Aero of Ukraine: ТТХ ЛА АероПракт | |
Допомога проекту
WebMoney E558684278515 WebMoney R339002842822 WebMoney Z368823732896 |
Аеропракт-20 (R912) Sky Cruiser (А-20 (R912) Sky Cruiser) - Надлегкий
багатоцільовий літак (Україна) Аеропракт-20 (R912) Sky Cruiser (А-20 (R912) Sky Cruiser) - український надлегкий багатоцільовий літак. Був розроблений, підприємством Аеропракт (Київ, Україна). Роки виробництва - ?-? роки. Кількість виготовлених машин - ? одиниць. Історія створення (виробництва) Аеропракт-20 (R912) Sky Cruiser (А-20 (R912) Sky Cruiser) Експлуатація Аеропракт-20 (R912) Sky Cruiser (А-20 (R912) Sky Cruiser) Конструктивні особливості Аеропракт-20 (R912) Sky Cruiser (А-20 (R912) Sky Cruiser) Технічний опис Аеропракт-20 (R912) Sky Cruiser (А-20 (R912) Sky Cruiser) Фюзеляж Аеропракт-20 (R912) Sky Cruiser (А-20 (R912) Sky Cruiser) Корпус - пластиковий, підкісний (моноплан). Кабіна пілота - закрита. Екіпаж - 2 пілота. Катапультне крісло -. Товщина броні -. Лобове скло - ?. Габаритні розміри літального апарату: Довжина - 6,7 метрів. Висота - 1,7 метрів. Показники ваги літального апарату: Маса порожнього літака - 262 кг. Маса спорядженого літака - ? кг. Нормальна злітна маса - ? кг. Максимальна злітна маса - 450 кг. Маса палива у внутрішніх баках - ? кг. (Обсяг палива - 90 літрів.) Маса броньового захисту -. Маса протектора - ? кг. Крило Аеропракт-20 (R912) Sky Cruiser (А-20 (R912) Sky Cruiser) Розмах крила - 10,2 метрів. Площа крила - 14 м2. Коефіцієнт подовження крила - ?. Коефіцієнт звуження крила - ?. Кут стріловидності по передній кромці - ? градусів. Поперечне V крила (кутове відхилення площини хорд крила від його горизонтальної базової площини) - ? градусів. Хвостове оперення Аеропракт-20 (R912) Sky Cruiser (А-20 (R912) Sky Cruiser) Шасі Аеропракт-20 (R912) Sky Cruiser (А-20 (R912) Sky Cruiser) База шасі - ? метрів. Колія шасі - ? метрів. Силова установка Аеропракт-20 (R912) Sky Cruiser (А-20 (R912) Sky Cruiser) Поршневий ?-контурний ?-вальний авіаційний двигун Rotax 912 - одна одиниця. Тяга - ? кгс (? кН). Потужність - 80 к. с. Середня питома витрата палива - ? кг / кгс год. Гвинт Аеропракт-20 (R912) Sky Cruiser (А-20 (R912) Sky Cruiser) Літак оснащений - трилопатевим гвинтом ?. (Крок - змінний.) Управління Аеропракт-20 (R912) Sky Cruiser (А-20 (R912) Sky Cruiser) Озброєння Аеропракт-20 (R912) Sky Cruiser (А-20 (R912) Sky Cruiser) Артилерійське озброєння: відсутнє. Використовувані боєприпаси: відсутні. Додаткове артилерійське озброєння: відсутнє. Високоточна зброя (авіабомби і ракети): відсутня. Зброя класу повітря-повітря: відсутня. Некерована ракетна зброя: відсутня. Некеровані авіабомби: відсутні. Навігаційне і допоміжне обладнання: відсутнє. Технічні характеристики Аеропракт-20 (R912) Sky Cruiser (А-20 (R912) Sky Cruiser) Максимальна швидкість - 210 км/год. Крейсерська швидкість - ? км/год. Посадочна швидкість - 53 км/год. Практична дальність: 1200 км (12 годин). Перегоночна дальність - ? км. Перегоночна дальність - ? км (с ППБ). Практичний стеля - ? метрів. Максимальна висота бойового застосування -. Радіус віражу - ? метрів. Швидкопідйомність - 6 м/с. Навантаження на крило - ? кг/м2 (при нормальній злітній масі). Тяго оснащеність (при нормальній злітній масі) - ?. Тяго оснащеність (при максимальній злітній масі) - ?. Довжина розбігу: - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 80 метрів. - з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів. - з трампліну - ? метрів. Довжина пробігу (без гальмівного парашуту): - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 80 метрів. - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів (з аерофінішером). - з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів. Експлуатаційне перевантаження: + 4 g / - 2 g. Авіоніка: ?. Модифікації Аеропракт-20 (R912) Sky Cruiser (А-20 (R912) Sky Cruiser) Катастрофи та аварії Аеропракт-20 (R912) Sky Cruiser (А-20 (R912) Sky Cruiser) Аеропракт-20 Червінець (А-20 Червінець) - Надлегкий багатоцільовий літак (Україна) 1990 Аеропракт-20 Червінець (А-20 Червінець) - український надлегкий багатоцільовий літак. Був розроблений, підприємством Аеропракт (Київ, Україна). Роки виробництва - 1990-200? роки. Кількість виготовлених машин - ? одиниць. Історія створення (виробництва) Аеропракт-20 Червінець (А-20 Червінець) Експлуатація Аеропракт-20 Червінець (А-20 Червінець) Конструктивні особливості Аеропракт-20 Червінець (А-20 Червінець) Технічний опис Аеропракт-20 Червінець (А-20 Червінець) Фюзеляж Аеропракт-20 Червінець (А-20 Червінець) Корпус - пластиковий, підкісний (моноплан). Кабіна пілота - закрита. Екіпаж - 2 пілота. Катапультне крісло -. Товщина броні -. Лобове скло - ?. Габаритні розміри літального апарату: Довжина - 6,7 метрів. Висота - 1,8 метрів. Показники ваги літального апарату: Маса порожнього літака - 218 кг. Маса спорядженого літака - ? кг. Нормальна злітна маса - ? кг. Максимальна злітна маса - 450 кг. Маса палива у внутрішніх баках - ? кг. (Обсяг палива - 38 літрів.) Маса броньового захисту -. Маса протектора - ? кг. Крило Аеропракт-20 Червінець (А-20 Червінець) Розмах крила - 11,4 метрів. Площа крила - 15,7 м2. Коефіцієнт подовження крила - ?. Коефіцієнт звуження крила - ?. Кут стріловидності по передній кромці - ? градусів. Поперечне V крила (кутове відхилення площини хорд крила від його горизонтальної базової площини) - ? градусів. Хвостове оперення Аеропракт-20 Червінець (А-20 Червінець) Шасі Аеропракт-20 Червінець (А-20 Червінець) База шасі - ? метрів. Колія шасі - ? метрів. Силова установка Аеропракт-20 Червінець (А-20 Червінець) Поршневий ?-контурний ?-вальний авіаційний двигун Rotax 503 - одна одиниця. Тяга - ? кгс (? кН). Потужність - 50 к. с. Середня питома витрата палива - ? кг / кгс год. Гвинт Аеропракт-20 Червінець (А-20 Червінець) Літак оснащений - трилопатевим гвинтом ?. (Крок - змінний.) Управління Аеропракт-20 Червінець (А-20 Червінець) Озброєння Аеропракт-20 Червінець (А-20 Червінець) Артилерійське озброєння: відсутнє. Використовувані боєприпаси: відсутні. Додаткове артилерійське озброєння: відсутнє. Високоточна зброя (авіабомби і ракети): відсутня. Зброя класу повітря-повітря: відсутня. Некерована ракетна зброя: відсутня. Некеровані авіабомби: відсутні. Навігаційне і допоміжне обладнання: відсутнє. Технічні характеристики Аеропракт-20 Червінець (А-20 Червінець) Максимальна швидкість - 140 км/год. Крейсерська швидкість - ? км/год. Посадочна швидкість - 46 км/год. Практична дальність: 400 км (4,5 годин). Перегоночна дальність - ? км. Перегоночна дальність - ? км (с ППБ). Практичний стеля - ? метрів. Максимальна висота бойового застосування -. Радіус віражу - ? метрів. Швидкопідйомність - 3 м/с. Навантаження на крило - ? кг/м2 (при нормальній злітній масі). Тяго оснащеність (при нормальній злітній масі) - ?. Тяго оснащеність (при максимальній злітній масі) - ?. Довжина розбігу: - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 80 метрів. - з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів. - з трампліну - ? метрів. Довжина пробігу (без гальмівного парашуту): - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 80 метрів. - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів (з аерофінішером). - з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів. Експлуатаційне перевантаження: + 4 g / - 2 g. Авіоніка: ?. Модифікації Аеропракт-20 Червінець (А-20 Червінець) Катастрофи та аварії Аеропракт-20 Червінець (А-20 Червінець) Аеропракт-20СХ Червінець (А-20СХ Червінець) - Сільськогосподарський літак (Україна) Аеропракт-20СХ Червінець (А-20СХ Червінець) - український сільськогосподарський літак. Був розроблений, підприємством Аеропракт (Київ, Україна). Роки виробництва - ?-? роки. Кількість виготовлених машин - ? одиниць. Історія створення (виробництва) Аеропракт-20СХ Червінець (А-20СХ Червінець) Експлуатація Аеропракт-20СХ Червінець (А-20СХ Червінець) Моторесурс літака - ? годин. Моторесурс двигуна - ? годин (Перший плановий ремонт - ? годин.). Рекомендоване паливо - ?. (Витрата палива - 10 літрів в годину) Робоча швидкість - 90-120 км/год. Робоча висота польоту - ? метрів. Продуктивність літака - ? гектарів в годину. Конструктивні особливості Аеропракт-20СХ Червінець (А-20СХ Червінець) Технічний опис Аеропракт-20СХ Червінець (А-20СХ Червінець) Фюзеляж Аеропракт-20СХ Червінець (А-20СХ Червінець) Корпус - пластиковий, підкісний (моноплан). Кабіна пілота - закрита. Екіпаж - 2 пілота. Катапультне крісло -. Товщина броні -. Лобове скло - ?. Габаритні розміри літального апарату: Довжина - 6,7 метрів. Висота - 1,8 метрів. Показники ваги літального апарату: Маса порожнього літака - 218 кг. Маса спорядженого літака - ? кг. Нормальна злітна маса - ? кг. Максимальна злітна маса - 550 кг. Маса палива у внутрішніх баках - ? кг. (Обсяг палива - 38 літрів.) (Обсяг бака для завантаження хімікатів - 2 х 90 літрів.) Маса броньового захисту -. Маса протектора - ? кг. Крило Аеропракт-20СХ Червінець (А-20СХ Червінець) Розмах крила - 11,4 метрів. Площа крила - 15,7 м2. Коефіцієнт подовження крила - ?. Коефіцієнт звуження крила - ?. Кут стріловидності по передній кромці - ? градусів. Поперечне V крила (кутове відхилення площини хорд крила від його горизонтальної базової площини) - ? градусів. Хвостове оперення Аеропракт-20СХ Червінець (А-20СХ Червінець) Шасі Аеропракт-20СХ Червінець (А-20СХ Червінець) База шасі - ? метрів. Колія шасі - ? метрів. Силова установка Аеропракт-20СХ Червінець (А-20СХ Червінець) Поршневий ?-контурний ?-вальний авіаційний двигун Rotax 912 - одна одиниця. Тяга - ? кгс (? кН). Потужність - 80 к. с. Середня питома витрата палива - ? кг / кгс год. Гвинт Аеропракт-20СХ Червінець (А-20СХ Червінець) Літак оснащений - трилопатевим гвинтом ?. (Крок - змінний.) Управління Аеропракт-20СХ Червінець (А-20СХ Червінець) Озброєння Аеропракт-20СХ Червінець (А-20СХ Червінець) Артилерійське озброєння: відсутнє. Використовувані боєприпаси: відсутні. Додаткове артилерійське озброєння: відсутнє. Високоточна зброя (авіабомби і ракети): відсутня. Зброя класу повітря-повітря: відсутня. Некерована ракетна зброя: відсутня. Некеровані авіабомби: відсутні. Навігаційне і допоміжне обладнання: відсутнє. Технічні характеристики Аеропракт-20СХ Червінець (А-20СХ Червінець) Максимальна швидкість - 150 км/год. Крейсерська швидкість - ? км/год. Посадочна швидкість - 60 км/год. Практична дальність: 400 км (4,5 годин). Перегоночна дальність - ? км. Перегоночна дальність - ? км (с ППБ). Практичний стеля - ? метрів. Максимальна висота бойового застосування -. Радіус віражу - ? метрів. Швидкопідйомність - 3,5 м/с. Навантаження на крило - ? кг/м2 (при нормальній злітній масі). Тяго оснащеність (при нормальній злітній масі) - ?. Тяго оснащеність (при максимальній злітній масі) - ?. Довжина розбігу: - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 120 метрів. - з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів. - з трампліну - ? метрів. Довжина пробігу (без гальмівного парашуту): - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 120 метрів. - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів (з аерофінішером). - з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів. Експлуатаційне перевантаження: + 4 g / - 2 g. Авіоніка: ?. Модифікації Аеропракт-20СХ Червінець (А-20СХ Червінець) Катастрофи та аварії Аеропракт-20СХ Червінець (А-20СХ Червінець) Аеропракт-22 Кулька (А-22 Кулька) - Надлегкий багатоцільовий літак (Україна) 1996 Аеропракт-22 Кулька (А-22 Кулька) - український надлегкий багатоцільовий літак. Був розроблений, підприємством Аеропракт (Київ, Україна). Роки виробництва - 1996-200? роки. Кількість виготовлених машин - ? одиниць. Історія створення (виробництва) Аеропракт-22 Кулька (А-22 Кулька) Експлуатація Аеропракт-22 Кулька (А-22 Кулька) Конструктивні особливості Аеропракт-22 Кулька (А-22 Кулька) Технічний опис Аеропракт-22 Кулька (А-22 Кулька) Фюзеляж Аеропракт-22 Кулька (А-22 Кулька) Корпус - суцільнометалевий (моноплан). (Капот двигуна, зализи крила, обтічники коліс - зроблені з пластику.) Кабіна пілота - закрита. Екіпаж - 2 пілота. Катапультне крісло -. Товщина броні -. Лобове скло - ?. Габаритні розміри літального апарату: Довжина - 6,3 метрів. Висота - 2,4 метрів. Показники ваги літального апарату: Маса порожнього літака - 260 кг. Маса спорядженого літака - ? кг. Нормальна злітна маса - ? кг. Максимальна злітна маса - 450 кг. Маса палива у внутрішніх баках - ? кг. (Обсяг палива - 90 літрів.) Маса броньового захисту -. Маса протектора - ? кг. Крило Аеропракт-22 Кулька (А-22 Кулька) Розмах крила - 10 метрів. Площа крила - 13,7 м2. Коефіцієнт подовження крила - ?. Коефіцієнт звуження крила - ?. Кут стріловидності по передній кромці - ? градусів. Поперечне V крила (кутове відхилення площини хорд крила від його горизонтальної базової площини) - ? градусів. Хвостове оперення Аеропракт-22 Кулька (А-22 Кулька) Шасі Аеропракт-22 Кулька (А-22 Кулька) База шасі - ? метрів. Колія шасі - ? метрів. Силова установка Аеропракт-22 Кулька (А-22 Кулька) Поршневий ?-контурний ?-вальний авіаційний двигун Rotax 912 - одна одиниця. Тяга - ? кгс (? кН). Потужність - 80 к. с. Середня питома витрата палива - ? кг / кгс год. Гвинт Аеропракт-22 Кулька (А-22 Кулька) Літак оснащений - дволопатевим гвинтом ?. (Крок - змінний.) Управління Аеропракт-22 Кулька (А-22 Кулька) Озброєння Аеропракт-22 Кулька (А-22 Кулька) Артилерійське озброєння: відсутнє. Використовувані боєприпаси: відсутні. Додаткове артилерійське озброєння: відсутнє. Високоточна зброя (авіабомби і ракети): відсутня. Зброя класу повітря-повітря: відсутня. Некерована ракетна зброя: відсутня. Некеровані авіабомби: відсутні. Навігаційне і допоміжне обладнання: відсутнє. Технічні характеристики Аеропракт-22 Кулька (А-22 Кулька) Максимальна швидкість - 170 км/год. Крейсерська швидкість - ? км/год. Посадочна швидкість - 55 км/год. Практична дальність: 1100 км (12 годин). Перегоночна дальність - ? км. Перегоночна дальність - ? км (с ППБ). Практичний стеля - ? метрів. Максимальна висота бойового застосування -. Радіус віражу - ? метрів. Швидкопідйомність - 5 м/с. Навантаження на крило - ? кг/м2 (при нормальній злітній масі). Тяго оснащеність (при нормальній злітній масі) - ?. Тяго оснащеність (при максимальній злітній масі) - ?. Довжина розбігу: - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 90 метрів. - з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів. - з трампліну - ? метрів. Довжина пробігу (без гальмівного парашуту): - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 90 метрів. - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів (з аерофінішером). - з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів. Експлуатаційне перевантаження: + 4 g / - 2 g. Авіоніка: ?. Модифікації Аеропракт-22 Кулька (А-22 Кулька) Катастрофи та аварії Аеропракт-22 Кулька (А-22 Кулька) Аеропракт-22L Кулька (А-22L Кулька) - Надлегкий багатоцільовий літак (Україна) Аеропракт-22L Кулька (А-22L Кулька) - український надлегкий багатоцільовий літак. Був розроблений, підприємством Аеропракт (Київ, Україна). Роки виробництва - ?-? роки. Кількість виготовлених машин - ? одиниць. Історія створення (виробництва) Аеропракт-22L Кулька (А-22L Кулька) Експлуатація Аеропракт-22L Кулька (А-22L Кулька) Конструктивні особливості Аеропракт-22L Кулька (А-22L Кулька) Технічний опис Аеропракт-22L Кулька (А-22L Кулька) Фюзеляж Аеропракт-22L Кулька (А-22L Кулька) Корпус - суцільнометалевий (моноплан). (Капот двигуна, зализи крила, обтічники коліс - зроблені з пластику.) Кабіна пілота - закрита. Екіпаж - 2 пілота. Катапультне крісло -. Товщина броні -. Лобове скло - ?. Габаритні розміри літального апарату: Довжина - 6,16 метрів. Висота - 2,4 метрів. Показники ваги літального апарату: Маса порожнього літака - 260 кг. Маса спорядженого літака - ? кг. Нормальна злітна маса - ? кг. Максимальна злітна маса - 472,5 кг. Маса палива у внутрішніх баках - ? кг. (Обсяг палива - 90 літрів.) Маса броньового захисту -. Маса протектора - ? кг. Крило Аеропракт-22L Кулька (А-22L Кулька) Розмах крила - 9,53 метрів. Площа крила - 12,28 м2. Коефіцієнт подовження крила - ?. Коефіцієнт звуження крила - ?. Кут стріловидності по передній кромці - ? градусів. Поперечне V крила (кутове відхилення площини хорд крила від його горизонтальної базової площини) - ? градусів. Хвостове оперення Аеропракт-22L Кулька (А-22L Кулька) Шасі Аеропракт-22L Кулька (А-22L Кулька) База шасі - ? метрів. Колія шасі - ? метрів. Силова установка Аеропракт-22L Кулька (А-22L Кулька) Поршневий ?-контурний ?-вальний авіаційний двигун Rotax 912 ULS - одна одиниця. Тяга - ? кгс (? кН). Потужність - 100 к. с. Середня питома витрата палива - ? кг / кгс год. Гвинт Аеропракт-22L Кулька (А-22L Кулька) Літак оснащений - дволопатевим гвинтом ?. (Крок - змінний.) Управління Аеропракт-22L Кулька (А-22L Кулька) Озброєння Аеропракт-22L Кулька (А-22L Кулька) Артилерійське озброєння: відсутнє. Використовувані боєприпаси: відсутні. Додаткове артилерійське озброєння: відсутнє. Високоточна зброя (авіабомби і ракети): відсутня. Зброя класу повітря-повітря: відсутня. Некерована ракетна зброя: відсутня. Некеровані авіабомби: відсутні. Навігаційне і допоміжне обладнання: відсутнє. Технічні характеристики Аеропракт-22L Кулька (А-22L Кулька) Максимальна швидкість - 210 км/год. Крейсерська швидкість - ? км/год. Посадочна швидкість - 63 км/год. Практична дальність: 1100 км (11 годин). Перегоночна дальність - ? км. Перегоночна дальність - ? км (с ППБ). Практичний стеля - ? метрів. Максимальна висота бойового застосування -. Радіус віражу - ? метрів. Швидкопідйомність - 5 м/с. Навантаження на крило - 36,64 кг/м2 (при нормальній злітній масі). Тяго оснащеність (при нормальній злітній масі) - ?. Тяго оснащеність (при максимальній злітній масі) - ?. Довжина розбігу: - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 90 метрів. - з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів. - з трампліну - ? метрів. Довжина пробігу (без гальмівного парашуту): - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 90 метрів. - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів (з аерофінішером). - з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів. Експлуатаційне перевантаження: + 4 g / - 2 g. Авіоніка: ?. Модифікації Аеропракт-22L Кулька (А-22L Кулька) Катастрофи та аварії Аеропракт-22L Кулька (А-22L Кулька) Аеропракт-22L.2 Кулька (А-22L.2 Кулька) - Надлегкий багатоцільовий літак (Україна) Аеропракт-22L.2 Кулька (А-22L.2 Кулька) - український надлегкий багатоцільовий літак. Був розроблений, підприємством Аеропракт (Київ, Україна). Роки виробництва - ?-? роки. Кількість виготовлених машин - ? одиниць. Історія створення (виробництва) Аеропракт-22L.2 Кулька (А-22L.2 Кулька) Експлуатація Аеропракт-22L.2 Кулька (А-22L.2 Кулька) Конструктивні особливості Аеропракт-22L.2 Кулька (А-22L.2 Кулька) Технічний опис Аеропракт-22L.2 Кулька (А-22L.2 Кулька) Фюзеляж Аеропракт-22L.2 Кулька (А-22L.2 Кулька) Корпус - суцільнометалевий (моноплан). (Капот двигуна, зализи крила, обтічники коліс - зроблені з пластику.) Кабіна пілота - закрита. Екіпаж - 2 пілота. Катапультне крісло -. Товщина броні -. Лобове скло - ?. Габаритні розміри літального апарату: Довжина - 6,23 метрів. Висота - 2,4 метрів. Показники ваги літального апарату: Маса порожнього літака - 280 кг. Маса спорядженого літака - ? кг. Нормальна злітна маса - ? кг. Максимальна злітна маса - 472,5 (600) кг. Маса палива у внутрішніх баках - ? кг. (Обсяг палива - 90 літрів.) Маса броньового захисту -. Маса протектора - ? кг. Крило Аеропракт-22L.2 Кулька (А-22L.2 Кулька) Розмах крила - 9,55 метрів. Площа крила - 12,62 м2. Коефіцієнт подовження крила - ?. Коефіцієнт звуження крила - ?. Кут стріловидності по передній кромці - ? градусів. Поперечне V крила (кутове відхилення площини хорд крила від його горизонтальної базової площини) - ? градусів. Хвостове оперення Аеропракт-22L.2 Кулька (А-22L.2 Кулька) Шасі Аеропракт-22L.2 Кулька (А-22L.2 Кулька) База шасі - ? метрів. Колія шасі - ? метрів. Силова установка Аеропракт-22L.2 Кулька (А-22L.2 Кулька) Поршневий ?-контурний ?-вальний авіаційний двигун Rotax 912 ULS - одна одиниця. Тяга - ? кгс (? кН). Потужність - 100 к. с. Середня питома витрата палива - ? кг / кгс год. Гвинт Аеропракт-22L.2 Кулька (А-22L.2 Кулька) Літак оснащений - трилопатевим гвинтом ?. (Крок - змінний.) Управління Аеропракт-22L.2 Кулька (А-22L.2 Кулька) Озброєння Аеропракт-22L.2 Кулька (А-22L.2 Кулька) Артилерійське озброєння: відсутнє. Використовувані боєприпаси: відсутні. Додаткове артилерійське озброєння: відсутнє. Високоточна зброя (авіабомби і ракети): відсутня. Зброя класу повітря-повітря: відсутня. Некерована ракетна зброя: відсутня. Некеровані авіабомби: відсутні. Навігаційне і допоміжне обладнання: відсутнє. Технічні характеристики Аеропракт-22L.2 Кулька (А-22L.2 Кулька) Максимальна швидкість - 210 км/год. Крейсерська швидкість - ? км/год. Посадочна швидкість - 60 км/год. Практична дальність: 1100 км (10 годин). Перегоночна дальність - ? км. Перегоночна дальність - ? км (с ППБ). Практичний стеля - ? метрів. Максимальна висота бойового застосування -. Радіус віражу - ? метрів. Швидкопідйомність - 4 м/с. Навантаження на крило - ? кг/м2 (при нормальній злітній масі). Тяго оснащеність (при нормальній злітній масі) - ?. Тяго оснащеність (при максимальній злітній масі) - ?. Довжина розбігу: - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 105 метрів. - з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів. - з трампліну - ? метрів. Довжина пробігу (без гальмівного парашуту): - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 135 метрів. - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів (з аерофінішером). - з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів. Експлуатаційне перевантаження: + 4 g / - 2 g. Авіоніка: ?. Модифікації Аеропракт-22L.2 Кулька (А-22L.2 Кулька) Катастрофи та аварії Аеропракт-22L.2 Кулька (А-22L.2 Кулька) Аеропракт-22LS Кулька (А-22LS Кулька) - Надлегкий багатоцільовий літак (Україна) Аеропракт-22LS Кулька (А-22LS Кулька) - український надлегкий багатоцільовий літак. Був розроблений, підприємством Аеропракт (Київ, Україна). Роки виробництва - ?-? роки. Кількість виготовлених машин - ? одиниць. Історія створення (виробництва) Аеропракт-22LS Кулька (А-22LS Кулька) Експлуатація Аеропракт-22LS Кулька (А-22LS Кулька) Конструктивні особливості Аеропракт-22LS Кулька (А-22LS Кулька) Технічний опис Аеропракт-22LS Кулька (А-22LS Кулька) Фюзеляж Аеропракт-22LS Кулька (А-22LS Кулька) Корпус - суцільнометалевий (моноплан). (Капот двигуна, зализи крила, обтічники коліс - зроблені з пластику.) Кабіна пілота - закрита. Екіпаж - 2 пілота. Катапультне крісло -. Товщина броні -. Лобове скло - ?. Габаритні розміри літального апарату: Довжина - 6,23 метрів. Висота - 2,4 метрів. Показники ваги літального апарату: Маса порожнього літака - 290 кг. Маса спорядженого літака - ? кг. Нормальна злітна маса - ? кг. Максимальна злітна маса - 600 (650) кг. Маса палива у внутрішніх баках - ? кг. (Обсяг палива - 90 літрів.) Маса броньового захисту -. Маса протектора - ? кг. Крило Аеропракт-22LS Кулька (А-22LS Кулька) Розмах крила - 9,55 метрів. Площа крила - 12,62 м2. Коефіцієнт подовження крила - ?. Коефіцієнт звуження крила - ?. Кут стріловидності по передній кромці - ? градусів. Поперечне V крила (кутове відхилення площини хорд крила від його горизонтальної базової площини) - ? градусів. Хвостове оперення Аеропракт-22LS Кулька (А-22LS Кулька) Шасі Аеропракт-22LS Кулька (А-22LS Кулька) База шасі - ? метрів. Колія шасі - ? метрів. Силова установка Аеропракт-22LS Кулька (А-22LS Кулька) Поршневий ?-контурний ?-вальний авіаційний двигун Rotax 912 ULS - одна одиниця. Тяга - ? кгс (? кН). Потужність - 100 к. с. Середня питома витрата палива - ? кг / кгс год. Гвинт Аеропракт-22LS Кулька (А-22LS Кулька) Літак оснащений - трилопатевим гвинтом ?. (Крок - змінний.) Управління Аеропракт-22LS Кулька (А-22LS Кулька) Озброєння Аеропракт-22LS Кулька (А-22LS Кулька) Артилерійське озброєння: відсутнє. Використовувані боєприпаси: відсутні. Додаткове артилерійське озброєння: відсутнє. Високоточна зброя (авіабомби і ракети): відсутня. Зброя класу повітря-повітря: відсутня. Некерована ракетна зброя: відсутня. Некеровані авіабомби: відсутні. Навігаційне і допоміжне обладнання: відсутнє. Технічні характеристики Аеропракт-22LS Кулька (А-22LS Кулька) Максимальна швидкість - 220 км/год. Крейсерська швидкість - ? км/год. Посадочна швидкість - 70 км/год. Практична дальність: 1100 км (10 годин). Перегоночна дальність - ? км. Перегоночна дальність - ? км (с ППБ). Практичний стеля - ? метрів. Максимальна висота бойового застосування -. Радіус віражу - ? метрів. Швидкопідйомність - 3 м/с. Навантаження на крило - ? кг/м2 (при нормальній злітній масі). Тяго оснащеність (при нормальній злітній масі) - ?. Тяго оснащеність (при максимальній злітній масі) - ?. Довжина розбігу: - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 120 метрів. - з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів. - з трампліну - ? метрів. Довжина пробігу (без гальмівного парашуту): - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 100 метрів. - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів (з аерофінішером). - з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів. Експлуатаційне перевантаження: + 4 g / - 2 g. Авіоніка: ?. Модифікації Аеропракт-22LS Кулька (А-22LS Кулька) Катастрофи та аварії Аеропракт-22LS Кулька (А-22LS Кулька) Аеропракт-24 Вікінг (А-24 Вікінг) - Легкий багатоцільовий гідролітак (Україна) 1996 Аеропракт-24 Вікінг (А-24 Вікінг) - український легкий багатоцільовий гідролітак. Був розроблений, підприємством Аеропракт (Київ, Україна). Роки виробництва - 1996-? роки. Кількість виготовлених машин - ? одиниць. Історія створення (виробництва) Аеропракт-24 Вікінг (А-24 Вікінг) Експлуатація Аеропракт-24 Вікінг (А-24 Вікінг) Конструктивні особливості Аеропракт-24 Вікінг (А-24 Вікінг) Технічний опис Аеропракт-24 Вікінг (А-24 Вікінг) Фюзеляж Аеропракт-24 Вікінг (А-24 Вікінг) Корпус - склопластиковий (моноплан-човен). Кабіна пілота - закрита. Екіпаж - 1 пілот + 2 пасажира. Катапультне крісло -. Товщина броні -. Лобове скло - ?. Габаритні розміри літального апарату: Довжина - 7,28 метрів. Висота - 3,21 метрів. Показники ваги літального апарату: Маса порожнього літака - 440 кг. Маса спорядженого літака - ? кг. Нормальна злітна маса - ? кг. Максимальна злітна маса - 750 кг. Маса палива у внутрішніх баках - ? кг. (Обсяг палива - 87 літрів.) Маса броньового захисту -. Маса протектора - ? кг. Крило Аеропракт-24 Вікінг (А-24 Вікінг) Розмах крила - 11 метрів. Площа крила - 15 м2. Коефіцієнт подовження крила - ?. Коефіцієнт звуження крила - ?. Кут стріловидності по передній кромці - ? градусів. Поперечне V крила (кутове відхилення площини хорд крила від його горизонтальної базової площини) - ? градусів. Хвостове оперення Аеропракт-24 Вікінг (А-24 Вікінг) Шасі Аеропракт-24 Вікінг (А-24 Вікінг) База шасі - ? метрів. Колія шасі - ? метрів. Силова установка Аеропракт-24 Вікінг (А-24 Вікінг) Поршневий ?-контурний ?-вальний авіаційний двигун Rotax 912 ULS - одна одиниця. Тяга - ? кгс (? кН). Потужність - 100 к. с. Середня питома витрата палива - ? кг / кгс год. Гвинт Аеропракт-24 Вікінг (А-24 Вікінг) Літак оснащений - трилопатевим гвинтом ?. (Крок - змінний.) Управління Аеропракт-24 Вікінг (А-24 Вікінг) Озброєння Аеропракт-24 Вікінг (А-24 Вікінг) Артилерійське озброєння: відсутнє. Використовувані боєприпаси: відсутні. Додаткове артилерійське озброєння: відсутнє. Високоточна зброя (авіабомби і ракети): відсутня. Зброя класу повітря-повітря: відсутня. Некерована ракетна зброя: відсутня. Некеровані авіабомби: відсутні. Навігаційне і допоміжне обладнання: відсутнє. Технічні характеристики Аеропракт-24 Вікінг (А-24 Вікінг) Максимальна швидкість - 165 км/год. Крейсерська швидкість - ? км/год. Посадочна швидкість - 70 км/год. Практична дальність: 800 км (4,5 годин). Перегоночна дальність - ? км. Перегоночна дальність - ? км (с ППБ). Практичний стеля - ? метрів. Максимальна висота бойового застосування -. Радіус віражу - ? метрів. Швидкопідйомність - 4 м/с. Навантаження на крило - ? кг/м2 (при нормальній злітній масі). Тяго оснащеність (при нормальній злітній масі) - ?. Тяго оснащеність (при максимальній злітній масі) - ?. Довжина розбігу: - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 150 метрів. - з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів. - з водної поверхні - 200 метрів. - з трампліну - ? метрів. Довжина пробігу (без гальмівного парашуту): - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 150 метрів. - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів (з аерофінішером). - з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів. - з водної поверхні - 200 метрів. Експлуатаційне перевантаження: + 4 g / - 2 g. Авіоніка: ?. Модифікації Аеропракт-24 Вікінг (А-24 Вікінг) Катастрофи та аварії Аеропракт-24 Вікінг (А-24 Вікінг) Аеропракт-26 (А-26) - Легкий багатоцільовий літак (Україна) 1997 Аеропракт-26 (А-26) - український легкий багатоцільовий літак. Був розроблений, підприємством Аеропракт (Київ, Україна). Роки виробництва - 1997-? роки. Кількість виготовлених машин - ? одиниць. Історія створення (виробництва) Аеропракт-26 (А-26) Експлуатація Аеропракт-26 (А-26) Конструктивні особливості Аеропракт-26 (А-26) Технічний опис Аеропракт-26 (А-26) Фюзеляж Аеропракт-26 (А-26) Корпус - пластиковий, підкісний (моноплан). Кабіна пілота - закрита. Екіпаж - 2 пілота. Катапультне крісло -. Товщина броні -. Лобове скло - ?. Габаритні розміри літального апарату: Довжина - 6,7 метрів. Висота - 1,9 метрів. Показники ваги літального апарату: Маса порожнього літака - 290 кг. Маса спорядженого літака - ? кг. Нормальна злітна маса - ? кг. Максимальна злітна маса - 520 кг. Маса палива у внутрішніх баках - ? кг. (Обсяг палива - 38 літрів.) Маса броньового захисту -. Маса протектора - ? кг. Крило Аеропракт-26 (А-26) Розмах крила - 11,4 метрів. Площа крила - 15,7 м2. Коефіцієнт подовження крила - ?. Коефіцієнт звуження крила - ?. Кут стріловидності по передній кромці - ? градусів. Поперечне V крила (кутове відхилення площини хорд крила від його горизонтальної базової площини) - ? градусів. Хвостове оперення Аеропракт-26 (А-26) Шасі Аеропракт-26 (А-26) База шасі - ? метрів. Колія шасі - ? метрів. Силова установка Аеропракт-26 (А-26) Поршневий ?-контурний ?-вальний авіаційний двигун Rotax 582 - дві одиниці. Тяга - ? кгс (? кН). Потужність - 2 х 65 к. с. Середня питома витрата палива - ? кг / кгс год. Гвинт Аеропракт-26 (А-26) Літак оснащений - трилопатевим гвинтом ?. (Крок - змінний.) Управління Аеропракт-26 (А-26) Озброєння Аеропракт-26 (А-26) Артилерійське озброєння: відсутнє. Використовувані боєприпаси: відсутні. Додаткове артилерійське озброєння: відсутнє. Високоточна зброя (авіабомби і ракети): відсутня. Зброя класу повітря-повітря: відсутня. Некерована ракетна зброя: відсутня. Некеровані авіабомби: відсутні. Навігаційне і допоміжне обладнання: відсутнє. Технічні характеристики Аеропракт-26 (А-26) Максимальна швидкість - 180 км/год. Крейсерська швидкість - 130 км/год. Посадочна швидкість - 70 км/год. Практична дальність: ? км. Перегоночна дальність - ? км. Перегоночна дальність - ? км (с ППБ). Практичний стеля - ? метрів. Максимальна висота бойового застосування -. Радіус віражу - ? метрів. Швидкопідйомність - 10 (2,5) м/с. Навантаження на крило - ? кг/м2 (при нормальній злітній масі). Тяго оснащеність (при нормальній злітній масі) - ?. Тяго оснащеність (при максимальній злітній масі) - ?. Довжина розбігу: - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 120 метрів. - з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів. - з трампліну - ? метрів. Довжина пробігу (без гальмівного парашуту): - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 100 метрів. - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів (з аерофінішером). - з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів. Експлуатаційне перевантаження: + 4 g / - 2 g. Авіоніка: ?. Модифікації Аеропракт-26 (А-26) Катастрофи та аварії Аеропракт-26 (А-26) Аеропракт-28 (А-28) - Легкий багатоцільовий літак (Україна) 1999 Аеропракт-28 (А-28) - український легкий багатоцільовий літак. Був розроблений, підприємством Аеропракт (Київ, Україна). Роки виробництва - 1999-? роки. Кількість виготовлених машин - ? одиниць. Історія створення (виробництва) Аеропракт-28 (А-28) Експлуатація Аеропракт-28 (А-28) Конструктивні особливості Аеропракт-28 (А-28) Технічний опис Аеропракт-28 (А-28) Фюзеляж Аеропракт-28 (А-28) Корпус - склопластиковий-металевий, підкісний (моноплан). Кабіна пілота - закрита. Екіпаж - 2 пілота + 2 пасажира. Катапультне крісло -. Товщина броні -. Лобове скло - ?. Габаритні розміри літального апарату: Довжина - 7,05 метрів. Висота - 2,33 метрів. Показники ваги літального апарату: Маса порожнього літака - 530 кг. Маса спорядженого літака - ? кг. Нормальна злітна маса - ? кг. Максимальна злітна маса - 950 кг. Маса палива у внутрішніх баках - ? кг. (Обсяг палива - 180 літрів.) Маса броньового захисту -. Маса протектора - ? кг. Крило Аеропракт-28 (А-28) Розмах крила - 12,1 метрів. Площа крила - 16,7 м2. Коефіцієнт подовження крила - ?. Коефіцієнт звуження крила - ?. Кут стріловидності по передній кромці - ? градусів. Поперечне V крила (кутове відхилення площини хорд крила від його горизонтальної базової площини) - ? градусів. Хвостове оперення Аеропракт-28 (А-28) Шасі Аеропракт-28 (А-28) База шасі - ? метрів. Колія шасі - ? метрів. Триопорне шасі (неприбиране) + кероване хвостове колесо. Силова установка Аеропракт-28 (А-28) Поршневий ?-контурний ?-вальний авіаційний двигун Rotax 912 ULS - дві одиниці. Тяга - ? кгс (? кН). Потужність - 2 х 100 к. с. Середня питома витрата палива - ? кг / кгс год. Гвинт Аеропракт-28 (А-28) Літак оснащений - трилопатевим гвинтом ?. (Крок - змінний.) Управління Аеропракт-28 (А-28) Озброєння Аеропракт-28 (А-28) Артилерійське озброєння: відсутнє. Використовувані боєприпаси: відсутні. Додаткове артилерійське озброєння: відсутнє. Високоточна зброя (авіабомби і ракети): відсутня. Зброя класу повітря-повітря: відсутня. Некерована ракетна зброя: відсутня. Некеровані авіабомби: відсутні. Навігаційне і допоміжне обладнання: відсутнє. Технічні характеристики Аеропракт-28 (А-28) Максимальна швидкість - 240 км/год. Крейсерська швидкість - 150 км/год. Посадочна швидкість - 75 км/год. Практична дальність: 1500 км (10 годин). Перегоночна дальність - ? км. Перегоночна дальність - ? км (с ППБ). Практичний стеля - ? метрів. Максимальна висота бойового застосування -. Радіус віражу - ? метрів. Швидкопідйомність - 5 м/с. Навантаження на крило - ? кг/м2 (при нормальній злітній масі). Тяго оснащеність (при нормальній злітній масі) - ?. Тяго оснащеність (при максимальній злітній масі) - ?. Довжина розбігу: - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 95 метрів. - з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів. - з трампліну - ? метрів. Довжина пробігу (без гальмівного парашуту): - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 110 метрів. - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів (з аерофінішером). - з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів. Експлуатаційне перевантаження: + 4 g / - 2 g. Авіоніка: ?. Модифікації Аеропракт-28 (А-28) Катастрофи та аварії Аеропракт-28 (А-28) Аеропракт-36 (А-36) - Легкий багатоцільовий літак (Україна) 2000 Аеропракт-36 (А-36) - український легкий багатоцільовий літак. Був розроблений, підприємством Аеропракт (Київ, Україна). Роки виробництва - 2000-? роки. Кількість виготовлених машин - ? одиниць. Історія створення (виробництва) Аеропракт-36 (А-36) Експлуатація Аеропракт-36 (А-36) Конструктивні особливості Аеропракт-36 (А-36) Технічний опис Аеропракт-36 (А-36) Фюзеляж Аеропракт-36 (А-36) Корпус - пластиковий, підкісний (моноплан). Кабіна пілота - закрита. Екіпаж - 2 пілота. Катапультне крісло -. Товщина броні -. Лобове скло - ?. Габаритні розміри літального апарату: Довжина - 7,1 метрів. Висота - 2,3 метрів. Показники ваги літального апарату: Маса порожнього літака - 450 кг. Маса спорядженого літака - ? кг. Нормальна злітна маса - ? кг. Максимальна злітна маса - 750 кг. Маса палива у внутрішніх баках - ? кг. (Обсяг палива - 140 літрів.) Маса броньового захисту -. Маса протектора - ? кг. Крило Аеропракт-36 (А-36) Розмах крила - 11 метрів. Площа крила - 15,4 м2. Коефіцієнт подовження крила - ?. Коефіцієнт звуження крила - ?. Кут стріловидності по передній кромці - ? градусів. Поперечне V крила (кутове відхилення площини хорд крила від його горизонтальної базової площини) - ? градусів. Хвостове оперення Аеропракт-36 (А-36) Шасі Аеропракт-36 (А-36) База шасі - ? метрів. Колія шасі - ? метрів. Силова установка Аеропракт-36 (А-36) Поршневий ?-контурний ?-вальний авіаційний двигун Rotax 912 S - дві одиниці. Тяга - ? кгс (? кН). Потужність - 2 х 100 к. с. Середня питома витрата палива - ? кг / кгс год. Гвинт Аеропракт-36 (А-36) Літак оснащений - трилопатевим гвинтом ?. (Крок - змінний.) Управління Аеропракт-36 (А-36) Озброєння Аеропракт-36 (А-36) Артилерійське озброєння: відсутнє. Використовувані боєприпаси: відсутні. Додаткове артилерійське озброєння: відсутнє. Високоточна зброя (авіабомби і ракети): відсутня. Зброя класу повітря-повітря: відсутня. Некерована ракетна зброя: відсутня. Некеровані авіабомби: відсутні. Навігаційне і допоміжне обладнання: відсутнє. Технічні характеристики Аеропракт-36 (А-36) Максимальна швидкість - 260 км/год. Крейсерська швидкість - 220 км/год. Посадочна швидкість - 70 км/год. Практична дальність: 950 км (6 годин). Перегоночна дальність - ? км. Перегоночна дальність - ? км (с ППБ). Практичний стеля - 8500 (4500) метрів. Максимальна висота бойового застосування -. Радіус віражу - ? метрів. Швидкопідйомність - 11 (4) м/с. Навантаження на крило - ? кг/м2 (при нормальній злітній масі). Тяго оснащеність (при нормальній злітній масі) - ?. Тяго оснащеність (при максимальній злітній масі) - ?. Довжина розбігу: - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 120 метрів. - з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів. - з трампліну - ? метрів. Довжина пробігу (без гальмівного парашуту): - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - 150 метрів. - з бетонної злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів (з аерофінішером). - з грунтової злітно-посадочної смуги (ЗПС) - ? метрів. Експлуатаційне перевантаження: + 4 g / - 2 g. Авіоніка: ?. (АвтоПілот) Модифікації Аеропракт-36 (А-36) Катастрофи та аварії Аеропракт-36 (А-36) |