеропракт (Київ, Україна). Роки виробництва - ?-? роки. Кількість виготовлених машин - ? одиниць.

Історія створення (виробництва) Аеропракт-20 (R912) Sky Cruiser (А-20 (R912) Sky Cruiser)

Експлуатація Аеропракт-20 (R912) Sky Cruiser (А-20 (R912) Sky Cruiser)

Конструктивні особливості Аеропракт-20 (R912) Sky Cruiser (А-20 (R912) Sky Cruiser)

Технічний опис Аеропракт-20 (R912) Sky Cruiser (А-20 (R912) Sky Cruiser)

Фюзеляж Аеропракт-20 (R912) Sky Cruiser (А-20 (R912) Sky Cruiser)
Корпус - пластиковий, підкісний (моноплан).
Кабіна пілота - закрита.
Екіпаж - 2 пілота.
Катапультне крісло -.
Товщина броні -.
Лобове скло - ?.
Габаритні розміри літального апарату:
Довжина - 6,7 метрів.
Висота - 1,7 метрів.
Показники ваги літального апарату:
Маса порожнього літака - 262 кг.
Маса спорядженого літака - ? кг.
Нормальна злітна маса - ? кг.
Максимальна злітна маса - 450 кг.
Маса палива у внутрішніх баках - ? кг. (Обсяг палива - 90 літрів.)
Маса броньового захисту -.
Маса протектора - ? кг.

Крило Аеропракт-20 (R912) Sky Cruiser (А-20 (R912) Sky Cruiser)
Розмах крила - 10,2 метрів.
Площа крила - 14 м2.
Коефіцієнт подовження крила - ?.
Коефіцієнт звуження крила - ?.
Кут стріловидності по передній кромці - ? градусів.
Поперечне V крила (кутове відхилення площини хорд крила від його горизонтальної базової площини) - ? градусів.

Хвостове оперення Аеропракт-20 (R912) Sky Cruiser (А-20 (R912) Sky Cruiser)

Шасі Аеропракт-20 (R912) Sky Cruiser (А-20 (R912) Sky Cruiser)
База шасі - ? метрів.
Колія шасі - ? метрів.

Силова установка Аеропракт-20 (R912) Sky Cruiser (А-20 (R912) Sky Cruiser)
Поршневий ?-контурний ?-вальний авіаційний двигун Rotax 912 - одна одиниця.
Тяга - ? кгс (? кН).
Потужність - 80 к. с.
Середня питома витрата палива - ? кг / кгс год.

Гвинт Аеропракт-20 (R912) Sky Cruiser (А-20 (R912) Sky Cruiser)
Літак оснащений - трилопатевим гвинтом ?. (Крок - змінний.)

Управління Аеропракт-20 (R912) Sky Cruiser (А-20 (R912) Sky Cruiser)

Озброєння Аеропракт-20 (R912) Sky Cruiser (А-20 (R912) Sky Cruiser)
Артилерійське озброєння: відсутнє.

Використовувані боєприпаси: відсутні.

Додаткове артилерійське озброєння: відсутнє.

Високоточна зброя (авіабомби і ракети): відсутня.

Зброя класу повітря-повітря: відсутня.

Некерована ракетна зброя: відсутня.

Некеровані авіабомби: відсутні.

Навігаційне і допоміжне обладнання: відсутнє.

Технічні характеристики Аеропракт-20 (R912) Sky Cruiser (А-20 (R912) Sky Cruiser)
Максимальна швидкість - 210 км/год.
Крейсерська швидкість - ? км/год.
Посадочна швидкість - 53 км/год.
Практична дальність: 1200 км (12 годин).
Перегоночна дальність - ? км.
Перегоночна дальність - ? км (с ППБ).
Практичний стеля - ? метрів.
Максимальна висота бойового застосування -.
Радіус віражу - ? метрів.
Швидкопідйомність - 6 м/с.
Навантаження на крило - ? кг/м2 (при нормальній злітній масі).
Тяго оснащеність (при нормальній злітній масі) - ?.
Тяго оснащеність (при максимальній злітній масі) - ?.
Довжина розбігу:
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 80 метрів.
- з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
- з трампліну - ? метрів.
Довжина пробігу (без гальмівного парашуту):
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 80 метрів.
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів (з аерофінішером).
- з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
Експлуатаційне перевантаження: + 4 g / - 2 g.

Авіоніка: ?.

Модифікації Аеропракт-20 (R912) Sky Cruiser (А-20 (R912) Sky Cruiser)

Катастрофи та аварії Аеропракт-20 (R912) Sky Cruiser (А-20 (R912) Sky Cruiser)

Аеропракт-20 Червінець (А-20 Червінець) - Надлегкий багатоцільовий літак (Україна) 1990
Аеропракт-20 Червінець (А-20 Червінець) - український надлегкий багатоцільовий літак. Був розроблений, підприємством Аеропракт (Київ, Україна). Роки виробництва - 1990-200? роки. Кількість виготовлених машин - ? одиниць.

Історія створення (виробництва) Аеропракт-20 Червінець (А-20 Червінець)

Експлуатація Аеропракт-20 Червінець (А-20 Червінець)

Конструктивні особливості Аеропракт-20 Червінець (А-20 Червінець)

Технічний опис Аеропракт-20 Червінець (А-20 Червінець)

Фюзеляж Аеропракт-20 Червінець (А-20 Червінець)
Корпус - пластиковий, підкісний (моноплан).
Кабіна пілота - закрита.
Екіпаж - 2 пілота.
Катапультне крісло -.
Товщина броні -.
Лобове скло - ?.
Габаритні розміри літального апарату:
Довжина - 6,7 метрів.
Висота - 1,8 метрів.
Показники ваги літального апарату:
Маса порожнього літака - 218 кг.
Маса спорядженого літака - ? кг.
Нормальна злітна маса - ? кг.
Максимальна злітна маса - 450 кг.
Маса палива у внутрішніх баках - ? кг. (Обсяг палива - 38 літрів.)
Маса броньового захисту -.
Маса протектора - ? кг.

Крило Аеропракт-20 Червінець (А-20 Червінець)
Розмах крила - 11,4 метрів.
Площа крила - 15,7 м2.
Коефіцієнт подовження крила - ?.
Коефіцієнт звуження крила - ?.
Кут стріловидності по передній кромці - ? градусів.
Поперечне V крила (кутове відхилення площини хорд крила від його горизонтальної базової площини) - ? градусів.

Хвостове оперення Аеропракт-20 Червінець (А-20 Червінець)

Шасі Аеропракт-20 Червінець (А-20 Червінець)
База шасі - ? метрів.
Колія шасі - ? метрів.

Силова установка Аеропракт-20 Червінець (А-20 Червінець)
Поршневий ?-контурний ?-вальний авіаційний двигун Rotax 503 - одна одиниця.
Тяга - ? кгс (? кН).
Потужність - 50 к. с.
Середня питома витрата палива - ? кг / кгс год.

Гвинт Аеропракт-20 Червінець (А-20 Червінець)
Літак оснащений - трилопатевим гвинтом ?. (Крок - змінний.)

Управління Аеропракт-20 Червінець (А-20 Червінець)

Озброєння Аеропракт-20 Червінець (А-20 Червінець)
Артилерійське озброєння: відсутнє.

Використовувані боєприпаси: відсутні.

Додаткове артилерійське озброєння: відсутнє.

Високоточна зброя (авіабомби і ракети): відсутня.

Зброя класу повітря-повітря: відсутня.

Некерована ракетна зброя: відсутня.

Некеровані авіабомби: відсутні.

Навігаційне і допоміжне обладнання: відсутнє.

Технічні характеристики Аеропракт-20 Червінець (А-20 Червінець)
Максимальна швидкість - 140 км/год.
Крейсерська швидкість - ? км/год.
Посадочна швидкість - 46 км/год.
Практична дальність: 400 км (4,5 годин).
Перегоночна дальність - ? км.
Перегоночна дальність - ? км (с ППБ).
Практичний стеля - ? метрів.
Максимальна висота бойового застосування -.
Радіус віражу - ? метрів.
Швидкопідйомність - 3 м/с.
Навантаження на крило - ? кг/м2 (при нормальній злітній масі).
Тяго оснащеність (при нормальній злітній масі) - ?.
Тяго оснащеність (при максимальній злітній масі) - ?.
Довжина розбігу:
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 80 метрів.
- з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
- з трампліну - ? метрів.
Довжина пробігу (без гальмівного парашуту):
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 80 метрів.
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів (з аерофінішером).
- з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
Експлуатаційне перевантаження: + 4 g / - 2 g.

Авіоніка: ?.

Модифікації Аеропракт-20 Червінець (А-20 Червінець)

Катастрофи та аварії Аеропракт-20 Червінець (А-20 Червінець)

Аеропракт-20СХ Червінець (А-20СХ Червінець) - Сільськогосподарський літак (Україна)
Аеропракт-20СХ Червінець (А-20СХ Червінець) - український сільськогосподарський літак. Був розроблений, підприємством Аеропракт (Київ, Україна). Роки виробництва - ?-? роки. Кількість виготовлених машин - ? одиниць.

Історія створення (виробництва) Аеропракт-20СХ Червінець (А-20СХ Червінець)

Експлуатація Аеропракт-20СХ Червінець (А-20СХ Червінець)
Моторесурс літака - ? годин.
Моторесурс двигуна - ? годин (Перший плановий ремонт - ? годин.).
Рекомендоване паливо - ?. (Витрата палива - 10 літрів в годину)
Робоча швидкість - 90-120 км/год.
Робоча висота польоту - ? метрів.
Продуктивність літака - ? гектарів в годину.

Конструктивні особливості Аеропракт-20СХ Червінець (А-20СХ Червінець)

Технічний опис Аеропракт-20СХ Червінець (А-20СХ Червінець)

Фюзеляж Аеропракт-20СХ Червінець (А-20СХ Червінець)
Корпус - пластиковий, підкісний (моноплан).
Кабіна пілота - закрита.
Екіпаж - 2 пілота.
Катапультне крісло -.
Товщина броні -.
Лобове скло - ?.
Габаритні розміри літального апарату:
Довжина - 6,7 метрів.
Висота - 1,8 метрів.
Показники ваги літального апарату:
Маса порожнього літака - 218 кг.
Маса спорядженого літака - ? кг.
Нормальна злітна маса - ? кг.
Максимальна злітна маса - 550 кг.
Маса палива у внутрішніх баках - ? кг. (Обсяг палива - 38 літрів.) (Обсяг бака для завантаження хімікатів - 2 х 90 літрів.)
Маса броньового захисту -.
Маса протектора - ? кг.

Крило Аеропракт-20СХ Червінець (А-20СХ Червінець)
Розмах крила - 11,4 метрів.
Площа крила - 15,7 м2.
Коефіцієнт подовження крила - ?.
Коефіцієнт звуження крила - ?.
Кут стріловидності по передній кромці - ? градусів.
Поперечне V крила (кутове відхилення площини хорд крила від його горизонтальної базової площини) - ? градусів.

Хвостове оперення Аеропракт-20СХ Червінець (А-20СХ Червінець)

Шасі Аеропракт-20СХ Червінець (А-20СХ Червінець)
База шасі - ? метрів.
Колія шасі - ? метрів.

Силова установка Аеропракт-20СХ Червінець (А-20СХ Червінець)
Поршневий ?-контурний ?-вальний авіаційний двигун Rotax 912 - одна одиниця.
Тяга - ? кгс (? кН).
Потужність - 80 к. с.
Середня питома витрата палива - ? кг / кгс год.

Гвинт Аеропракт-20СХ Червінець (А-20СХ Червінець)
Літак оснащений - трилопатевим гвинтом ?. (Крок - змінний.)

Управління Аеропракт-20СХ Червінець (А-20СХ Червінець)

Озброєння Аеропракт-20СХ Червінець (А-20СХ Червінець)
Артилерійське озброєння: відсутнє.

Використовувані боєприпаси: відсутні.

Додаткове артилерійське озброєння: відсутнє.

Високоточна зброя (авіабомби і ракети): відсутня.

Зброя класу повітря-повітря: відсутня.

Некерована ракетна зброя: відсутня.

Некеровані авіабомби: відсутні.

Навігаційне і допоміжне обладнання: відсутнє.

Технічні характеристики Аеропракт-20СХ Червінець (А-20СХ Червінець)
Максимальна швидкість - 150 км/год.
Крейсерська швидкість - ? км/год.
Посадочна швидкість - 60 км/год.
Практична дальність: 400 км (4,5 годин).
Перегоночна дальність - ? км.
Перегоночна дальність - ? км (с ППБ).
Практичний стеля - ? метрів.
Максимальна висота бойового застосування -.
Радіус віражу - ? метрів.
Швидкопідйомність - 3,5 м/с.
Навантаження на крило - ? кг/м2 (при нормальній злітній масі).
Тяго оснащеність (при нормальній злітній масі) - ?.
Тяго оснащеність (при максимальній злітній масі) - ?.
Довжина розбігу:
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 120 метрів.
- з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
- з трампліну - ? метрів.
Довжина пробігу (без гальмівного парашуту):
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 120 метрів.
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів (з аерофінішером).
- з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
Експлуатаційне перевантаження: + 4 g / - 2 g.

Авіоніка: ?.

Модифікації Аеропракт-20СХ Червінець (А-20СХ Червінець)

Катастрофи та аварії Аеропракт-20СХ Червінець (А-20СХ Червінець)

Аеропракт-22 Кулька (А-22 Кулька) - Надлегкий багатоцільовий літак (Україна) 1996
Аеропракт-22 Кулька (А-22 Кулька) - український надлегкий багатоцільовий літак. Був розроблений, підприємством Аеропракт (Київ, Україна). Роки виробництва - 1996-200? роки. Кількість виготовлених машин - ? одиниць.

Історія створення (виробництва) Аеропракт-22 Кулька (А-22 Кулька)

Експлуатація Аеропракт-22 Кулька (А-22 Кулька)

Конструктивні особливості Аеропракт-22 Кулька (А-22 Кулька)

Технічний опис Аеропракт-22 Кулька (А-22 Кулька)

Фюзеляж Аеропракт-22 Кулька (А-22 Кулька)
Корпус - суцільнометалевий (моноплан). (Капот двигуна, зализи крила, обтічники коліс - зроблені з пластику.)
Кабіна пілота - закрита.
Екіпаж - 2 пілота.
Катапультне крісло -.
Товщина броні -.
Лобове скло - ?.
Габаритні розміри літального апарату:
Довжина - 6,3 метрів.
Висота - 2,4 метрів.
Показники ваги літального апарату:
Маса порожнього літака - 260 кг.
Маса спорядженого літака - ? кг.
Нормальна злітна маса - ? кг.
Максимальна злітна маса - 450 кг.
Маса палива у внутрішніх баках - ? кг. (Обсяг палива - 90 літрів.)
Маса броньового захисту -.
Маса протектора - ? кг.

Крило Аеропракт-22 Кулька (А-22 Кулька)
Розмах крила - 10 метрів.
Площа крила - 13,7 м2.
Коефіцієнт подовження крила - ?.
Коефіцієнт звуження крила - ?.
Кут стріловидності по передній кромці - ? градусів.
Поперечне V крила (кутове відхилення площини хорд крила від його горизонтальної базової площини) - ? градусів.

Хвостове оперення Аеропракт-22 Кулька (А-22 Кулька)

Шасі Аеропракт-22 Кулька (А-22 Кулька)
База шасі - ? метрів.
Колія шасі - ? метрів.

Силова установка Аеропракт-22 Кулька (А-22 Кулька)
Поршневий ?-контурний ?-вальний авіаційний двигун Rotax 912 - одна одиниця.
Тяга - ? кгс (? кН).
Потужність - 80 к. с.
Середня питома витрата палива - ? кг / кгс год.

Гвинт Аеропракт-22 Кулька (А-22 Кулька)
Літак оснащений - дволопатевим гвинтом ?. (Крок - змінний.)

Управління Аеропракт-22 Кулька (А-22 Кулька)

Озброєння Аеропракт-22 Кулька (А-22 Кулька)
Артилерійське озброєння: відсутнє.

Використовувані боєприпаси: відсутні.

Додаткове артилерійське озброєння: відсутнє.

Високоточна зброя (авіабомби і ракети): відсутня.

Зброя класу повітря-повітря: відсутня.

Некерована ракетна зброя: відсутня.

Некеровані авіабомби: відсутні.

Навігаційне і допоміжне обладнання: відсутнє.

Технічні характеристики Аеропракт-22 Кулька (А-22 Кулька)
Максимальна швидкість - 170 км/год.
Крейсерська швидкість - ? км/год.
Посадочна швидкість - 55 км/год.
Практична дальність: 1100 км (12 годин).
Перегоночна дальність - ? км.
Перегоночна дальність - ? км (с ППБ).
Практичний стеля - ? метрів.
Максимальна висота бойового застосування -.
Радіус віражу - ? метрів.
Швидкопідйомність - 5 м/с.
Навантаження на крило - ? кг/м2 (при нормальній злітній масі).
Тяго оснащеність (при нормальній злітній масі) - ?.
Тяго оснащеність (при максимальній злітній масі) - ?.
Довжина розбігу:
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 90 метрів.
- з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
- з трампліну - ? метрів.
Довжина пробігу (без гальмівного парашуту):
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 90 метрів.
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів (з аерофінішером).
- з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
Експлуатаційне перевантаження: + 4 g / - 2 g.

Авіоніка: ?.

Модифікації Аеропракт-22 Кулька (А-22 Кулька)

Катастрофи та аварії Аеропракт-22 Кулька (А-22 Кулька)

Аеропракт-22L Кулька (А-22L Кулька) - Надлегкий багатоцільовий літак (Україна)
Аеропракт-22L Кулька (А-22L Кулька) - український надлегкий багатоцільовий літак. Був розроблений, підприємством Аеропракт (Київ, Україна). Роки виробництва - ?-? роки. Кількість виготовлених машин - ? одиниць.

Історія створення (виробництва) Аеропракт-22L Кулька (А-22L Кулька)

Експлуатація Аеропракт-22L Кулька (А-22L Кулька)

Конструктивні особливості Аеропракт-22L Кулька (А-22L Кулька)

Технічний опис Аеропракт-22L Кулька (А-22L Кулька)

Фюзеляж Аеропракт-22L Кулька (А-22L Кулька)
Корпус - суцільнометалевий (моноплан). (Капот двигуна, зализи крила, обтічники коліс - зроблені з пластику.)
Кабіна пілота - закрита.
Екіпаж - 2 пілота.
Катапультне крісло -.
Товщина броні -.
Лобове скло - ?.
Габаритні розміри літального апарату:
Довжина - 6,16 метрів.
Висота - 2,4 метрів.
Показники ваги літального апарату:
Маса порожнього літака - 260 кг.
Маса спорядженого літака - ? кг.
Нормальна злітна маса - ? кг.
Максимальна злітна маса - 472,5 кг.
Маса палива у внутрішніх баках - ? кг. (Обсяг палива - 90 літрів.)
Маса броньового захисту -.
Маса протектора - ? кг.

Крило Аеропракт-22L Кулька (А-22L Кулька)
Розмах крила - 9,53 метрів.
Площа крила - 12,28 м2.
Коефіцієнт подовження крила - ?.
Коефіцієнт звуження крила - ?.
Кут стріловидності по передній кромці - ? градусів.
Поперечне V крила (кутове відхилення площини хорд крила від його горизонтальної базової площини) - ? градусів.

Хвостове оперення Аеропракт-22L Кулька (А-22L Кулька)

Шасі Аеропракт-22L Кулька (А-22L Кулька)
База шасі - ? метрів.
Колія шасі - ? метрів.

Силова установка Аеропракт-22L Кулька (А-22L Кулька)
Поршневий ?-контурний ?-вальний авіаційний двигун Rotax 912 ULS - одна одиниця.
Тяга - ? кгс (? кН).
Потужність - 100 к. с.
Середня питома витрата палива - ? кг / кгс год.

Гвинт Аеропракт-22L Кулька (А-22L Кулька)
Літак оснащений - дволопатевим гвинтом ?. (Крок - змінний.)

Управління Аеропракт-22L Кулька (А-22L Кулька)

Озброєння Аеропракт-22L Кулька (А-22L Кулька)
Артилерійське озброєння: відсутнє.

Використовувані боєприпаси: відсутні.

Додаткове артилерійське озброєння: відсутнє.

Високоточна зброя (авіабомби і ракети): відсутня.

Зброя класу повітря-повітря: відсутня.

Некерована ракетна зброя: відсутня.

Некеровані авіабомби: відсутні.

Навігаційне і допоміжне обладнання: відсутнє.

Технічні характеристики Аеропракт-22L Кулька (А-22L Кулька)
Максимальна швидкість - 210 км/год.
Крейсерська швидкість - ? км/год.
Посадочна швидкість - 63 км/год.
Практична дальність: 1100 км (11 годин).
Перегоночна дальність - ? км.
Перегоночна дальність - ? км (с ППБ).
Практичний стеля - ? метрів.
Максимальна висота бойового застосування -.
Радіус віражу - ? метрів.
Швидкопідйомність - 5 м/с.
Навантаження на крило - 36,64 кг/м2 (при нормальній злітній масі).
Тяго оснащеність (при нормальній злітній масі) - ?.
Тяго оснащеність (при максимальній злітній масі) - ?.
Довжина розбігу:
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 90 метрів.
- з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
- з трампліну - ? метрів.
Довжина пробігу (без гальмівного парашуту):
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 90 метрів.
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів (з аерофінішером).
- з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
Експлуатаційне перевантаження: + 4 g / - 2 g.

Авіоніка: ?.

Модифікації Аеропракт-22L Кулька (А-22L Кулька)

Катастрофи та аварії Аеропракт-22L Кулька (А-22L Кулька)

Аеропракт-22L.2 Кулька (А-22L.2 Кулька) - Надлегкий багатоцільовий літак (Україна)
Аеропракт-22L.2 Кулька (А-22L.2 Кулька) - український надлегкий багатоцільовий літак. Був розроблений, підприємством Аеропракт (Київ, Україна). Роки виробництва - ?-? роки. Кількість виготовлених машин - ? одиниць.

Історія створення (виробництва) Аеропракт-22L.2 Кулька (А-22L.2 Кулька)

Експлуатація Аеропракт-22L.2 Кулька (А-22L.2 Кулька)

Конструктивні особливості Аеропракт-22L.2 Кулька (А-22L.2 Кулька)

Технічний опис Аеропракт-22L.2 Кулька (А-22L.2 Кулька)

Фюзеляж Аеропракт-22L.2 Кулька (А-22L.2 Кулька)
Корпус - суцільнометалевий (моноплан). (Капот двигуна, зализи крила, обтічники коліс - зроблені з пластику.)
Кабіна пілота - закрита.
Екіпаж - 2 пілота.
Катапультне крісло -.
Товщина броні -.
Лобове скло - ?.
Габаритні розміри літального апарату:
Довжина - 6,23 метрів.
Висота - 2,4 метрів.
Показники ваги літального апарату:
Маса порожнього літака - 280 кг.
Маса спорядженого літака - ? кг.
Нормальна злітна маса - ? кг.
Максимальна злітна маса - 472,5 (600) кг.
Маса палива у внутрішніх баках - ? кг. (Обсяг палива - 90 літрів.)
Маса броньового захисту -.
Маса протектора - ? кг.

Крило Аеропракт-22L.2 Кулька (А-22L.2 Кулька)
Розмах крила - 9,55 метрів.
Площа крила - 12,62 м2.
Коефіцієнт подовження крила - ?.
Коефіцієнт звуження крила - ?.
Кут стріловидності по передній кромці - ? градусів.
Поперечне V крила (кутове відхилення площини хорд крила від його горизонтальної базової площини) - ? градусів.

Хвостове оперення Аеропракт-22L.2 Кулька (А-22L.2 Кулька)

Шасі Аеропракт-22L.2 Кулька (А-22L.2 Кулька)
База шасі - ? метрів.
Колія шасі - ? метрів.

Силова установка Аеропракт-22L.2 Кулька (А-22L.2 Кулька)
Поршневий ?-контурний ?-вальний авіаційний двигун Rotax 912 ULS - одна одиниця.
Тяга - ? кгс (? кН).
Потужність - 100 к. с.
Середня питома витрата палива - ? кг / кгс год.

Гвинт Аеропракт-22L.2 Кулька (А-22L.2 Кулька)
Літак оснащений - трилопатевим гвинтом ?. (Крок - змінний.)

Управління Аеропракт-22L.2 Кулька (А-22L.2 Кулька)

Озброєння Аеропракт-22L.2 Кулька (А-22L.2 Кулька)
Артилерійське озброєння: відсутнє.

Використовувані боєприпаси: відсутні.

Додаткове артилерійське озброєння: відсутнє.

Високоточна зброя (авіабомби і ракети): відсутня.

Зброя класу повітря-повітря: відсутня.

Некерована ракетна зброя: відсутня.

Некеровані авіабомби: відсутні.

Навігаційне і допоміжне обладнання: відсутнє.

Технічні характеристики Аеропракт-22L.2 Кулька (А-22L.2 Кулька)
Максимальна швидкість - 210 км/год.
Крейсерська швидкість - ? км/год.
Посадочна швидкість - 60 км/год.
Практична дальність: 1100 км (10 годин).
Перегоночна дальність - ? км.
Перегоночна дальність - ? км (с ППБ).
Практичний стеля - ? метрів.
Максимальна висота бойового застосування -.
Радіус віражу - ? метрів.
Швидкопідйомність - 4 м/с.
Навантаження на крило - ? кг/м2 (при нормальній злітній масі).
Тяго оснащеність (при нормальній злітній масі) - ?.
Тяго оснащеність (при максимальній злітній масі) - ?.
Довжина розбігу:
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 105 метрів.
- з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
- з трампліну - ? метрів.
Довжина пробігу (без гальмівного парашуту):
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 135 метрів.
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів (з аерофінішером).
- з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
Експлуатаційне перевантаження: + 4 g / - 2 g.

Авіоніка: ?.

Модифікації Аеропракт-22L.2 Кулька (А-22L.2 Кулька)

Катастрофи та аварії Аеропракт-22L.2 Кулька (А-22L.2 Кулька)

Аеропракт-22LS Кулька (А-22LS Кулька) - Надлегкий багатоцільовий літак (Україна)
Аеропракт-22LS Кулька (А-22LS Кулька) - український надлегкий багатоцільовий літак. Був розроблений, підприємством Аеропракт (Київ, Україна). Роки виробництва - ?-? роки. Кількість виготовлених машин - ? одиниць.

Історія створення (виробництва) Аеропракт-22LS Кулька (А-22LS Кулька)

Експлуатація Аеропракт-22LS Кулька (А-22LS Кулька)

Конструктивні особливості Аеропракт-22LS Кулька (А-22LS Кулька)

Технічний опис Аеропракт-22LS Кулька (А-22LS Кулька)

Фюзеляж Аеропракт-22LS Кулька (А-22LS Кулька)
Корпус - суцільнометалевий (моноплан). (Капот двигуна, зализи крила, обтічники коліс - зроблені з пластику.)
Кабіна пілота - закрита.
Екіпаж - 2 пілота.
Катапультне крісло -.
Товщина броні -.
Лобове скло - ?.
Габаритні розміри літального апарату:
Довжина - 6,23 метрів.
Висота - 2,4 метрів.
Показники ваги літального апарату:
Маса порожнього літака - 290 кг.
Маса спорядженого літака - ? кг.
Нормальна злітна маса - ? кг.
Максимальна злітна маса - 600 (650) кг.
Маса палива у внутрішніх баках - ? кг. (Обсяг палива - 90 літрів.)
Маса броньового захисту -.
Маса протектора - ? кг.

Крило Аеропракт-22LS Кулька (А-22LS Кулька)
Розмах крила - 9,55 метрів.
Площа крила - 12,62 м2.
Коефіцієнт подовження крила - ?.
Коефіцієнт звуження крила - ?.
Кут стріловидності по передній кромці - ? градусів.
Поперечне V крила (кутове відхилення площини хорд крила від його горизонтальної базової площини) - ? градусів.

Хвостове оперення Аеропракт-22LS Кулька (А-22LS Кулька)

Шасі Аеропракт-22LS Кулька (А-22LS Кулька)
База шасі - ? метрів.
Колія шасі - ? метрів.

Силова установка Аеропракт-22LS Кулька (А-22LS Кулька)
Поршневий ?-контурний ?-вальний авіаційний двигун Rotax 912 ULS - одна одиниця.
Тяга - ? кгс (? кН).
Потужність - 100 к. с.
Середня питома витрата палива - ? кг / кгс год.

Гвинт Аеропракт-22LS Кулька (А-22LS Кулька)
Літак оснащений - трилопатевим гвинтом ?. (Крок - змінний.)

Управління Аеропракт-22LS Кулька (А-22LS Кулька)

Озброєння Аеропракт-22LS Кулька (А-22LS Кулька)
Артилерійське озброєння: відсутнє.

Використовувані боєприпаси: відсутні.

Додаткове артилерійське озброєння: відсутнє.

Високоточна зброя (авіабомби і ракети): відсутня.

Зброя класу повітря-повітря: відсутня.

Некерована ракетна зброя: відсутня.

Некеровані авіабомби: відсутні.

Навігаційне і допоміжне обладнання: відсутнє.

Технічні характеристики Аеропракт-22LS Кулька (А-22LS Кулька)
Максимальна швидкість - 220 км/год.
Крейсерська швидкість - ? км/год.
Посадочна швидкість - 70 км/год.
Практична дальність: 1100 км (10 годин).
Перегоночна дальність - ? км.
Перегоночна дальність - ? км (с ППБ).
Практичний стеля - ? метрів.
Максимальна висота бойового застосування -.
Радіус віражу - ? метрів.
Швидкопідйомність - 3 м/с.
Навантаження на крило - ? кг/м2 (при нормальній злітній масі).
Тяго оснащеність (при нормальній злітній масі) - ?.
Тяго оснащеність (при максимальній злітній масі) - ?.
Довжина розбігу:
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 120 метрів.
- з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
- з трампліну - ? метрів.
Довжина пробігу (без гальмівного парашуту):
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 100 метрів.
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів (з аерофінішером).
- з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
Експлуатаційне перевантаження: + 4 g / - 2 g.

Авіоніка: ?.

Модифікації Аеропракт-22LS Кулька (А-22LS Кулька)

Катастрофи та аварії Аеропракт-22LS Кулька (А-22LS Кулька)

Аеропракт-24 Вікінг (А-24 Вікінг) - Легкий багатоцільовий гідролітак (Україна) 1996
Аеропракт-24 Вікінг (А-24 Вікінг) - український легкий багатоцільовий гідролітак. Був розроблений, підприємством Аеропракт (Київ, Україна). Роки виробництва - 1996-? роки. Кількість виготовлених машин - ? одиниць.

Історія створення (виробництва) Аеропракт-24 Вікінг (А-24 Вікінг)

Експлуатація Аеропракт-24 Вікінг (А-24 Вікінг)

Конструктивні особливості Аеропракт-24 Вікінг (А-24 Вікінг)

Технічний опис Аеропракт-24 Вікінг (А-24 Вікінг)

Фюзеляж Аеропракт-24 Вікінг (А-24 Вікінг)
Корпус - склопластиковий (моноплан-човен).
Кабіна пілота - закрита.
Екіпаж - 1 пілот + 2 пасажира.
Катапультне крісло -.
Товщина броні -.
Лобове скло - ?.
Габаритні розміри літального апарату:
Довжина - 7,28 метрів.
Висота - 3,21 метрів.
Показники ваги літального апарату:
Маса порожнього літака - 440 кг.
Маса спорядженого літака - ? кг.
Нормальна злітна маса - ? кг.
Максимальна злітна маса - 750 кг.
Маса палива у внутрішніх баках - ? кг. (Обсяг палива - 87 літрів.)
Маса броньового захисту -.
Маса протектора - ? кг.

Крило Аеропракт-24 Вікінг (А-24 Вікінг)
Розмах крила - 11 метрів.
Площа крила - 15 м2.
Коефіцієнт подовження крила - ?.
Коефіцієнт звуження крила - ?.
Кут стріловидності по передній кромці - ? градусів.
Поперечне V крила (кутове відхилення площини хорд крила від його горизонтальної базової площини) - ? градусів.

Хвостове оперення Аеропракт-24 Вікінг (А-24 Вікінг)

Шасі Аеропракт-24 Вікінг (А-24 Вікінг)
База шасі - ? метрів.
Колія шасі - ? метрів.

Силова установка Аеропракт-24 Вікінг (А-24 Вікінг)
Поршневий ?-контурний ?-вальний авіаційний двигун Rotax 912 ULS - одна одиниця.
Тяга - ? кгс (? кН).
Потужність - 100 к. с.
Середня питома витрата палива - ? кг / кгс год.

Гвинт Аеропракт-24 Вікінг (А-24 Вікінг)
Літак оснащений - трилопатевим гвинтом ?. (Крок - змінний.)

Управління Аеропракт-24 Вікінг (А-24 Вікінг)

Озброєння Аеропракт-24 Вікінг (А-24 Вікінг)
Артилерійське озброєння: відсутнє.

Використовувані боєприпаси: відсутні.

Додаткове артилерійське озброєння: відсутнє.

Високоточна зброя (авіабомби і ракети): відсутня.

Зброя класу повітря-повітря: відсутня.

Некерована ракетна зброя: відсутня.

Некеровані авіабомби: відсутні.

Навігаційне і допоміжне обладнання: відсутнє.

Технічні характеристики Аеропракт-24 Вікінг (А-24 Вікінг)
Максимальна швидкість - 165 км/год.
Крейсерська швидкість - ? км/год.
Посадочна швидкість - 70 км/год.
Практична дальність: 800 км (4,5 годин).
Перегоночна дальність - ? км.
Перегоночна дальність - ? км (с ППБ).
Практичний стеля - ? метрів.
Максимальна висота бойового застосування -.
Радіус віражу - ? метрів.
Швидкопідйомність - 4 м/с.
Навантаження на крило - ? кг/м2 (при нормальній злітній масі).
Тяго оснащеність (при нормальній злітній масі) - ?.
Тяго оснащеність (при максимальній злітній масі) - ?.
Довжина розбігу:
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 150 метрів.
- з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
- з водної поверхні - 200 метрів.
- з трампліну - ? метрів.
Довжина пробігу (без гальмівного парашуту):
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 150 метрів.
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів (з аерофінішером).
- з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
- з водної поверхні - 200 метрів.
Експлуатаційне перевантаження: + 4 g / - 2 g.

Авіоніка: ?.

Модифікації Аеропракт-24 Вікінг (А-24 Вікінг)

Катастрофи та аварії Аеропракт-24 Вікінг (А-24 Вікінг)

Аеропракт-26 (А-26) - Легкий багатоцільовий літак (Україна) 1997
Аеропракт-26 (А-26) - український легкий багатоцільовий літак. Був розроблений, підприємством Аеропракт (Київ, Україна). Роки виробництва - 1997-? роки. Кількість виготовлених машин - ? одиниць.

Історія створення (виробництва) Аеропракт-26 (А-26)

Експлуатація Аеропракт-26 (А-26)

Конструктивні особливості Аеропракт-26 (А-26)

Технічний опис Аеропракт-26 (А-26)

Фюзеляж Аеропракт-26 (А-26)
Корпус - пластиковий, підкісний (моноплан).
Кабіна пілота - закрита.
Екіпаж - 2 пілота.
Катапультне крісло -.
Товщина броні -.
Лобове скло - ?.
Габаритні розміри літального апарату:
Довжина - 6,7 метрів.
Висота - 1,9 метрів.
Показники ваги літального апарату:
Маса порожнього літака - 290 кг.
Маса спорядженого літака - ? кг.
Нормальна злітна маса - ? кг.
Максимальна злітна маса - 520 кг.
Маса палива у внутрішніх баках - ? кг. (Обсяг палива - 38 літрів.)
Маса броньового захисту -.
Маса протектора - ? кг.

Крило Аеропракт-26 (А-26)
Розмах крила - 11,4 метрів.
Площа крила - 15,7 м2.
Коефіцієнт подовження крила - ?.
Коефіцієнт звуження крила - ?.
Кут стріловидності по передній кромці - ? градусів.
Поперечне V крила (кутове відхилення площини хорд крила від його горизонтальної базової площини) - ? градусів.

Хвостове оперення Аеропракт-26 (А-26)

Шасі Аеропракт-26 (А-26)
База шасі - ? метрів.
Колія шасі - ? метрів.

Силова установка Аеропракт-26 (А-26)
Поршневий ?-контурний ?-вальний авіаційний двигун Rotax 582 - дві одиниці.
Тяга - ? кгс (? кН).
Потужність - 2 х 65 к. с.
Середня питома витрата палива - ? кг / кгс год.

Гвинт Аеропракт-26 (А-26)
Літак оснащений - трилопатевим гвинтом ?. (Крок - змінний.)

Управління Аеропракт-26 (А-26)

Озброєння Аеропракт-26 (А-26)
Артилерійське озброєння: відсутнє.

Використовувані боєприпаси: відсутні.

Додаткове артилерійське озброєння: відсутнє.

Високоточна зброя (авіабомби і ракети): відсутня.

Зброя класу повітря-повітря: відсутня.

Некерована ракетна зброя: відсутня.

Некеровані авіабомби: відсутні.

Навігаційне і допоміжне обладнання: відсутнє.

Технічні характеристики Аеропракт-26 (А-26)
Максимальна швидкість - 180 км/год.
Крейсерська швидкість - 130 км/год.
Посадочна швидкість - 70 км/год.
Практична дальність: ? км.
Перегоночна дальність - ? км.
Перегоночна дальність - ? км (с ППБ).
Практичний стеля - ? метрів.
Максимальна висота бойового застосування -.
Радіус віражу - ? метрів.
Швидкопідйомність - 10 (2,5) м/с.
Навантаження на крило - ? кг/м2 (при нормальній злітній масі).
Тяго оснащеність (при нормальній злітній масі) - ?.
Тяго оснащеність (при максимальній злітній масі) - ?.
Довжина розбігу:
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 120 метрів.
- з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
- з трампліну - ? метрів.
Довжина пробігу (без гальмівного парашуту):
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 100 метрів.
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів (з аерофінішером).
- з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
Експлуатаційне перевантаження: + 4 g / - 2 g.

Авіоніка: ?.

Модифікації Аеропракт-26 (А-26)

Катастрофи та аварії Аеропракт-26 (А-26)

Аеропракт-28 (А-28) - Легкий багатоцільовий літак (Україна) 1999
Аеропракт-28 (А-28) - український легкий багатоцільовий літак. Був розроблений, підприємством Аеропракт (Київ, Україна). Роки виробництва - 1999-? роки. Кількість виготовлених машин - ? одиниць.

Історія створення (виробництва) Аеропракт-28 (А-28)

Експлуатація Аеропракт-28 (А-28)

Конструктивні особливості Аеропракт-28 (А-28)

Технічний опис Аеропракт-28 (А-28)

Фюзеляж Аеропракт-28 (А-28)
Корпус - склопластиковий-металевий, підкісний (моноплан).
Кабіна пілота - закрита.
Екіпаж - 2 пілота + 2 пасажира.
Катапультне крісло -.
Товщина броні -.
Лобове скло - ?.
Габаритні розміри літального апарату:
Довжина - 7,05 метрів.
Висота - 2,33 метрів.
Показники ваги літального апарату:
Маса порожнього літака - 530 кг.
Маса спорядженого літака - ? кг.
Нормальна злітна маса - ? кг.
Максимальна злітна маса - 950 кг.
Маса палива у внутрішніх баках - ? кг. (Обсяг палива - 180 літрів.)
Маса броньового захисту -.
Маса протектора - ? кг.

Крило Аеропракт-28 (А-28)
Розмах крила - 12,1 метрів.
Площа крила - 16,7 м2.
Коефіцієнт подовження крила - ?.
Коефіцієнт звуження крила - ?.
Кут стріловидності по передній кромці - ? градусів.
Поперечне V крила (кутове відхилення площини хорд крила від його горизонтальної базової площини) - ? градусів.

Хвостове оперення Аеропракт-28 (А-28)

Шасі Аеропракт-28 (А-28)
База шасі - ? метрів.
Колія шасі - ? метрів.
Триопорне шасі (неприбиране) + кероване хвостове колесо.

Силова установка Аеропракт-28 (А-28)
Поршневий ?-контурний ?-вальний авіаційний двигун Rotax 912 ULS - дві одиниці.
Тяга - ? кгс (? кН).
Потужність - 2 х 100 к. с.
Середня питома витрата палива - ? кг / кгс год.

Гвинт Аеропракт-28 (А-28)
Літак оснащений - трилопатевим гвинтом ?. (Крок - змінний.)

Управління Аеропракт-28 (А-28)

Озброєння Аеропракт-28 (А-28)
Артилерійське озброєння: відсутнє.

Використовувані боєприпаси: відсутні.

Додаткове артилерійське озброєння: відсутнє.

Високоточна зброя (авіабомби і ракети): відсутня.

Зброя класу повітря-повітря: відсутня.

Некерована ракетна зброя: відсутня.

Некеровані авіабомби: відсутні.

Навігаційне і допоміжне обладнання: відсутнє.

Технічні характеристики Аеропракт-28 (А-28)
Максимальна швидкість - 240 км/год.
Крейсерська швидкість - 150 км/год.
Посадочна швидкість - 75 км/год.
Практична дальність: 1500 км (10 годин).
Перегоночна дальність - ? км.
Перегоночна дальність - ? км (с ППБ).
Практичний стеля - ? метрів.
Максимальна висота бойового застосування -.
Радіус віражу - ? метрів.
Швидкопідйомність - 5 м/с.
Навантаження на крило - ? кг/м2 (при нормальній злітній масі).
Тяго оснащеність (при нормальній злітній масі) - ?.
Тяго оснащеність (при максимальній злітній масі) - ?.
Довжина розбігу:
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 95 метрів.
- з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
- з трампліну - ? метрів.
Довжина пробігу (без гальмівного парашуту):
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 110 метрів.
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів (з аерофінішером).
- з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
Експлуатаційне перевантаження: + 4 g / - 2 g.

Авіоніка: ?.

Модифікації Аеропракт-28 (А-28)

Катастрофи та аварії Аеропракт-28 (А-28)

Аеропракт-36 (А-36) - Легкий багатоцільовий літак (Україна) 2000
Аеропракт-36 (А-36) - український легкий багатоцільовий літак. Був розроблений, підприємством Аеропракт (Київ, Україна). Роки виробництва - 2000-? роки. Кількість виготовлених машин - ? одиниць.

Історія створення (виробництва) Аеропракт-36 (А-36)

Експлуатація Аеропракт-36 (А-36)

Конструктивні особливості Аеропракт-36 (А-36)

Технічний опис Аеропракт-36 (А-36)

Фюзеляж Аеропракт-36 (А-36)
Корпус - пластиковий, підкісний (моноплан).
Кабіна пілота - закрита.
Екіпаж - 2 пілота.
Катапультне крісло -.
Товщина броні -.
Лобове скло - ?.
Габаритні розміри літального апарату:
Довжина - 7,1 метрів.
Висота - 2,3 метрів.
Показники ваги літального апарату:
Маса порожнього літака - 450 кг.
Маса спорядженого літака - ? кг.
Нормальна злітна маса - ? кг.
Максимальна злітна маса - 750 кг.
Маса палива у внутрішніх баках - ? кг. (Обсяг палива - 140 літрів.)
Маса броньового захисту -.
Маса протектора - ? кг.

Крило Аеропракт-36 (А-36)
Розмах крила - 11 метрів.
Площа крила - 15,4 м2.
Коефіцієнт подовження крила - ?.
Коефіцієнт звуження крила - ?.
Кут стріловидності по передній кромці - ? градусів.
Поперечне V крила (кутове відхилення площини хорд крила від його горизонтальної базової площини) - ? градусів.

Хвостове оперення Аеропракт-36 (А-36)

Шасі Аеропракт-36 (А-36)
База шасі - ? метрів.
Колія шасі - ? метрів.

Силова установка Аеропракт-36 (А-36)
Поршневий ?-контурний ?-вальний авіаційний двигун Rotax 912 S - дві одиниці.
Тяга - ? кгс (? кН).
Потужність - 2 х 100 к. с.
Середня питома витрата палива - ? кг / кгс год.

Гвинт Аеропракт-36 (А-36)
Літак оснащений - трилопатевим гвинтом ?. (Крок - змінний.)

Управління Аеропракт-36 (А-36)

Озброєння Аеропракт-36 (А-36)
Артилерійське озброєння: відсутнє.

Використовувані боєприпаси: відсутні.

Додаткове артилерійське озброєння: відсутнє.

Високоточна зброя (авіабомби і ракети): відсутня.

Зброя класу повітря-повітря: відсутня.

Некерована ракетна зброя: відсутня.

Некеровані авіабомби: відсутні.

Навігаційне і допоміжне обладнання: відсутнє.

Технічні характеристики Аеропракт-36 (А-36)
Максимальна швидкість - 260 км/год.
Крейсерська швидкість - 220 км/год.
Посадочна швидкість - 70 км/год.
Практична дальність: 950 км (6 годин).
Перегоночна дальність - ? км.
Перегоночна дальність - ? км (с ППБ).
Практичний стеля - 8500 (4500) метрів.
Максимальна висота бойового застосування -.
Радіус віражу - ? метрів.
Швидкопідйомність - 11 (4) м/с.
Навантаження на крило - ? кг/м2 (при нормальній злітній масі).
Тяго оснащеність (при нормальній злітній масі) - ?.
Тяго оснащеність (при максимальній злітній масі) - ?.
Довжина розбігу:
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 120 метрів.
- з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
- з трампліну - ? метрів.
Довжина пробігу (без гальмівного парашуту):
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 150 метрів.
- з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів (з аерофінішером).
- з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів.
Експлуатаційне перевантаження: + 4 g / - 2 g.

Авіоніка: ?. (АвтоПілот)

Модифікації Аеропракт-36 (А-36)

Катастрофи та аварії Аеропракт-36 (А-36)