|
Mi-2T - Транспортний вертоліт (Польща) | |
Допомога проекту
WebMoney E558684278515 WebMoney R339002842822 WebMoney Z368823732896 |
Mi-2T - польський транспортний вертоліт. Був розроблений, підприємством
PZL Swidnik (Сьвидник, Польща). Історія створення Mi-2T І.Х.(Д) Mi-2T - ? / ?. Бойове застосування Mi-2T Конструкція Mi-2T Вертоліт Mi-2T, складається з наступних елементів: фюзеляж (корпус, хвостова балка, кінцева балка, керований стабілізатор); силова установка (двигун); несучий гвинт, рульовий (хвостовий) гвинт, трансмісія, система управління, шасі (три опори), запобіжна хвостова опора, аеронавігаційне обладнання, електрообладнання, радіоустаткування і допоміжне обладнання. Фюзеляж вертольота Mi-2T, складається з наступних елементів: носова частина (кабіна пілота); центральна частина; хвостова балка і кінцева балка. Вхід в кабіну пілота, здійснюється через: передні двері (розташовані - праворуч, в носовій частині фюзеляжу) і задні двері (розташовані - ліворуч, ззаду центральній частині фюзеляжу). (Зсувний блістер (розташований - ліворуч, в носовій частині фюзеляжу), оснащений: механізмом аварійного скидання.) Передні двері, оснащені: механізмом аварійного скидання і стопором замку (керований зсередини кабіни). Задні двері, оснащені: замком під ключ і додатковим замком (призначений для попередження випадкового відкривання дверей в польоті). Сидіння пілота (розташоване - ліворуч, в носовій частині фюзеляжу). Носова частина фюзеляжу - має скління (спереду, знизу, з боків) - забезпечує відмінний огляд з кабіни. Центральна частина фюзеляжу (тип півмонокок) - має вікна (з обох бортів, в задніх дверях). Виконана з набору шпангоутів, стрингерів, балок і обшивки. Хвостова балка (тип півмонокок). Приєднується, до центральної частини фюзеляжу (болтами). Над хвостовою балкою, проходить хвостовий вал трансмісії (закритий легкознімним кожухом), трос управління рульовим гвинтом і трос управління стабілізатором. На хвостовій балці, встановлюються: стабілізатор; хвостова опора і антени радіостанцій. Кінцева балка (тип монокок). Приєднується, до проміжного редуктора ПР-2 - приєднаний до перехідника хвостової балки (болтами). На кінцевій балці (на фланці), встановлюються: хвостовий редуктор (зі світлосигнальним маяком і рульовим гвинтом). Шасі Mi-2T (трьохопорне) - дві головні ноги (рідинно-газові амортизатори), передня нога (рідинно-газові амортизатори) і хвостова опора (рідинно-газові амортизатори). Колеса головних ніг шасі Mi-2T - мають гальма. Амортизатори - мають демпфери (призначені для запобігання і гасіння коливань). Колеса передньої ноги шасі Mi-2T (спарені) - керовані. Несучий гвинт Mi-2T - трилопатевий. (Лопаті - суцільнометалеві.) Рульовий гвинт Mi-2T - дволопатевий. (Лопаті - суцільнометалеві.) Габарити Mi-2T Довжина вертольота Mi-2T (з гвинтами) - 17,42 метрів. Довжина вертольота Mi-2T (без лопатей гвинтів) - 11,9 метрів. Ширина вертольота Mi-2T (без лопатей несучого гвинта) - 3,23 метрів. Висота вертольота Mi-2T (без рульового гвинта) - 3,75 метрів. Площа стабілізатора Mi-2T - 0,73 м2. Колія шасі Mi-2T - 3,05 метрів. База шасі Mi-2T - 2,63 метрів. Габарити вантажної кабіни Mi-2T (довжина х ширина х висота): 2600 мм х 1400 мм х 1400 мм. Основні маси Mi-2T Максимальна злітна маса Mi-2T - 3550 кг. Маса порожнього вертольота Mi-2T - 2350 кг (1408 кг - з додатковими баками). Маса палива Mi-2T - 600 кг. Маса палива Mi-2T (у підвісних баках) - 738 кг. Вага масла Mi-2T - 48 кг (35 кг - з 1968 року). Маса вантажу Mi-2T - 700 кг. Силова установка Mi-2T До складу силової установки, відносяться: два двигуна (із кріпленнями), система охолодження, паливна система, маслосистеми, протипожежна система двигунів, протипожежні перегородки і капоти. Двигун Mi-2T - газотурбінний реактивний ГТД-350 (дві одиниці). Максимальна потужність Mi-2T - 2 х 320 к. с. Основні параметри режимів роботи двигунів Злітний режим роботи: Потужність обох двигунів на валу - 400 (-8) к. с.; Годинна витрата палива - 148 кг/год; Час безперервної роботи - 6 хвилин. Номінальний режим роботи: Потужність обох двигунів на валу - 320 (-6) к. с.; Годинна витрата палива - 126 кг/год; Час безперервної роботи - 60 хвилин. Крейсерський (№1) режим роботи: Потужність обох двигунів на валу - 285 (-6) к. с.; Годинна витрата палива - 117 кг/год; Час безперервної роботи - необмежений. Крейсерський (№2) режим роботи: Потужність обох двигунів на валу - 235 (-6) к. с.; Годинна витрата палива - 106 кг/год; Час безперервної роботи - необмежений. Озброєння Mi-2T Технічні характеристики Mi-2T Діапазон швидкостей в горизонтальному польоті: Висота польоту (до 10 метрів) - maximum 60 км/год і minimum 0 км/год; Висота польоту (до 500 метрів) - maximum 180 км/год і minimum 40 км/год; Висота польоту (500-1500 метрів) - maximum 180 км/год і minimum 40 км/год; Висота польоту (1500-2500 метрів) - maximum 160 км/год і minimum 40 км/год; Висота польоту (2500-3500 метрів) - maximum 120 км/год і minimum 40 км/год; Висота польоту (3500-4000 метрів) - maximum 90 км/год і minimum 70 км/год. Час набору висоти Висота 0-500 метрів - 2 хвилини. Висота 0-1000 метрів - 4 хвилини. Висота 0-2000 метрів - 11 хвилин. Висота 0-3000 метрів - 15 хвилин. Висота 0-4000 метрів - 25 хвилин. Модифікації Mi-2T Аварії і катастрофи Mi-2T |