Abarth 500 1.4 Turbo 16V T-Jet 160 ch Avec Kit Esseesse (з 06.2012 по 04.2013)
Допустима максимальна маса - 1425 кг. Колісна база - 2300 мм. 4-місцевий. 3-дверний хетчбек. Максимальна швидкість - 211 км/год. Двигун - 4-циліндровий, 1368 см3 (160 к. с./117 кВт) Euro 5 (неетилований бензин). 5-ступінчаста механічна КЗП.
Пасивна безпека: Бічні подушки безпеки, Кріплення для дитячого сидіння ISOFIX, Переднатягувачі ременів безпеки, Підголовники з регулюванням по висоті, Подушка безпеки водія, Подушка безпеки для колін водія, Подушка безпеки пасажира.
Активна безпека і підвіска: Антиблокувальна система гальм (ABS), Антипробуксовочна система (ASR), Гальма з супортами (спереду - вентильовані), Допомога при екстреному гальмуванні (EFU), Система допомоги при старті (Hill-Holder), Система курсової стійкості (ESP), Система розподілу гальмівних зусиль (EBD), Спортивна підвіска.
Екстер'єр: Бампери (пофарбовані в колір кузова), Бічні спідниці (пофарбовані в колір кузова), Гальмівні колодки (спереду - 284/22 мм, ззаду - 240/11 мм; червоного кольору), Дверні пороги (нержавіюча сталь), Задній спойлер (пофарбовані в колір кузова), Зовнішні дзеркала (пофарбовані в колір кузова), Легкосплавні колісні диски (195/45 R16; 8 спиць), Подвійна вихлопна труба (хромована), Хромовані дверні ручки.
Інтер'єр: Оббивка стелі, Підлогові килимки, Попільничка і прикурювач, Спортивне шкіряне кермо (Abarth), Спортивні педалі (алюмінієві), Спортивні сидіння для водія і переднього пасажира (регулювання по висоті, електронна пам'ять), Шкіряний важіль КП.
Прилади освітлення: DRL, Бі-ксенонові фари, Омивачі фар, Протитуманні фари.
Двигун і КЗП: FPS, GSI, MSR, TTC, Турбонагнітач.
Комфорт: Доладні сидіння (пропорція - 50/50), Електропідсилювач керма, Електропривод бічних дзеркал, Електропривод передніх стекол, Клімат-контроль (2-зонний), Кондиціонер (автоматичний), Люстерко на пасажирському сонцезахисному козирку, Манометр Turbo, Освітлення багажника, Осушувач лобового скла, Радар-детектор, Регульована рульова колонка (вгору-вниз).
Мультимедіа: Аудіосистема (AutoRadio, CD, MP3, Потужність - 30 Вт, 6 динаміків), Багатофункціональне рульове колесо, Бортовий комп'ютер, Мультимедійна система (Bluetooth, Hi-Fi, USB, ОС - Microsoft).
Охоронні системи: Центральний замок з ДУ.
Запасне колесо: повнорозмірне + Fix & Go (набір інструментів для ремонту шин).
+ Kit Corsa B.V.M.
Ціна автомобіля (у офіційного дилера (F)) - 20 995 Євро.
Abarth Punto Evo Based Grade (10.2010)
Фірма виробник - Abarth. Тип кузова - Хетчбек. Назва моделі - Abarth Punto Evo. Дата початку випуску - жовтень 2010 року. Модифікація - Based Grade. Ціна нового автомобіля - 2 890 000 JPY. Дата початку продажів - жовтень 2010 року. Зовнішні габарити (довжина x ширина x висота) - 4080 x 1720 x 1490 мм. Колісна база - 2510 мм. Відстань між передніми / задніми колесами - 1480 / 1475 мм. Дорожній просвіт - ?. Маса порожнього автомобіля - 1260 кг.
Модель двигуна - 955A8.
Тип двигуна - 4-циліндровий, з двома розподільними валами (DOHC), 16-клапанний, з турбонагнітачем.
Діаметр і хід поршня - 72.0 х 84.0 мм.
Об'єм двигуна - 1368 см3.
Ступінь стиснення - 9.8.
Тип подачі палива - Багатоточкове впорскування (Multipoint Type Electronically Controlled Fuel Injection).
Максимальна потужність - 163 к. с. (120 кВт) / 5500 об/хв.
Максимальний крутний момент - 230 Нм / 2250 об/хв.
Supercharger - Turbo With Ic.
Обсяг паливного бака - 45 літрів.
Тип палива - Неетилований бензин АІ-95 (Unleaded premium gasoline).
Витрата палива - ?.
Гідропідсилювач керма - +.
Передня підвіска - Типу McPherson.
Задня підвіска - Торсіонного типу.
Передні гальма - Вентильовані дискові.
Задні гальма - Дискові.
Передні колеса - 215/45 R17.
Задні колеса - 215/45 R17.
Мінімальний радіус повороту - ?.
Кількість місць - 4.
Тип трансмісії - 6-стпенчатая автоматична КПП.
Привід - Передній.
LSD (диференціал) -.
CVT (автоматична трансмісія з варіатором): 1-ступінь - 3.900, 2-ступінь - 2.118, 3-ступінь - 1.484, 4-ступінь - 1.116, 5-ступінь (підвищена) - 0.897, 6-ступінь (підвищена) - 0.767, 7-ступінь (підвищена), 8-ступінь (підвищена), Задня швидкість - 4.000; Редуктор 1-ступінь - 4.118, Редуктор 2-ступінь - ?.
Передні протитуманні фари - +.
Задні протитуманні фари - +.
Ксенонові лампи -.
Лампа-прожектор -.
Передній спойлер - +.
Задній спойлер - +.
Очищувач заднього скла - +.
Подушка безпеки водія - +.
Подушка безпеки пасажира - +.
Бічні подушки безпеки +.
ABS (антиблокувальна система) - +.
Traction control (антипробуксовочна система) -.
Натяжні ремені безпеки передніх сидінь - +.
Обмежувач руху ременів безпеки передніх сидінь - +.
Ремені безпеки задніх сидінь - +.
Ремені безпеки для дитячого сидіння -.
Підсилювачі жорсткості в дверях - +.
Гідропідсилювач гальм -.
Дуга безпеки -.
EBD (система електронного розподілу гальмівних сил) - +.
Сигналізація - +.
Додаткове обладнання безпеки - FPS, ESP (ASR(ASR-Off Switch Attaching)/MSR/HBA).
Навігація -.
Навігація (Media) -.
Sound (CS & MD) - AM/FM Radio.
CD Player - +.
Кондиціонер - повністю автоматичний.
Електросклопідйомники - +.
Центральний замок +.
Рухливість рульової колонки вперед-назад - +.
Рухливість рульової колонки вгору-вниз - +.
Круїз-контроль -.
Шкіряне оздоблення рульового колеса - +.
Шкіряні сидіння -.
Електропривід передніх сидінь -.
Електропривод задніх сидінь -.
Обробка панелей під дерево -.
SR/MR (люк на даху) -.
Алюмінієві литі диски - R17.
Розкладне заднє сидіння - +.
Захист від ультрафіолетових променів на склі -.
Тоновані стекла - +.
Case 545 - Екскаватор-навантажувач (з 1995 по 1999)
Тип спеціальної техніки - Екскаватор-навантажувач. Роки виробництва - 1995-1999.
Вага в робочому стані - 4,7 тонн.
Виробник двигуна - Perkins.
Модель двигуна - 504.2T.
Стандартні колеса - 12x18.
Потужність двигуна - 36 кВт.
Ширина ковша -.
Обсяг ковша - 0,6 м3.
Привід - A.
Габарити (довжина х ширина х висота) - 4,67 x 1,6 x 2,46 метрів.
Число обертів при максимальному крутному моменті -.
Сила черпання -.
Виліт -.
Глибина копання -.
Максимальна висота розвантаження -.
Спеціальні комплектації -.
3-слойное автомобильное стекло (1920-е гг.)
В 1920-х годах, был устранен, гланый недостаток, автомобильного стекла - разлет, многочисленных осколков, при ударе.
В это же время, данный тип, автомобильного стекла, получил, широкое распространение - в Западной Европе / в США.
Найдено средство получать стекло, не дающее осколков. Это стекло уже нашло применение в Западной Европе и даже в Америке, где оно называется ``тройным стеклом``.
3-слойное (безопасное) автомобильное стекло, производилось, следующим образом - между двумя, совершенно гладкими, стеклянными пластинками, вставлялась, прозрачная целлюлоидная пластинка - далее, три слоя, соединялись, под воздействием, химической реакции.
На выходе, получалось, ударостойкое цельное автомобильное стекло. (При ударе, стекло, не отрывалось, от целлюлоида.)
В конце 1920-х годов, безопасное стекло, изготавливалось, только, в виде, отдельных полос.
Безопасное стекло (конец 1920-х гг.), было чувствительно, к воздействию, высоких температур. (...было устойчиво, к воздействию, алмазных предметов...)
Стоимость, нового автомобильного стекла, была выше (в три раза), цены, стандартного стекла.
Перспективы производства, данного типа автомобильного стекла (несмотря, на высокую стоимость), были, колоссальны. (В частности - в автомобильной промышленности / в производстве, подвижного состава - в которых (автокатастрофы / катастрофы, связанные, с железнодорожным транспортом), при авариях, осколки разбившегося стекла, могли причинить, тяжелые травмы.)
В странах Западной Европы, страховые компании, снижали, стоимость страхования ТС (автомобиля), если он, был оснащен, безопасными автомобильными стеклами.
(К 1930 году, большинство летательных аппаратов, в Германии, уже, были оснащенны, безопасными (3-слойными) стеклами.)
Разумеется, со временем, безопасное стекло, вытеснило, обычное - во всех областях, применения транспорта.
Многоуровневый гараж (1920-е гг.)
В середине 1920-х годов, современный гараж (США), представлял собой, многоэтажное здание, которое, обслуживали - один автомобильный лифт / несколько автомобильных лифтов.
Автомобильные лифты, могли останавливаться, на любом ярусе (этаже), многоуровнего гаража.
Автомобили, выезжали, на специальный мост, расположенный, над пролетами (две единицы) - образовывали, полноценный ярус (этаж).
Габаритные размеры, одного яруса (этажа), зависели, от площади, самого гаража.
Габаритные размеры, многоуровнего гаража, были, не ограничены. (Существовали, многоуровневые гаражы - 1-ярусные (0-й ярус) / 2-ярусные / 3-ярусные / 4-ярусные...)
Для экономии времени, многоуровневые гаражи, оснащались, двумя подъемниками - подъем / спуск.
Многоуровневые гаражи, образца 1920-х годов, были полностью, электрофицированны.
|