|
Мі-2У - Навчально-тренувальний вертоліт (Польща) | |
Допомога проекту
WebMoney E558684278515 WebMoney R339002842822 WebMoney Z368823732896 |
Мі-2У - польський навчально-тренувальний вертоліт. Був розроблений,
підприємством PZL Swidnik (Сьвидник, Польща). Історія створення Мі-2У І.Х.(Д) Мі-2У - ? / ?. Бойове застосування Мі-2У Конструкція Мі-2У Вертоліт Мі-2УТ, складається з наступних елементів: фюзеляж (корпус, хвостова балка, кінцева балка, керований стабілізатор); силова установка (двигун); несучий гвинт, рульовий (хвостовий) гвинт, трансмісія, система управління, шасі (три опори), запобіжна хвостова опора, аеронавігаційне обладнання, електрообладнання, радіоустаткування і допоміжне обладнання. Фюзеляж вертольота Мі-2УТ, складається з наступних елементів: носова частина (кабіна пілота); центральна частина; хвостова балка і кінцева балка. Вхід в кабіну пілота, здійснюється через: передні двері (розташовані - праворуч, в носовій частині фюзеляжу) і задні двері (розташовані - ліворуч, ззаду центральній частині фюзеляжу). (Зсувний блістер (розташований - ліворуч, в носовій частині фюзеляжу), оснащений: механізмом аварійного скидання.) Передні двері, оснащені: механізмом аварійного скидання і стопором замку (керований зсередини кабіни). Задні двері, оснащені: замком під ключ і додатковим замком (призначений для попередження випадкового відкривання дверей в польоті). Сидіння пілота (розташоване - ліворуч, в носовій частині фюзеляжу). Носова частина фюзеляжу - має скління (спереду, знизу, з боків) - забезпечує відмінний огляд з кабіни. Центральна частина фюзеляжу (тип півмонокок) - має вікна (з обох бортів, в задніх дверях). Виконана з набору шпангоутів, стрингерів, балок і обшивки. Хвостова балка (тип півмонокок). Приєднується, до центральної частини фюзеляжу (болтами). Над хвостовою балкою, проходить хвостовий вал трансмісії (закритий легкознімним кожухом), трос управління рульовим гвинтом і трос управління стабілізатором. На хвостовій балці, встановлюються: стабілізатор; хвостова опора і антени радіостанцій. Кінцева балка (тип монокок). Приєднується, до проміжного редуктора ПР-2 - приєднаний до перехідника хвостової балки (болтами). На кінцевій балці (на фланці), встановлюються: хвостовий редуктор (зі світлосигнальним маяком і рульовим гвинтом). Шасі Мі-2У (трьохопорне) - дві головні ноги (рідинно-газові амортизатори), передня нога (рідинно-газові амортизатори) і хвостова опора (рідинно-газові амортизатори). Колеса головних ніг шасі Мі-2У - мають гальма. Амортизатори - мають демпфери (призначені для запобігання і гасіння коливань). Колеса передньої ноги шасі Мі-2У (спарені) - керовані. Несучий гвинт Мі-2У - трилопатевий. (Лопаті - суцільнометалеві.) Рульовий гвинт Мі-2У - дволопатевий. (Лопаті - суцільнометалеві.) Габарити Мі-2У Довжина вертольота Мі-2У (з гвинтами) - 17,42 метрів. Довжина вертольота Мі-2У (без лопатей гвинтів) - 11,9 метрів. Ширина вертольота Мі-2У (без лопатей несучого гвинта) - 3,23 метрів. Висота вертольота Мі-2У (без рульового гвинта) - 3,75 метрів. Площа стабілізатора Мі-2У - 0,73 м2. Колія шасі Мі-2У - 3,05 метрів. База шасі Мі-2У - 2,63 метрів. Габарити вантажної кабіни Мі-2У (довжина х ширина х висота): 2600 мм х 1400 мм х 1400 мм. Основні маси Мі-2У Максимальна злітна маса Мі-2У - 3550 кг. Маса порожнього вертольота Мі-2У - 2375 кг. Маса палива Мі-2У - 600 кг. Маса палива Мі-2У (у підвісних баках) - 738 кг. Вага масла Мі-2У - 48 кг (35 кг - з 1968 року). Маса вантажу Мі-2У - 700 кг. Силова установка Мі-2У До складу силової установки, відносяться: два двигуна (із кріпленнями), система охолодження, паливна система, маслосистеми, протипожежна система двигунів, протипожежні перегородки і капоти. Двигун Мі-2У - газотурбінний реактивний ГТД-350 (дві одиниці). Максимальна потужність Мі-2У - 2 х 320 к. с. Основні параметри режимів роботи двигунів Злітний режим роботи: Потужність обох двигунів на валу - 400 (-8) к. с.; Годинна витрата палива - 148 кг/год; Час безперервної роботи - 6 хвилин. Номінальний режим роботи: Потужність обох двигунів на валу - 320 (-6) к. с.; Годинна витрата палива - 126 кг/год; Час безперервної роботи - 60 хвилин. Крейсерський (№1) режим роботи: Потужність обох двигунів на валу - 285 (-6) к. с.; Годинна витрата палива - 117 кг/год; Час безперервної роботи - необмежений. Крейсерський (№2) режим роботи: Потужність обох двигунів на валу - 235 (-6) к. с.; Годинна витрата палива - 106 кг/год; Час безперервної роботи - необмежений. Озброєння Мі-2У Технічні характеристики Мі-2У Діапазон швидкостей в горизонтальному польоті: Висота польоту (до 10 метрів) - maximum 60 км/год і minimum 0 км/год; Висота польоту (до 500 метрів) - maximum 180 км/год і minimum 40 км/год; Висота польоту (500-1500 метрів) - maximum 180 км/год і minimum 40 км/год; Висота польоту (1500-2500 метрів) - maximum 160 км/год і minimum 40 км/год; Висота польоту (2500-3500 метрів) - maximum 120 км/год і minimum 40 км/год; Висота польоту (3500-4000 метрів) - maximum 90 км/год і minimum 70 км/год. Час набору висоти Висота 0-500 метрів - 2 хвилини. Висота 0-1000 метрів - 4 хвилини. Висота 0-2000 метрів - 11 хвилин. Висота 0-3000 метрів - 15 хвилин. Висота 0-4000 метрів - 25 хвилин. Модифікації Мі-2У Аварії і катастрофи Мі-2У |