Объект 430 - Средний танк (Україна) 1960 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Танковий двигун 5ТД Сімейство 5ТД - 5-циліндрові, 2-тактні, багатопаливні дизелі, з високим наддувом, рідинним охолодженням, безпосереднім уприскуванням палива, протилежно рухомими поршнями, горизонтальним розташуванням циліндрів (діаметр циліндра - 120 мм / хід поршня - 2 х 120 мм), що мають потужність - 700...1050 к. с. ТТХ Застосування - Т-64 (5ТДФ) / 5ТДФМ - Т-55 + Т-64БМ + БМ Булат / Т-72 (5ТДФМА). Потужність (к. с.) - 700 (5ТДФ) / 850 (5ТДФМ) / 1050 (5ТДФМА). Питома витрата палива (г/е.к.с.г) - 158 (5ТДФ) / 160 (5ТДФМ) / 153 (5ТДФМА). Маса (кг) - 1040. Габарити (мм) - 1413 x 955 x 581. |
Тактико-Технічні Характеристики (Об'єкт 430) Класифікація Об'єкт 430 - Танк. - Середній. Колісна формула - гусеничний. Стан - на озброєння, прийнятий, не був. Розробник - ХКБМ (1955-1960 роки). Виробник - Завод № 75 (ХЗТМ). Виробництво - 1960 рік. Кількість виготовлених бронемашин - 5 одиниць. Вага Об'єкт 430 Бойова маса - 35,48 тонн. Габаритні характеристики Об'єкт 430 Довжина (по корпусу) - 6048 мм. (Довжина (з гарматою вперед) - 8785 мм.) Ширина (по корпусу) - 3120 мм. Висота (по даху вежі) - 2160 мм. Дорожній просвіт - 435 мм. Подоланні перешкоди Об'єкт 430 Підйом - ? градусів. Рів - ? метрів. Стінка - ? метрів. Брід - ? метрів. Силовий агрегат Об'єкт 430 Марка двигуна - ХКБМ. (Модель (Тип) - 5ТД.) Тип двигуна - дизельний (турбований). (Робочий об'єм - ? мм.) Циліндри - O5 (2-тактний). Максимальна потужність - 580 к. с. (426,6 кВт) при ? об/хв. Питома потужність - ? к. с. / тонну. Система охолодження - рідинна. Трансмісія Об'єкт 430 Складається - дві планетарні коробки зміни передач (двосторонній відбір потужності від двигуна). Ходова частина Об'єкт 430 Підвіска - індивідуальна, торсіонна. Опорні котки - 6 одиниць / борт. Підтримуючі катки - 3 одиниць / борт. Провідні катки - ?. Напрямні катки - ?. Скорость передвижения Об'єкт 430 - по шоссе: 55 км/ч. (Запас хода - 450 (600) км.) (Запас палива - 738 літрів (основний паливний бак) / 355 літрів (додатковий паливний бак)) - по пересеченной местности: ? км/ч. (Запас хода - ? км.) - на плаву: не плаває. Наибольшая скорость - 55 км/ч. Бронювання Об'єкт 430 Броня - протиснарядна / комбінована. Корпус: лоб (верх) - 120 мм / 60 градусів, лоб (низ) - 120 мм / 55 градусів, борт (верх) - 55 мм / 50 градусів, борт (низ) - 80 мм / 0 градусів, корма (верх) - ? мм / ? градусів, корма (низ) - ? мм / ? градусів, днище - ? мм, дах - ? мм. Башта: лоб - 212 мм / 30 градусів (205 мм / 35 градусів / 189 мм / 44 градусів), борт - 170 мм / 35 градусів (150 мм/ 40 градусів / 135 мм/45 градусів / 130 мм/50 градусів), корма - ? мм / ? градусів, дах - ? мм / ? градусів. Екіпаж - 4 осіб. Озброєння Об'єкт 430 Основне озброєння - 100-мм нарізна гармата Д-54ТС (боєкомплект - 50 снарядів). Додаткове озброєння - 7,62-мм курсовий кулемет СГМТ (боєкомплект - 3000 патронів) і 14,5-мм зенітний кулемет КПВТ (боєкомплект - 300 патронів). Прилади прицілювання Об'єкт 430 Засоби зв'язку Об'єкт 430 Радіостанція - Р-113. Танковий переговорний пристрій - ?. Додаткове обладнання Об'єкт 430 - відсутнє. Модифікації Об'єкт 430 Об'єкт 432 - Середній танк (Україна) 1962 |
Т-64 - український (радянський) середній танк. Був створений, в
Конструкторському Бюро Харківського Заводу імені Малишева (Харків,
Україна). Рік прийняття на озброєння - 1967 р. Історія створення та виробництва Т-64 Розробка - 1960-1962 роки. Виробництво - 1963-1968 роки (Об'єкт 432 Серійний / Т-64). Кількість вироблених машин - 1198 одиниць (Об'єкт 432 Серійний / Т-64). Роки експлуатації - 1967-19??. Оператори - СРСР. У 1950-х роках (друга половина), в СРСР, почалися роботи, по створенню нового середнього танка, який, зміг би замінити, танки Т-54 і Т-55. Єдиним підприємством, яке могло б впоратися з цим завданням, було Конструкторське Бюро Харківського Заводу імені Малишева. Результатом проведеної роботи, став середній танк Об'єкт 430, який, на жаль, суттєвого відриву, від тактико-технічних характеристик танків Т-54 і Т-55, не дав. У 1960 році, Міністерство Оборони СРСР, видав нове тактико-технічне завдання, на розробку нового середнього танка, а через деякий час (17 лютого 1961 року), було випущена - постанова ЦК КПРС і Ради міністрів СРСР № 141-58. В 1961 році, був готовий ескізний проект, середнього танка Т-64 (Об'єкт 432) і розроблена, вся технічна документація, для його виробництва. В цьому ж році, був виготовлений, перший ходовий макет танка Об'єкт 432. За основу, конструктора КБ ХЗіМ, взяли шасі танка Т-55, але з катками малого діаметра і гусеницями з резино-металевими шарнірами. У 1962 році, була виготовлена, перша партія середніх танків Об'єкт 432 (до 1963 року, було зроблено, шість досвідчених машин). Досвідчені зразки, були відправлені на полігон, для проходження державних випробувань. В результаті проведених досліджень, був виявлений ряд дефектів і на озброєння, Об'єкт 432, не був прийнятий. У 1963 році, харківські конструктори, не дивлячись на невдачу, продовжували вдосконалювати своє дітище. Результатом копіткої роботи, стало створення середнього танка Об'єкт 434 (Т-64А). Основною відмінністю цієї машини від попередньої, стала установка, нової 125-мм гладкоствольної гармати. У цьому ж, 1963 році, приймається рішення, про організацію серійного виробництва танка, по технічній документації Об'єкт 432. Зроблені машини, спрямовувалися у війська, де виявлялися різні дефекти, після чого, на заводі-виготівнику (Завод № 75), їх усували. 30 грудня 1966 року, після проведених випробувань, постановою ЦК КПРС і Ради міністрів СРСР № 982-321, середній танк Об'єкт 432, був прийнятий на озброєння РА, під позначенням Т-64. Статистика виробництва танка Т-64 (Об'єкт 432): 1963 рік - 6 одиниць; 1964 рік - 90 одиниць, 1965 рік - 160 одиниць, 1966 рік - 294 одиниці, 1967 рік - 330 одиниць, 1968 рік - 318 одиниць. Конструкція Т-64 Основні характеристики Екіпаж - 3 людини. Тип броні - комбінована (сталь / склопластик / сталь). Бойова маса - 36000 кг. Довжина (по корпусу) - 6428 мм. (Довжина (c гарматою вперед) - 8948 мм.) (Довжина (c гарматою вперед) - 9280 мм.) Ширина (щитки) - 3415 мм. Ширина (по гусеницях) - 3270 мм. Висота (по даху вежі) - 2154 мм. База - 4008 мм. Колія - 2730 мм. Дорожній просвіт (основне днище) - 500 мм. Броньовий корпус Т-64 Філософія бронювання корпусу: - Верхній лобовий лист - 80-мм сталева броня середньої твердості; - Середній лист - 105-мм листи склотекстоліту; - Підпірний лист (на внутрішній стороні) - 20-мм сталева броня середньої твердості. Бронювання корпусу: лоб (верх) - 80 + 105 + 20 мм / 68 градусів, лоб (низ) - 80 мм / 61 градус, борт (верх) - 56-80 мм / 0 градусів, борт (низ) - 20 мм / 32 градусів, корма (верх) - 50 мм / 0 градусів, корма (низ) - 20 мм / 48 градусів, днище - 20 мм, дах - 16-45 мм. Дистанція непробиття лобової проекції машини (при стрільбі 105-мм снарядами NATO: APDS-T і HEAT.) - 500 метрів. Ослаблення проникаючої радіації - у 16 разів. Ослаблення проникаючої радіації (на зараженій місцевості) - у 18 разів. Система захисту від Зброї Масового Ураження - колективна. Датчик системи захисту від Зброї Масового Ураження - ДП-3Б і РБЗ-1М. Башта Т-64 Вежа машини - виконана з литої броні середньої твердості (лобова частина і борти (у секторі 35 градусів) - містили комбіновані вставки у вигляді порожнини, заповненої алюмінієвим сплавом). Бронювання вежі: лоб - 90 + 150 + 90 мм (Еквівалент - 600-675 мм) / 10-50 градусів, борт - 118-80 + 300-180 + 170-180 мм / ? градусів, корма - 65 мм / 2 градуса, дах - 45 мм / 78 градусів. Озброєння Т-64 Основне озброєння: 115-мм гладкоствольна гармата Д-68 (2А21). Заряджання: роздільне, гільзове. Боєкомплект - 37 снарядів. (Тип артилерійського пострілу - роздільно-гільзовий, з гільзою (що частково згорає).) Гармата оснащена механізмом заряджання ? (гідромеханічний (з постійним кутом заряджання), конвеєр - 30 снарядів). Максимальний кут вертикального нахилу - +14 градусів. Мінімальний кут вертикального нахилу - -6 градусів. (Кут зниження на корму танка - -4 градусів.) Кут горизонтального нахилу - 360 градусів. Дальність стрільби - 4 км. Стабілізатор танкового озброєння - 2-х площинний 2Є18. Додаткове озброєння: 7,62-мм спарений кулемет ПКТ (6П7). Боєкомплект - 2000 патронів. (7,62-мм автомат АК-47 (Боєкомплект - 2000 патронів.) / 26-мм сигнальний пістолет СПШ (Боєкомплект - 12 сигнальних патронів.) / 10 гранат Ф-1) Засоби спостереження і зв'язку Т-64 Засіб прицілювання: монокулярний танковий приціл-далекомір ТПД-43Б (мав незалежну стабілізацію поля зору, по вертикалі); прилад спостереження командира - перископічний комбінований ТКН-3 (освітлювач приладу командира - ОУ-3ГК) / два ТНП-160; прилад спостереження навідника - ВНМ; прилад спостереження механіка-водія - призмовий ТНПО-168 / три призмових ТНПО-160 (нічний прилад спостереження механіка-водія - перископічний інфрачервоний ТВН-2БМ). Гіропівкомпас - ГПК-59. Додатковий засіб прицілювання: перископічний інфрачервоний нічний приціл ТПН-1.432 (освітлювач приладу командира - Л-2АГ). Засіб зв'язку: УльтраКороткоХвильова радіостанція Р-123 (дальність дії - 20 км). (Танковий переговорний пристрій - Р-124.) Двигун Т-64 Силова установка: рядний 5-циліндровий 2-тактний турбопоршневий дизельний двигун 5ТДФ. Потужність двигуна - 700 к. с. Питома потужність - 19,4 к. с./тонну. Характеристики двигуна 5ТДФ Виробник - Завод № 75. Тип - дизельний. Турбонагнітач - в наявності. Об'єм - 13570 см3. Максимальна потужність - 515 кВт (700 к. с.) при 2800 об/хв. Максимальний крутний момент - 2050 Н·м (169 кгс·м) при 2000 об/хв. Експлуатаційні частоти обертання двигуна - 2200-2800 об/хв. Мінімальна частота обертання колінчастого валу двигуна - 800 (1000) об/хв. Конфігурація - R5. Місткість внутрішніх баків - 815 літрів. Місткість зовнішніх баків - 330 літрів. Витрата палива (у змішаному циклі) - 300-450 літрів / 100 км. Витрата палива (по заміській дорозі) - 170-200 літрів / 100 км. Діаметр циліндра і хід поршня - 120 мм / 120 мм. Ступінь стиснення - 16,5. Застосовується масло (замінник) - М16ІХП3. Місткість масляного бака - 82 літрів. Місткість додаткового бака - 45 літрів. Тиск масла в двигуні (на експлуатаційних частотах) - 1,5 кгс/см2. Температура масла (рекомендована) - 80-90 градусів за Цельсієм. Температура масла (допустима) - 75-115 градусів за Цельсієм. Система охолодження - рідинна / закрита / з примусовою циркуляцією / з эжекционным охолодженням. Заправна ємність - 65 літрів. Температура (рекомендована) - 80-90 градусів за Цельсієм. Температура (допустима) - 75-100 градусів за Цельсієм. Частота максимальних оборотів - 3250 об/хв. Порядок роботи циліндрів - 1-4-2-5-3. Маса двигуна - 1050 кг. Рекомендована марка палива - ДЗ (дизельне паливо), ДЛ (дизельне паливо), ДА (дизельне паливо). Трансмісія Т-64 Трансмісія (механічна, планетарна), складалася з двох бортових коробок зміни передач (вага - ліва (693 кг) / права (705 кг)), в яких були фрикційні елементи. Зчеплення: ?. Коробка зміни передач: механічна (7 передач - вперед, 1 передача - назад). Застосовується масло (замінник) - МТ-8(п). Загальна місткість системи - 40 літрів. Тиск масла в системі гідрокерування - 10-17 кгс/см2. Тиск масла в магістралі - 2-2,5 кгс/см2. Двигун і трансмісія, розташовані в моторно-трансмісійному відділенні (МТВ). Об'єм МТВ - 2,4 м3. Ходова частина Т-64 Підвіска - індивідуальна, торсіонна (незалежна). Кількість опорних катків (по одному борту) - шість (двохбандажних), мали внутрішню амортизацію (перший, другий, шостий - мали гідравлічні телескопічні амортизатори). Діаметр опорного катка - 550 мм. Кількість підтримуючих котків (по одному борту) - два (одинбандажних), мали внутрішню амортизацію. Гусенична стрічка - РМШ. Тип шарніра - паралельний. Кількість траків - 78. Ширина трака - 540 мм. Крок - 164 мм. Маса трака - 17,3 кг. Маса однієї стрічки - 1350 кг. Маса ведучого колеса - 2 х 172 кг. (Розташування провідних коліс - заднє.) Маса направляючого колеса - 2 х 97 кг. Тип амортизації направляючого колеса - без амортизації. Маса опорного катка - 12 х 108 кг. Тип амортизації опорного катка - внутрішня. Маса підтримуючого катка - 8 х 11,6 кг. Тип амортизації підтримуючого катка - внутрішня. Система підресорювання - індивідуальна / торсіонна / з гідравлічними амортизаторами. Розташування торсіонних валів - співвісно. Амортизатори - телескопічні гідравлічні. Розташування амортизаторів на підвісках - 1 / 6 або 1 / 2 / 6. Маса амортизатора - 24 кг. Питомий тиск на ґрунт - 0,815 кг/см2. Подоланний підйом - 30 градусів. (Максимальний кут крену - 30 градусів.) Преодолеваемая стінка - 0,8 метрів. Подоланний рів - 2,85 метрів. Подоланний брід - 1 метр. Подоланний брід (з підготовкою) - 5 метрів (ОПВТ). Найбільша швидкість (по шосе) - 45-55 км/год (maximum - 65 км/год). Найбільша швидкість (по пересіченій місцевості) - 30-40 км/год. Розрахункові швидкості: 7,95 км/год - перша передача; 14,76 км/год - друга передача; 18,65 км/год - третя передача; 23,3 км/год - четверта передача; 32 км/год - п'ята передача; 44,3 км/год - шоста передача; 65 км/год - сьома передача; 4,55 км/год - задній хід. Запас ходу (по шосе) - 550-650 км. Запас ходу (по пересіченій місцевості) - 250-370 км. Електрообладнання Т-64 Акумуляторні батареї - 4 х 12СТ.70М. Стартер-генератор - СГ-10. Реле-регулятор - Р-10ТМ. Обертовий контактний пристрій - ВКУ-330.1. Протипожежне обладнання Т-64 Тип - автоматичне. Кількість балонів - 3. Тип вогнегасної рідини - Склад 3,5. Кількість термодатчиків - 8. Тип датчиків - ТД-1. Ручний вогнегасник - ОУ-2 (одна одиниця). Додаткове обладнання Т-64 Засоби маскування - ТДА. Обладнання ОПВТ - знімне / дві труби. (Маса комплекту обладнання - 83 кг.) Бойове застосування Т-64 У вересні 1967 року, 243 середніх танка Т-64, брали участь, у навчаннях Дніпро - Дніпро-67. Оцінка бойової машини Модифікації Т-64 Об'єкт 003 - Середній танк (Україна) Об'єкт 004 - Середній танк (Україна) Об'єкт 278 - Середній танк (Україна) Об'єкт 289 - Середній танк (Україна) Об'єкт 432 (Т-64) - Середній танк (Україна) 1967 Об'єкт 432 Прототип - Середній танк (Україна) 1962 Об'єкт 432 Серійний - Середній танк (Україна) 1963 Об'єкт 432 Ходовий Макет - Ходовий макет середнього танка (Україна) 1961 Об'єкт 432Р - Середній танк (Україна) Об'єкт 434 - Основний бойовий танк (Україна) Об'єкт 436 - Середній танк (Україна) Об'єкт 619В - Середній танк (Україна) Об'єкт 772 - Ракетний танк (Україна/СРСР) Об'єкт 775 - Ракетний танк (Україна/СРСР) Т-64 - Середній танк (Україна) 1967 Т-64А - Основний бойовий танк (Україна) Т-64Р - Основний бойовий танк (Україна) Т-64Т - Середній танк (Україна) Машини на базі Т-64 МТ-Т - Багатоцільовий транспортер-тягач (Україна) Об'єкт 70 - Плаваючий середній транспортер (Україна) Об'єкт 429 - Багатоцільовий транспортер-тягач (Україна) Об'єкт 429А - Гусеничне шасі (Україна) ПТС-2 - Плаваючий середній транспортер (Україна) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Объект 430 (Объект 432 - Т-64) Годы разработки Объект 430 - 1955-1960 гг. Боевая масса Объект 430 - 35480 кг. Экипаж Объект 430 - четыре чел... Габаритные размеры Объект 430: длина С пушкой вперед - 8785 мм; длина по корпусу - 6048 мм; ширина - 3120 мм; высота - 2160 мм; дорожный просвет - 435 мм. Бронирование Объект 430 - комбинированное противоснарядное: лоб корпуса (мм) - 120/60 (верх) / 120/55 (низ); борт корпуса (мм) - 55/50 (верх) / 80/0 (низ); лоб башни (мм) - 212/30 (верх) / 205/35 (центр) / 189/44 (низ); борт башни (мм) - 170/35 (верх) / 150/40(135/45) (центр) / 130/50 (низ). Вооружение Объект 430 - 100-мм нарезная танковая пушка Д-54ТС . боекомплект 50 выстрелов / 14.5-мм зенитный пулемет КПВТ . боекомплект 300 патронов / 7.62-мм курсовой пулемет СГМТ . боекомплект 3000 патронов. Двигатель Объект 430 - дизель 5ТД . 5-цилиндровый . 2-тактный . жидкостного охлаждения + наддув. Мощность Объект 430 - 580 л. с. Колея Объект 430 - 2570 мм. КОЛЕСНАЯ БАЗА Объект 430 - 4437 мм. ПОДВЕСКА Объект 430 - индивидуальная торсионная. Максимальная скорость Объект 430 - 55 км/ч. Запас топлива Объект 430 - 738 литров (основной топливный бак) / 355 литров (дополнительный топливный бак). Запас хода Объект 430 - 450...600 км. Радиостанция Объект 430 - Р-113. Історія створення Объект 430 К середине 1950-х годов, танки первого, послевоенного, поколения, к которым относились - Семейство средних танков Т-44 / Т-54А // Семейство тяжелых танков ИС-3 / ИС-3М / Т-10 - не соответствовали, новым требованиям, ведения боевых действий. 8 июня 1955 года, предприятие НТК ГБТУ МО СССР (Научно-Технический Комитет Главного БронеТанкового Управления Министерства Обороны СССР), выдало - тактико-технические требования - предприятиям - Завод № 75 (ХЗТМ - Харьковский Завод Тяжелого Машиностроения) / ХКБМ (Харьковское Конструкторское Бюро по Машиностроению)... ...украинские предприятия, должны были, создать, принципиально новый средний танк, который превосходил бы, все существовавшие, на тот момент времени, танки (средние / тяжелые) - по вооружению / по динамическим характеристикам / по уровню защиты. В 1960 году, предприятие Завод № 75 (ХЗТМ - Харьковский Завод Тяжелого Машиностроения), изготовило, несколько опытных образцов Объект 430. Средний танк Объект 430, был произведен В количестве - пять единиц (две единицы - участвовали, в заводских испытаниях / три единицы - участвовали, в полигонных (приемочных) испытаниях). Виробництво Объект 430 Отсутствовало... Конструкція Объект 430 Средний танк Объект 430, был выполнен, по классической компоновочной схеме: отделение управления - спереди; боевое отделение - посередине; моторно-трансмиссионное отделение - сзади. Экипаж среднего танка Объект 430, насчитывал - четыре человека (в башне, находились, трое / в корпусе, находился, один). Броньовий корпус Объект 430 Корпус среднего танка Объект 430 - сварной (изготовлен ИЗ катаной стальной брони). Передний лобовой лист - трехгранный with большие углы наклона, толщиной 120 мм. Борта корпуса - ? ...предусматривали - надгусеничные ниши. Днище (противоминное) - корытообразной формы*. Системное оснащение среднего танка Объект 430 - ОПВТ / ПАЗ with нагнетатель + противорадиационный подбой / ППО автоматического типа / ТДА многоразового действия. * Согласно - тактико-технические требования, предприятия НТК ГБТУ МО СССР (Научно-Технический Комитет Главного БронеТанкового Управления Министерства Обороны СССР). Башта Объект 430 Башня среднего танка Объект 430 - литая, полусферической формы (изготовлена ИЗ катаной стальной брони). Толщина брони башни - 260 мм (лоб) / 200 мм (борт). Крыша башни - ? ...изготовлена ИЗ катаной стальной брони ~ оснащена - командирская башенка (слева) with прибор слежения командира + вращающаяся верхняя часть С люком / башенка заряжающего (справа) with турель зенитного пулемета + вращающаяся верхняя часть С люком. Озброєння Объект 430 Основное вооружение среднего танка Объект 430 - 100-мм нарезное танковое орудие Д-54ТС оснащенное - эжекционное устройство / стабилизатор танкового вооружения (тип - Метель) - двухплоскостной / механизм выброса стреляных гильз. Бронепробиваемость танкового орудия Д-54ТС - сквозное поражение бронелист(а), толщиной 160 мм С расстояния - 2000 метров... ...при начальной скорости снаряд(а) - 1015 (м/с)... Вспомогательное вооружение среднего танка Объект 430 - 7,62-мм курсового пулемета СГМТ; 7,62-мм спаренного пулемета СГМТ; 14,5-мм зенитного пулемета КПВТ. Засоби спостереження і зв'язку Объект 430 Приборы прицеливания среднего танка Объект 430 - дневной прицел-дальномер ТПД-43 / нестабилизированный ночной прицел ТПН-1 + инфракрасная подсветк(а). Двигун Объект 430 Силовая установка среднего танка Объект 430 - оппозитный пятицилиндровый турбопоршневой двухтактный дизельный двигатель 5ТД (580...600 л. с.), поперечного расположения*. Размещение систем обслуживания - над двигателем... ...образован - второй ярус МТО (Моторно-Трансмиссионное Отделение)... * Применение оппозитного двигателя (5ТД) - позволило снизить, высоту корпуса - НА 600 мм... Трансмісія Объект 430 Трансмиссия среднего танка Объект 430 - TWO планетарные коробки перемены передач with двухсторонний отбор мощности от двигателя. Ходова частина Объект 430 Ходовая часть среднего танка Объект 430 - двенадцать стальных опорных катков уменьшенного диаметр(а) С колпаками ИЗ легких сплавов / шесть поддерживающих роликов. Подвеска среднего танка Объект 430 - торсионная С индивидуальными внутренними торсионами, расположенными - внутри корпуса. Гидравлические амортизаторы, размещались - первый узел подвески / шестой узел подвески. Бойове застосування Объект 430 Отсутствовало... Оцінка бойової машини Объект 430 Н. Д. Модифікації Объект 430 Н. Д.
Сравнение, среднего танка
Объект 430, с однотипными БМ
|
Роман І. Цвєтков - Объект 430 (Объект 432 - Т-64). 2015.
Evolution of medium tank Объект 430: Объект 430 → Объект 432 → Т-64
В 1960 году,
был изготовлен, опытный средний танк Объект 430, разработанный, легендарным
украинским предприятием ХКБМ (Харьковское Конструкторское Бюро по Машиностроению
- г. Харьков / Украина).
Конструкционные особенности: 5-цилиндровый 2-тактный дизельный двигатель
5ТД (мощность - 580 л. с.); 5-ступенчатые бортовые коробки перемены передач
(малогабаритные) - две единицы; боевая масса - 35,48 тонн; бронирование -
комбинированное многослойное (объем - 10 м3); объем МТО (Моторно-Трансмиссионное
Отделение) - 2,6 м3; опорные катки (амортизация - внутренняя / диаметр - малый /
диски - алюминиевый сплав) - 2 х 6; торсионы - укороченные.
Всего, было изготовлено - пять единиц.
В 1962 году, был
изготовлен, опытный средний танк Объект 432, являвшийся, дальнейшим развитием,
концепции - средний танк, оснащенный, комбинированной многослойной броней.
Конструкционные особенности: 5-цилиндровый 2-тактный дизельный двигатель
5ТДФ (мощность - 700 л. с.); 115-мм гладкоствольная пушка ? (заряжание -
раздельно-гильзовое); автоматический механизм заряжания (экипаж - три человека);
бронирование - комбинированное многослойное.
Всего, было изготовлено - шесть единиц.
В 1964 году, был
изготовлен, (первый) серийный средний танк Объект 432, принятый на вооружение СА
(1967 г.), под обозначением - Т-64.
Конструкционные особенности: автоматический механизм заряжания - впервые
в мире; комбинированное многослойное бронирование - впервые в мире (серийный);
система защиты от оружия массового поражения - впервые в мире.
Всего, было изготовлено - 90 (1964 г.) + 160 (1965
г.) + 294 (1966 г.) + 330 (1967 г. - Т-64) + 318 (1968 г. - Т-64) = 1192.