Lancia Alfa (1 G.) `1908 - Легковой автомобиль (Италия)
HW100 - 45000
UAW55 - 105000
RRW100 - 175000
PKRR - 7500
 

Lancia Alfa

Lancia Alfa
Overview
Manufacturer - Lancia
Also called - Lancia Alfa 12 HP
Production - 1908
Body and chassis
Body style - bare chassis / double-phaeton / luxury coupe / landaulet / limousine
Layout - FR layout
Powertrain
Engine - 2544 cc straight-4 28 hp
Transmission - 4-speed manual
Dimensions
Wheelbase - 282 cm (111.0 in)
Curb weight - 700 kg (1,543 lb)
Chronology
Successor - Lancia Beta 15/20HP

The Lancia Alfa 12 HP (Tipo 51 originally) was the first car made by Lancia.
The car had originally project name "type 51" and was later renamed to Greek alphabet Alfa.
Description
The cars first road tests begun in September 1907 and production started in 1908. Vincenzo Lancia unveiled his first car in Turin Motor Show in 1908 (January 18-February 2).
The car was equipped with sidevalve straight-4 engine. The car had top speed of around 90 kilometres per hour (56 mph) with 2544 cc engine producing 28 hp and rotating around 1800 revolutions per minute.
This model was sold over one hundred copies, car was also made for racing.

wikipedia.org (en)

Lancia Alpha

Lancia Alpha
Виробник - Lancia & C. Fabbrica Automobili
Роки виробництва - 1908-1909
Наступник(и) - Lancia Beta 15/20HP
Стиль кузова - фаетон / купе / ландо / лімузин
Двигун(и) - ряднйй, 4-х циліндровий Lancia Tipo 51, 2544 см³, 28 к.с.
Колісна база - 2820 мм
Довжина - 3800 мм
Ширина - 1615 мм
Маса - 710 кг
Найвища швидкість - 90 км/год

Lancia Alpha (12 HP Alfa) (Лянчія Альфа) - перша модель компанії Lancia & C. Fabbrica Automobili з рядним 4-циліндровим мотором.
Історія
Автогонщик, механік Вінченсо Лянчіа заклав 1906 разом з Клаудіо Фоджоліном компанію Lancia, першою розробкою якої стала модель «Тип 51». Для моделей компанії Лянчіа 1919 ввели нову систему позначень і модель 51 отримала позначення від першої літери грецької абетки Альфа. Її випробування розпочали у вересні 1907 і презентували у 18 січня-2 лютого 1908 на VIII Туринському автосалоні Salone dell'automobile di Torino. Було виготовлено 137 шасі з кузовами чотирьох типів. Частина шасі була використана для інших моделей.
Автомобіль отримав доволі низьке шасі, з приводом задньої осі від карданного валу, а не через ланцюгову передачу. Було виготовлено 5-6 шасі з скороченою колісною базою (2740 мм). Мотор Tipo 51 складався з двох 2-циліндрових литих блоків (90 мм×100 мм) з фіксованою головкою блоку, картером з алюмінієвого сплаву з 2 клапанами на циліндр. У системі водяного охолодження вода циркулювала завдяки відцентровому насосу. Механічне гальмо з педалі мало привід на трансмісію, гальмо стоянки діяло на задній міст.

wikipedia.org (uk)